Ik! Ik had haar bij controle na mijn miskraam en tijdens de eerste (en enige) FM van de laatste ronde. Oh, en bij mijn eerste echo! Superlief mens! Heel sociaal en meelevend!
ok dat is fijn om de horen ik heb morgen eerste iseminatie en wil me dan wel op mijn gemak kunnen voelen
dat is fijn om te horen Annedore ik ben super zenuwachtig had vandaag ook eerste keer pregnyl mijn handen shaken nog steeds
Pregnyl moet je 24-36 uur voor de IUI spuiten. Dr. C is een schat! Twee eitjes zonder stimulatie, dat is top. Zit er 1 links en 1 rechts? Succes!
Jeetje Cin, wat een heftige bevalling heb je gehad!!! Vooral dat gedoe met die prop inderdaad. En dan geen eten aanbieden. Wat een barbaars gedoe!!!! Lijkt wel de middeleeuwen... :x Hoe gaat het nu met je? Kun je alweer een beetje rondlopen / zitten / lachen / genieten? Pff lekker hoor!! Ik werk gewoon door tot het echt niet meer kan... Maar ach, had ik maar geen bedrijf moeten beginnen... Ik hoop dat ik tot eind september nog kan werken, hoewel dan wel parttime (tot eind agustus gewoon fulltime). En dan de maand oktober vrij, en in november weer een dagje beginnen (baby mee naar kantoor of thuis werken...) Gelukkig heb ik geen hekel aan mijn werk!!
Suzanb bij mij zit er nu dus 19 uur tussen als morgen de iui om 10 uur plaatsvind. hahaha wat stom heb dus helemaal niet gevraagd of ze allebij aan 1 kan zitten of aan allebij de kanten.heb er niet eens aangedacht om het te vragen. ik heb een hele lage pijngrens dus denk ook alleen nog aan de inseminatie en of het pijn gaat doen
Valt mee hoor, je voelt misschien even dat ze je baarmoederwand raken, maar dat is heel kort, en het is snel klaar. Je eitjes zijn dus zeker nog niet gesprongen na 19 uur, dat is mooi, dan liggen de zwemmers vast klaar als de eitjes springen. Goede timing!
ik hoop het maar na 6 jaar proberen weet ik eigenlijk niet of iui juiste behandeling voor ons is daarom ben ik blij dat we na 3 pogingen over gaan op ivf misschien denk ik er verkeerd over , het is gewoon mijn gevoel
@ Cilek, ivf, dat doet pas pijn! Haha! Hoop dat de iui voldoende is, wens je veel succes en zeker met wachten. @Babyhope, wat een prachtige dochter na zo'n heftige bevalling. Begin bijna te twijfelen of ik dit allemaal nog wel wil, haha! Veel geluk met z'n 3en.
divaatje ja dat had ik al van meerderen gehoord word nog wat met mij heb toch wel meer vertrouwen in ivf dus dan maar doorbijten en anders uit gillen
Mijn ervaring is dat vrouwen óf vrij snel zwanger raken met KI/IUI, óf echt na 10 of meer pogingen nog steeds niet. Ik geloof ook dat IVF meer kansen biedt, maar het nadeel is dat er maar 3 pogingen worden vergoed. Bij de eerste poging is het vaak nog uitzoeken welke dosis hormonen goed bij je werkt, en of er ICSI nodig is, enz. Maar al met al kun je zelfs met 3 IVF-pogingen nog best een tijd bezig zijn, want misschien moeten er cryo's opgemaakt worden, een maand tussendoor wachten, enz. Ik zie ook op tegen de punctie, maar je kunt daar wel pijnstilling voor krijgen. Ja liever onder narcose hahaha, maar dat doen ze geloof ik niet Bevalling is trouwens ook zoiets.
Weet iemand of er een minimum aan tijd moet zitten tussen de laatste gonalf spuit en pregnyl? En zo ja, hoeveel tijd moet er dan tussen zitten?