****Update Babyhope Vannacht had ze weeën, en die hebben gezorgd voor 1cm ontsluiting. Ze is nu in het ziekenhuis waar er net een gel is ingebracht. Om 11 uur gaan ze haar vliezen breken.
WHAAAA SPANNEND o cin hier hebben we al dietijd naar toe geleeft meis, en nu is het bijna zover kom op meis je kan het xxxxxxxxx by the way Ik ben weer uit het ziekenhuis, alles is goed gegaan nu herstellen en kilo knallen hubby en ik hebben besloten nu even voorzichtig te doen en bescherming te gebruiken maar over een paar maandjes de natuur een kans te geven mijn man is ook al goe afgevallen en ik dan ook destijds toen hij dit gewicht had waren er toch ruim 1 miljoen goede zaadjes en misschien dat in combi met mijn afvallen ACH ZEG NOOIT NOOIT TOCH HIHIHIHI mocht dat niet lukken gaan we volgend jaar maart weer naar geertgen om verder te gaan in de medische molen
Marieke fijn dat alles goed is gegaan en succes met kiloknallen. babyhope ik hoop dat je nu aan het genieten bent van je kleine wonder. Hier net de tweede spuit gezet. Eigenlijk stelt het niets voor
Volgens mij is dit de laatste lijst @Koolmees: durf je jezelf al van het verlengde wachtbankje af te halen? Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: ftjl: ik mag testen op 2 juli. Spannend! Rissy: 10 juli mogen we testen,.....ben benieuwd!! Verlengd wachtbankje (positieve test, maar oh wat is het eng om jezelf bij zwanger te zetten): Koolmees: positieve test op 19 juni Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 23 mei afspraak blondjuh: .. Nyncke:29-06 gestart met gonal f 37.5, 06-07 1e fm Lobi: volgende ronde start Gonal-F.. Divaatje: Pauze.. Wendy278: einde iui 13 juli op gesprek... ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: ftjl: ik mag testen op 2 juli. Spannend! Rissy: 10 juli mogen we testen,.....ben benieuwd!! Verlengd wachtbankje (positieve test, maar oh wat is het eng om jezelf bij zwanger te zetten): Koolmees: positieve test op 19 juni Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 4 juli HSG test in Weert blondjuh: .. Nyncke:29-06 gestart met gonal f 37.5, 06-07 1e fm Lobi: volgende ronde start Gonal-F.. Divaatje: Pauze.. Wendy278: einde iui 13 juli op gesprek... ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 22 oktober 2011 -> Geertgen gedag gezegd. Vanaf 1 april bij gyn in eigen ziekenhuis voor zwangerschapscontroles. Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
Geertgen babyboom wachtbankje!!! NOD: ftjl: ik mag testen op 2 juli. Spannend! Rissy: 10 juli mogen we testen,.....ben benieuwd!! Verlengd wachtbankje (positieve test, maar oh wat is het eng om jezelf bij zwanger te zetten): Koolmees: positieve test op 19 juni Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... cilek : 4 juli HSG test in Weert blondjuh: .. Nyncke:29-06 gestart met gonal f 37.5, 06-07 1e fm Lobi: volgende ronde start Gonal-F.. Divaatje: Pauze.. Wendy278: einde iui 13 juli op gesprek... ZWANGER: babyhope: 16 juni 2011 mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 21 oktober 2011 (jongen) Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam MAAIKE Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Zag dat mijn info weer niet klopte, dus heb de lijst maar weer aangepast. Goedemorgen overigens. Ben benieuwd naar babynieuws
Nieuws van babyhope De gel heeft weinig uitgehaald gisteren. Ze hebben haar vliezen niet gebroken en ze heeft een nacht in het ziekenhuis doorgebracht. Vanochtend om 0700 uur hebben ze weer een gel ingebracht. Ze maakt het verder goed.
