Geertgen kliniek

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sas1980, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jij hebt dat dus ook wel al eens gehad?
    Dus blijkbaar is het niet zo heeeeel erg vreemd. Dacht al: "dat moet ik dan weer hebben hoor", maar blijkbaar hebben meerdere meiden dit.

Moest jij ook doorgaan met spuiten dan? Ik moest namelijk stoppen. Een volgende ronde moet ik op dag 8 en dan weer 10 etc komen, zodat ze het goed id gaten kunnen houden.

2. SuzanB

SuzanB Actief lid

Jul 4, 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb weleens gehad dat het vroeg gesprongen was, moest daarom bij de pogingen van 9 jaar geleden zeker al op dag 10 komen. Nu spuit ik veel meer, dus had deze keer wel 7 follikels, maar op een gegeven moment zagen ze er nog maar 4 (dus waren er 3 verdwenen of kleiner geworden), en een paar dagen later toch weer 7.... En 4 van de 7 zijn helemaal niet verdwenen. Vaaaaggg.

3. Maar dan hebben ze er toch al die tijd gezeten?? Als er daarna weer 7 te zien waren..

4. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    suzanB

je kan je zelf gewoon op het lijstje zetten
    heb ik ook gedaan
    ik heb de lijst zelf niet gemaakt :)

5. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Hanied

je bent hartstikke welkom
    en niemand zal bezwaar hebben zet je zelf maar gezellig op de lijst

6. wenonline

wenonline Actief lid

Jun 2, 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    gezellig dat je hier ook komt schrijven.. en ik hoop zo dat we de aankomende maand weer een aantal zwangeren hebben

7. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Wel eens? Wat dacht je van iedere ronde? :( Was bij mij niet anders dan dat er zelfs nog eieren van 14 mm gewoon verdwenen!

Klote meis, ik weet hoe het voelt :(

8. Echt waar??? Wat gaven ze er voor verklaring voor? Of kan het blijkbaar gewoon?
    En moest je dan doorgaan met spuiten? Of wachten op een volgende ronde? En de ronde erna hogere een dosis of dezelfde?
    (sorry voor al mijn vragen, maar heb zoveel onzekerheden nu..)

9. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Dr. W legde mij uit dat ik gewoon meer hormonen nodig had. Hij beschreef het follikel als een pannetje kokend water en dat water heeft hormonen nodig om te blijven koken. Maar ook weer niet teveel, want het moet niet overkoken. Dus heel lastig om een juiste dosis te vinden ;)
    Ik hoogde steeds op en begon iedere ronde ook met een hogere dosis.
    Het meeste dat ik heb gespoten is 300 (gelijk in de eerste ronde al).
    Het hoogste waar ik ooit mee ben begonnen is 150.

10. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Tjonge er is weer wat afgekletst hier.

@ lobi: eitje verdwenen, vreemd. En begrijp ik nu dat je deze ronde gaat afbreken? Sorry mss overheen gelezen, maar ben ook zo moe.

Net een rekening gekregen van menzis, maar daarin werden mn meds gewoon vergoed, moet nu alleen mn eigen bijdrage betalen. Maaer dat moet iedereen.

Ben erg benieuwd naar mijn ei morgen. Maar als ik dan lobi dr verhaal lees ga ik er wel voorzichtiger naar toe

11. Pfff had gewild dat ik vanmiddag dokter W had gehad. Dat had een hele hoop stress en verdriet gescheeld. Deze uitleg is heel duidelijk en ik heb nu weer meer hoop dat t een volgende x wel goed kan gaan! De gyn deed vanmiddag zo wazig. Alsof hij t ook écht niet wist. Ik opperde zelf de hormonen te verhogen, maar hij zei dat hij niet wist of dat wel zou helpen. Ik denk dat ie echt niet zo goed wist wat ie met me aanmoet (ook door mijn afwijkingen). Maar nu heb ik er wel wat meer vertrouwen in. Dank je wel!!

Nyncke ik stop idd met spuiten en wacht op de volgende ronde.
    Hopelijk heb jij morgen een PRACHTIG ei!! Succes!!!

