Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    thxxx meiden :)
    lekker dingetje he. hahha

ennuh over die fraude??? waar komt die info vandaan dan? want geloof er geen bal van namelijk haha

2. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi babyhope,

wat een prachtige meisje
    jij zal nu wel een super trotse mama zijn :)

3. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi Lobi,

jou situatie is inderdaad anders als je 4x eerder zwanger bent geweest
    maar ik zelf ben in 6 jaar geen enkel keer zwanger geweest
    dus heb heel erg mijn twijfels.

ik ga morgen toch even bellen

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    cilek jazeker zijn wij nu heel trots haha!!

meiden echt waar het is zo onwerkelijk..
    ik heb nu al een paar dagen zoiets van hier zijn wij zo lang bezig mee geweest en eindelijk is ze er nu.. geloof me maar het is het allemaal driedubbel dik en waard..
    de tranen stromen hier ook redelik vaak hoor. ik kan het gewoon nog niet bevatten dat met hulp door geertgen wij zo`n mooi poppetje hebben gekregen.. echt

5. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    ahhh Cin, wat een lekker ding zeg! Snap dat het nog onwerkelijk voelt, maar ga het maar geloven....she is yours!!!!!! Geniet, geniet, geniet!!!! heeeeeel veel liefs van mij!

6. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Babyhope ik ben echt super blij voor je

ik hoop dat wij dat ook snel mogen ervaren

7. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Heerlijk moet dat zijn, geniet ervan meid :)

8. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Vraag me ook af waar die verhalen vandaan komen over fraude. Nog niets van meegekregen nl.

@lobi: doe jij ook nog met ovutesten? Dit word je eerste of tweede fm.

@babyhope: wat een mooie spam zeg, daar doen we het voor. Geniet er wel van want de tijd vliegt voorbij hoor. En ik kan het weten :)

@Cilek: gewoon bellen hoor. Ze hebben daar echt wel een luisterend oor. Ik mocht bij de intake kiezen of clomid of spuiten. Omdat ik al eerder met clomid zwanger ben geworden hebben we daarvoor gekozen.

Hier nog een vraag: Ik had vorige week woensdag een ei van 10 mm, nu heb ik sinds een paar uur wat steken rond mn eierstokken. Het zou toch niet zo zijn dat mn ei nu al springt? Ik moet woensdag weer terug voor een echo

9. Ja, waar komen die verhalen vandaan???

Nyncke, ik had vrijdag een echo. Toen was het eitje 11 mm. Ben heel benieuwd dus morgen.. Hoop dat ie goed gegroeid is, maar de testen zijn dus echt omowit nog steeds (3 gedaan vandaag:)).

Maar in jouw situatie. Als je woensdag 10 mm had, dan zou het toch best kunnen dat je nu al je ei hebt? Doe jij geen ovulatietesten?

10. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    #3810 wenonline, 11 jul 2011
    Laatst bewerkt: 11 jul 2011
    Die verhalen komen van de zorgverzekeraars en dit is echt niet verzonnen, ik heb vandaag te horen gekregen dat ze de behandelingen in geertgen niet meer vergoeden vgz is hiermee begonnen, en heeft dit doorgegeven aan een overkoepelend orgaan en die gaat het uitzoeken ik zit trouwens zelf niet bij vgz hoor. en dit speelt ook net een paar weken... maar vond het wel nodig om jullie even te waarschuwen. het is zo kut voor je als je opeens een behandeling volledig zelf moet gaan betalen, vooral omdat de rekening achteraf komt... fraude is mbt de rekeningen die geertgen verstuurd voor de behandelingen dus dat gaat over alle behandelingen en dat andere gaat over het feit dat geertgen alleen deel 1 en 3 van ivf mag uitvoeren en daar toestemming voor heeft maar ook deel 3 en 4 doet en daar rekeningen voor stuurt dit mag niet en daarom kan geertgen hun complete vergunning kwijt raken...

baal hier zelf ook enorm van hoor, maar wilde jullie waarschuwen.. ik ken nl via een hyves een meisje dat een rekening heeft ingedient en hier 0 euro van terug kreeg.... was haar tweede of derde
    ivf

11. Jee ik schrik hier wel van...
    Ik zie alleen nooit rekeningen??

12. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    rekeningen gaan toch direct naar je verzekering
    ik heb nog niks gehoord en ik zit bij unive???

ik hoop dat het niks ergs is ik ben namelijk erg tevreden met geertgen
    en kan het me niet veroorloven om alles zelf te betalen

13. Ik heb er nu ook wat meer over gelezen... Ik hoop ook dat het allemaal mee blijkt te vallen. Ook ik ben erg blij en tevreden met het Geertgen..

14. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    @lobi... ik ben er ook van geschrokken hoor..

@cilek jij krijgt je rekening gewoon thuis gestuurd en dan nog een vraagje, heb jij Univé Zorg Geregeld polis (naturaverzekering) of Univé Zorg Vrij polis (restitutieverzekering)

15. Ik krijg ook nooit een rekening??

16. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @ lobi: nee ik vond het niet nodig om nog ovutesten te doen. Jij mag dus veel sneller terug komen. Bij mij zei dr M gewoon volgende week. Woensdag heb ik dr R en dan zal ik mn vraag ook eens stellen. He zal wel allemaal meevallen. Afgelopen ronde (100 clomod) had ik ook wel van die pijnen, maar toen groeide er niets.

@koolmees: Veel plezier met de eerste echo morgen, is altijd leuk en spannend.

Ik zie trouwens ook nooit rekeningen van het geertgen, maar hoop dat het allemaal mee zal vallen.

17. Ben benieuwd wat dokter R ervan zegt! ik heb wel eens gehoord dat een eitje gemiddeld 2 tot 3 mm per dag kan groeien. Maarja, wat is gemiddeld..
    Ik heb morgen dokter M...

18. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    ;)
    welke zorgverzekering heb jij dan??

19. CZ.

20. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

Hoi,

Lees hier al geruime tijd mee, ik zit ook bij het Geertgen vanaf november vorig jaar. Sta nu aan de vooravond van ICSI nr 1. Mijn man heeft helaas slecht zaad.

Nu ik het verhaal zo lees over fraude schik ik toch wel. Ik heb daarom Menzis gebeld en navraag gedaan. Ik word morgen hierover teruggebeld. Mijn vraag was in hoeverre mijn rekening (heb restitutiepolis) wordt uitbetaald als de rekening niet juist blijkt te zijn. Ik hoop morgen antwoord te krijgen......

Nog een ander dingetje waar ik mij zorgen om maak is het feit dat Genk uit beeld is en Dusseldorf hiervoor in de plaats is gekomen. De terugplaatsing is echter wel bij Geertgen. Weet iemand hoe de embryo's terugkomen vanuit Dusseldorf naar Geertgen? Worden ze ingevroren terug gebracht? Hoe zit het met de kwaliteit van embryo's?

Oja, de contracten die wij hebben getekend zijn van Genk, neem aan dat deze niet meer geldig zijn. Heeft iemand al nieuwe contracten gezien/ getekend?

Ik wacht morgen af wat het antwoord is van Menzis, wat een onzekerheid allemaal.

Woensdag heb ik de uitgangsecho bij dr W. Ik ga ook daar mijn zorgen/vragen neerleggen.

Groetjes Jopa1000

Deel Deze Pagina