hey meiden, ben ff benieuwd hoe het hier gaat! met mij alles prima... vind het heel vervelend om niet meer door te gaan met het zwanger worden maar ja het kan niet anders. mijn rug doet heel veel pijn en het afvallen gaat niet hard.. ik ben nu bijna 4 weken geleden geopereerd (6juni) en ik ben 4.3 kg afgevallen. maar goed het is er iig af... en niets meer dr bij.. sinds ik gestopt ben met gonal f spuiten ben ik zowiezo niet meer aangekomen. ik ben echt heel benieuwd hoe het hier gaat en hoe het met iedereen is! voor alle zwangere gefeliciteerd, en iedereen die bevallen is natuurlijk ook! heel veel succes de rest allemaal groetjes kimmiikim
Hoe is het hier? Met de wachters, de zwangere, de bevallende, de wachten-op-ei, en de rest? Met iedereen dus? Hier. Mwah. Heel zwaar eigenlijk. Morgen mag ik testen en ik ben nog altijd niet ongesteld. Maar men, mijn lijf is wel echt gesloopt, lijkt het. Maar totaal anders dan de vorige keer (toen ik een week na de Pregnyl weer ongesteld werd). Heb enorm het gevoel dat ik ongesteld ga worden maar er komt niets. Ik ben ook extreem moe en onwijs misselijk. Raar dus allemaal. Deze week paar keer getest, gewoon door obsessief gedrag en het is ook stom dat ik het gedaan heb. Vandaag ook nog negatief. Vriend is erg teleurgesteld dat ik het gedaan heb omdat hij graag samen wil testen. Maar ja. Nu besloten dit weekend niet te testen. Ook al mag het morgen. Als het dan negatief is ga ik me rot voelen en is het weekend niet prettig. Dus dit weekend wachten we even af. Komt de menstruatie echt niet, dan maandag testen. Bij negatief neem ik contact op met Geertgen (ook afgesproken met ze) om een afspraak te maken. Maar sjonge, ik voel me echt niet fijn. Lichamelijk niet maar qua stress is het ook wel bijna een dieptepunt.
@Babyhope, hopelijk inmiddels wel bevallen? Enorm vervelend dat de gel gisteren niets had gedaan! Hopelijk vandaag dus wel!! @Mariek, fijn dat het goed met je gaat meid.. ik hoop natuurlijk dat je over een maanden hier blij mag komen vertellen dat het nu toch "spontaan" gelukt is om zwanger te worden @Koolmees en wachtbankje, ze is op vakantie.. @Ftjl, goed van je dat je morgen niet gaat testen. Maar ik ben benieuwd of je het volhoudt.. zeg ik er eerlijk bij.. Knuffel in elk geval voor het niet lekker in je vel zitten! Hier gaat het gelukkig heel goed met het kleintje van m'n zusje. Hij heeft al zelf uit een flesje gedronken! En ik heb hem vandaag even mogen zien.. wat een enorm klein en breekbaar mannetje!! Maar wel een schatje
Oh ja, 8 weken alweer vandaag.. 20% zit er al weer op.. raar dat een maand ook zo enorm snel kan gaan!!
Vriend wilde toch testen. Dus gedaan, negatief. Maar ik ben niet ongesteld en bluh, snap er niks van. Nog even wachten dus. Morgen gewoon nog een keer testen en dan stop ik ermee.
Meiden, ik ben weer terug van vakantie. We hebben het heel lekker gehad. alleen gaat t veel te snel voorbij natuurlijk. Hier nog leuk nieuws te melden? Ftjl, hoeveel dpo zit je nu?
Fijn dat je vakantie zo lekker was, Lobi. En welkom terug! Ik heb de 15e Pregnyl gezet. 's Avonds. Het is gewoon raar. Vorige ronde werd ik een week na de Pregnyl al ongesteld, nu helemaal niet maar wel negatieve testen.
Eindelijk babynieuws! Een uur geleden is babyhope bevallen van een meisje, Jolisa Lyana, zr weegt 3605gr.
Oeh, geweldig zeg! Van harte, babyhope! Ben ontzettend benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat. Geniet van de kleine Jolisa!