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    @lobi: hier ook 2x gehad dat een ei ineens foetsie was. Aan de provera en toen weer verder.......

13. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Graag gedaan Lobi. Ennuh.....ook al lijkt het soms helemaal niet zo: het komt goed, schatje ;):)

14. SuzanB

SuzanB Actief lid

Jul 4, 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Geertgen babyboom wachtbankje!!!

NOD:
    ftjl: ik mag testen op 2 juli. Spannend!
    Rissy: 10 juli mogen we testen.....ben benieuwd!!:D

Nog niet zwanger, NOD niet bekend:
    NicoleEnSandra: Intake op 18 maart
    Kimono: 16 maart fm meting
    miepje81: 26 maart 2de fm meting
    Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd...
    Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!!
    kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!!
    KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment....
    cilek: 25 juli testdag
    blondjuh: ..
    Nyncke: 29-06 gestart met gonal f 37.5, 06-07 1e fm
    Lobi: volgende ronde start Gonal-F..
    Divaatje: Pauze..
    Wendy278: einde iui 13 juli op gesprek...
    Hanied: bezig met ICSI 4!
    SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging

ZWANGER:

mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen.
    Annedore: 21 oktober 2011 (jongen)
    Mniekie: 22 januari
    Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    Koolmees: 28 februari 2012. Na goede echo gestopt bij Geertgen.

BEVALLEN:
    Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    Babyhope: 16 juni 2011

15. Jij dus ook al! Ben "blij" dat t niet zo heel vreemd is. Jij dus aan de provera? Ik helemaal niks.. Hoe lang duurt t dan voordat je ongesteld wordt?
    En moest jij de ronde erna een hogere dosis?

16. Haha dank je wel!
    Mis alleen nog t glaasje roosvicee;)

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Nou hier even wassen en aankleden. Om 9 uur vertrek ik naar het geertgen. Ik hoop dat ik een super ei heb. Kunnen ze trouwens ook zien mocht die toch al gesprongen zijn?

ik hoop dat ik straks kan reageren hoe het was, want moet daarna gelijk door naar mn werk. Dus mss tot straks

18. koolmees

koolmees Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,327
    0
    36
    @Hanied: Welkom op de lijst :)
    @Wenonline: Ik hoop ook dat er meer zwangeren mogen aansluiten, wie mag er als eerste testen?
    @Lobi: Ik stuur nog wat dikke knuffels jouw kant op, op naar een succesvolle ronde!
    @Nyncke: Veel succes vandaag, hopelijk zit er een mooi eitje dat op springen staat, ik duim voor je!!
    @Minniemouse25: Hoe is het met je 2 kleintjes?
    @Annedore: 25 weken alweer, gaat het nog goed?

19. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    @Nyncke: ze kunnen het idd zien als je ei niet al te lang geleden is gesprongen. Succes vandaag!
    @Koolmees: net even wat verder teruggekeken: van harte met je goede 1e echo! Bijzonder is dat he? :):)

@bijna26wekenalweer: het gaat nog steeds goed. Heb wel last van bekkenpijn en bandenpijn. Foei zeg, wat kan dat snerpend pijn doen zeg :(
    Maar ik geniet!! :D

Hieronder niet lezen als je in een zwanger-word-dipje zit (ik weet nog steeds hoe het voelt):

Vorige week zat ik met handen op buik en toen werd mijn pink ineens de lucht in getrapt door baby! :)
    En eergister zag ik ineens mijn buik bewegen!!! :$:D

Dit is zo mooi....:)

20. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    #3880 nyncke, Jul 13, 2011
    Last edited: Jul 13, 2011
    Mooi gevoel he annedore,zo'n klein wonder voelen in je buik.

hier helemaal heppie. Een heel mooi ei. Vandaag nog gonal en 3 tabletjes, morgen 2 pregnyl en 3 tabletjes. En dan wachten tot 29 juli. En dat zal lang duren ivm dat ik vakantie heb.

Share This Page