Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    @nynke dan heeft jou zorgverzekering een contract afgesloten met geertgen.. maar als de fraude bewezen word en we weten allemaal dat geertgen tegenwoordig deel 3 en 4 van ivf ook in eigen beheer doet en dit gebeurt dus zonder vergunning... dan krijg je dus vanzelf een rekening

2. jopa1000

jopa1000 Niet meer actief

wenonline, heeft een zorgverzekeraar dat naar jou toe bevestigd?
    Dus dat wanneer er fraude is wij daarvan de dupe worden?

3. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    ik zou ff contact op nemen met cz en vragen of ze hier al iets vanaf weten..

4. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam

bij fraude keert geen verzekering meer uit dus ja dan is het duidelijk... hoe laat heb jij een afspraak bij dokter W ik ben er ook woensdag nl en bij dok w

5. jopa1000

Om 12.10

Ben benieuwd waar Menzis morgen mee komt. Ik weet even niet meer wat ik moet doen. Ik vind het risico te groot om door te gaan en achteraf de rekening niet te kunnen declareren. Pff lastig hoor.

6. Weet je wat het is. Ik betaal helemaal niks. Als het zo zou zijn, dan zou de verzekering het geertgen niet betalen, maar ik ook niet.
    Het is wel een groot verschil dat ik geen behandelingen onderga, alleen hormonen krijg en controles. Ik heb een stuk minder te verliezen dan veel andere meiden hier.

7. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    ik geloof ik om 12:00 ik voel me er zwaar klote onder

8. Lieve meiden, misschien (hopelijk) valt het allemaal reuze mee. Ik hoop het heel erg. Ik hoop dat al deze zorgen helemaal voor niks zullen zijn... !

9. jopa1000

Heb jij een restitutiepolis ?

Weet jij hoe het zit met terugkomen van embryo's uit dusseldorf?

10. jopa1000

Ik hoop het ook Lobi! We zijn er echt aan toe om icsi te ondergaan en nog een poging te wagen voor een brusje!

Het zijn gewoon teveel onzekerheden de afgelopen maanden waardoor ik nu een beetje het vertrouwen ben kwijtgeraakt.

11. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    het heeft niks met de soort polis te maken, het heeft te maken met aanklacht fraude en het doe van dingen die ze niet mogen doen-----> deel3 en 4 ivf (geen vergunning)

de embryo's komem et koeltransprt terug.... een deel als cryo en een dee vers..... zaad van man word ingevroren bij geertgen en dan ook op transport gezet

12. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    IK ben bij menzis verzekerd. Maar heb net als Lobi alleen maar medicijnen nodig en verder geen ivf of iets dergelijks.

Dus Jopa1000 ben benieuwd wat jij voor een antwoord krijgt. Laat je ff wat weten.

Ik moet trouwens woensdag om 9:30 er al zijn, ben de eerste dus geen uitloop. Zal jullie dan ook niet zien.

Ik hoop trouwens gewoon dat er een mooi eitje zit en ik mn pregnyl spuit krijg om hem te laten springen. Dr M zal toch niet voor niets een week er tussen laten zitten. Ga nu twijfelen of ie niet toch nog wat kleiner was. Zaten iig veel kleintjes

13. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    #3833 cilek, 11 jul 2011
    Laatst bewerkt: 11 jul 2011
    meiden,

laat je niet gek maken
    soms zijn dingen veel simpeler en makkelijker op te lossen als dat ze lijken
    waarschijnlijk kan Geertgen zich op alle vlakken verantwoorden
    en is het zo opgelost

Geertgen heeft zo veel clienten en een super goed lopen kliniek ze zullen heus geen stomme risicos nemen

14. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    @cilek wat voor verzekering heb jij bij unive.......

15. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    restitutiepolis

16. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    je krijgt zo wie zo de rekenig thuis gestuurd, ik zou ff met unive bellen hoeveel ze vergoeden..

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Dames die vandaag een echo hebben, veel succes. Ik hoop dat het allemaal goed nieuws echo's zijn. Ik lees vanavond wel weer ff bij, dus niet te veel kletsen.

18. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Ik heb 1x een rekening gehad, deze naar m'n verzekeraar gestuurd en daarna niets meer gehoord. Nu heb ik enkel medicatie en de echo's, dat scheelt misschien.
    Naar dat mensen zo in zorgen zitten. Maar ik zou wel oppassen met te veel via via horen zo teveel verschillende berichten ontvangen en je hierdoor heel angstig laten maken. Uiteindelijk gaat het om de officiële kanalen. En ook om het officiële bericht.

Mijn vriend vertelde vanmorgen toch mee te gaan naar de FM. Fijn! Vind het toch prettiger dan alleen, merk ik. Voel wel veel steken, heel raar. Nu is dit de eerste ronde dat ik al meteen met 150 begin. Dus misschien dat het daaraan ligt? Nou ja, we wachten af. Vanmiddag weten we het weer.

Iedereen succes vandaag!

19. jopa1000

Goedemorgen,

@Ftjl, normaal gesproken wacht ik idd het oficiele bericht af maar nu werkt het voor mij anders, ik sta op het punt te beginnen met ICSI en moet de rekening eerst zelf betalen, vervolgens indienen bij de verzekering. Nu kan ik nog de keuze maken om te stoppen en over enkele weken niet meer. Als dan pas de officiële berichtgeving komt ben ik dus niet meer in staat te stoppen en moet ik de rekening zelf betalen......en als dan blijkt dat het berichtje van Wenonline blijkt te kloppen zal ik dan denken had ik maar ........! Hoop dat je begrijpt waarom ik eea aan het navragen ben.

@all, natuurlijk laat ik het antwoord van Menzis vanmiddag weten. Ik ga denk ik ook een mailtje sturen naar de directie van Geertgen sturen met m'n verhaal. Kijken wat voor reactie ik hierop krijg.

Succes meiden met de echo's en afspraken!

Groetjes Jopa

20. nadina32

nadina32 Lid

5 mei 2010
    94
    0
    0
    buschauffeur
    Leiden
    Ik heb nog nooit een rekening van geertgen gezien.
    en loop er toch al een tijdje...
    verder vind ik wel dat je een beetje voorzichtig moet zijn met dit soort berichten over fraude enzo...
    Je maakt hiermee een aantal mensen onrustig terwijl hier waarschijnlijk helemaal geen reden voor is. Persoonlijk geloof ik er helemaal niks van...
    Zou dan toch eerst officieel bewijs moeten zien...

Deel Deze Pagina