@Babyhope,.....GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!!!!! Wat een ontzettend mooi poppetje!!!!! Ik wens jullie al het goeds voor de toekomst!!!! @Lobi,....ik weet niet of het van de gonal komt,.....na mijn bevalling heb ik een hele andere menstruatie gekregen,......6 dagen, waarvan 4 zo extreem, dat wanneer ik moet niesen of hoesten ik meteen naar de wc moet, anders lek ik giga door,.....is ook lekker wanneer je op dag 2 voor een echo moet @ZuzanB, welkom hier,......ik heb niet alles gelezen, maar wens je heel veel suc6! Sorry dames,....heb er even snel overheen gelezen, zal binnenkort wel weer wat meer aanwezig zijn,.......nu eerst ff een maandje rust. Ik ben gister ongi geworden en moest vandaag voor de uitgangsecho,...we zaten alleen in dubio,.....we gaan 1 augustus 12 dagen op vakantie en eer ik een eitje groot genoeg heb, zitten we midden in onze vakantie. We hebben besloten om deze maand over te slaan en dan na onze vakantie over te gaan op ivf,......ik heb het een beetje gehad met het spuiten, zonder resultaat. Wel fijn dat de tp nu in elsendorp is,.......ik hoor trouwens hele goede verhalen over dusseldorf,....beter dan over genk,.....we zullen zien wat het ons gaat brengen en wat eventuele eskimootjes gaan doen,......voor nu ff rust,....al baal ik er stiekum wel heeeeeeeeeeeeeeel erg van, het is toch weer een maand dat je "niks"doet Ik wens iedereen heel veel suc6 met de behandelingen, wachtweek of het zwanger zijn en tot snel!
hey meiden ik kom even mijn bevallingsverhaal hier neer zetten.. is in kleine details maar de officiele komt nog, ben er nu mee bezig want is wel een verhaal over 3 dagen en best heftig dus dit is een korte tekst hahaha ik ben donderdag ochtend om 07.30uur binnen gekomen in het zkh, ze hebben toen de gel ingebracht daar kreeg ik nog meer weeen op, want puur toeval was ik die ochtend zelf thuis al beginnen met weeen om de 6 a 7 minuten,die 1 minuut aanhielden. die gel deed helaas niks en om 14.00uur ongeveer kreeg ik die nog een keertje ingebracht, huppa ween om de 4 minuten, maar helaas die zorgden maar voor 1 centimeter ontsluiting. de volgende ochtend zouden ze verder gaan dus vrijdag ochtend kwam de gyn kijken, hij heeft toen met een eendenbek(achteraf zei mijn moeder een hele dikke koker. mijn slijmprop eruit gesneden die zat nog muurvast, en probeerde hij een ballonkatheter in te brengen wat niet lukte, dus werd van links naar rechts geduwd en getrokken van onderen, enjaaa alles zonder verdoving, het gevoel wat ik daar had was net een operatie zonder narcose, dus heb ook echt liggen schreeuwen en huilen als een klein meisje. hij zei toen vandaag ga je zeker bevallen,hij bracht weer wat gel in en zei over een uurtje breek ik je vliezen, een uurtje later nog geen centimeter erbij, en werd er gezegd helaas het is nu te druk we gaan morgen met je verder, maar ik kon echt niet meer om de 4 minuten weeen en niet in mijn buik alleen in mijn baarmoedermond dus was echt verschrikkelijk, ik heb toen om een pijnstiller gevraagd voor de nacht want had die nacht ervoor ook maar 1.5 uurtje geslapen. ik kreeg een prik met pethidine en fenalgan geloof ik voor te slapen daarheb ik 5 uurtjes op kunnen slapen en toen begon de pijn alweer.. ze zouden me zaterdag ochtend om 7 uur komen halen want ze zouden meteen mijn vliezen breken,en die dag werd alles of niets zei de vk van vrijdag, maar door werkwisseling was er dus een andere vk en die kwam me even mooi vertellen dat het wel tegen de middag aan zou worden ik ben toen echt geflipt en heb gezegd het is nu of niet hebben ze gezegd en het gaat nu gewoon gebeuren jullie doen er iets aan want dit wat jullie doen is echt onmenselijk, we hebben 3 dagen lang geen eten aangeboden gekregen niks? moesten even in het restaurant gaan zitten nou lekker als je zoveel pijn hebt.. een uurtje later zo rond 9 uur kwam ze terug en zei ze we gaan nu je vliezen breken, en dan word je naar boven gebracht voor een epiduraal. na het breken van het vruchtwater werd de pijn nog heftiger en werd ik opgehaald om de epiduraal te halen na 5x prikken zat ie er eindelijk in. wat viel er een last van mij af zeg.. heb 5 uurtjes op de vk afdeling gelegen en toen had ik in een keer 5 centimeter ontsluiting, na 2 uurtjes 10 centimeter ontsluiting dat was om 22.00uur s`avonds. de epiduraal werd uitgezet en 5 minuutjes later kon ik de persdrang bijna niet meer ophouden, mijn vriend heeft toen op de knop geduwd en gezegd ze kan het niet meer houden om 22.32 uur mocht ik mee gaan persen ,ik perste in een wee zo`n 4 a 5 keer, en om 23.30uur was ze daar eindelijk.. haha was wel een grappig gebeuren achteraf vanaf het persen zoals ik mijn vriend en moeder hoor praten schijnbaar ben ik echt een duiveltje geweest tegen die verpleegsters, de enigste die ik vertrouwde was de verloskundige.. maar dit was het dus zo`n beetje... hahha heel heftig en ben er nu nog van aan het bijkomen....
Nou zeg, drie dagen, wat een hel! Wel goed dat het toch nog een vaginale bevalling werd, je hoort ook vaak dat het uitloopt op een keizersnede, bij mij was dat in ieder geval zo. Ik vond het ook rampzalig hoe dat in het ziekenhuis allemaal ging. En jammer dat je dan zo brak bent gedurende de kraamtijd. Sterkte!!
Pfoe Cin, wat een heftig verhaal meisje. Dat gedoe met die slijmprop En 3 dagen geen eten krijgen in het zkh Kan me voorstellen dat de epiduraal een verademing was! Maar ondanks alles: wat een mooi meiske hebben jullie gekregen!
Ja ik werk op de naschoolse opvang. Meestal plan ik de bezoeken 's ochtends als ik nog vrij ben en oppas heb voor mn dochter. Anders probeer ik het 's avonds te plannen. Ik hoef maar max 25 min te rijden om bij het bgeertgen te komen dus hoef eigenlijk bijna geen vrij te vragen. Dit was geen uitgangs echo. Ik ben deze ronde begonnen met gonal f te spuiten en dan moet je naar een week terug komen. Daarom is de hoeveelheid nog niet zo hoog. Eerst de reactie hierop bekijken. De provera heb ik gekregen omdat clomid 100 niet aansloeg en dus om de ongi op te wekken. @babyhope: tjonge wat een verhaal zeg, maar je hebt wel een wolk van een dochter.
Toevallig: ik ook! Ik kijk niet zo uit naar de 4 weken zomervakantie die ik nog moet werken Warm, druk, lange dagen, bekken au au au...Maar ja, even doorzetten: 31 augustus is mijn laatste werkdag voor 2011
Babayhope wat en heftig verhaal meis... Maar nu vooral genieten van je prachtige dochter!! Ik ben vanochtend voor een eerste FM geweest. Ik zit op dag 8 en het eitje was 11 milimeter. En hij zat aan de rechterkant!! Helemaal goed dus!! De gyn zei dat hij dit wel kon beschouwen als een beginnend eitje dus daar ben ik wel blij mee! (Iemand ervaringen op dag 8 hoe groot het eitje was?) Dinsdag moet ik terugkomen. Overigens spuit ik nu 37.5 en vroeg hij of ik de dosis wilde ophogen. Ik had geen idee maar zei dat het wrs niet nodig was. Hij gaf me wel gelijk, dus ik blijf 37.5 spuiten. Iemand een idee waarom hij dit voorstelde (hij gaf zelf aan om een extra boost te geven, maar alles verloopt toch volgens schema?)
Hallo meiden, ik had een vraag ik ben vandaag bij de gyn geweest en heb morgen IUI. ik moet vandaag pregnyl prikken zit daar nog een tijd aan verbonden. en nog een ander vraag ze zag bij 2 eicellen (zonder hormoonbehandeling)komt dit iemand bekend voor
ja toen was ik er nog ik had koraal roze stilettos en een opvallend bloemetjes jurk zal je niet ontgaan zijn
Die heb ik niet gezien Waar zat je dan?? En was je alleen? Ik zag op een gegeven moment wel een vrouw naar buiten lopen met een bloemetjesjurk, zij was samen met een man
Dan hoop ik dat je er dan niet meer zit, ik moet nl om 14.10 (maar ik mag vanmiddag even bellen of er mss maandag nog plek is, zo ja, dan ga ik maandag!)
ik was met mijn man inderdaad we zijn denk ik 10:25 of zo vertrokken als ik me niet vergis kwam jij er toen net aan of was je al binnen
Dan heb ik je gezien! Heb je vrij lange bruine haren? Ik was toen al binnen, zat aan de tafel te lezen. Ik had een witte broek aan en een t-shirtje met rode bloemen. Maar weet niet of je me gezien hebt, want ik zat met mn rug naar je toe
babyhope ik lees net jou verhaal wat erg meid dat je dat allemaal hebt moeten meemaken. maar je hebt een prachtige dochter en die ellende en pijn zal zij jou laten vergeten
ja heb lang donker haar en een maatje meer jammer zeg ik heb jou dus niet gezien maar ben waarschijnlijk achter jou langs gelopen naar de apotheek. stom zeg we hebben elkaar gezien maar ook weer niet