Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat was ik ook van plan haha:D

2. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Hanied: Wat goed 24! Hier wordt voor je geduimd, succes met de punctie!
    @Nyncke: Sterkte op het wachtbankje en op naar een goed resultaat, ik duim voor je!
    @Rissy: Balen meid :( En ook balen dat je nu zo in onzekerheid zit, je had denk ik de afspraak met dr. B? Heb je inmiddels gebeld? Hopelijk hebben ze je onzekerheid wat meer weg kunnen nemen. Dikke knuffel meid!
    @Wenonline: Wat balen dat je niet door mag gaan met de behandeling :( Dikke knuff!
    @Lobi: Ook al bijna op het wachtbankje, succes met de pregnyl! En ook voor jou ga ik hard duimen op een mooi resultaat binnenkort!

3. Vanochtend was de ovutest nog steeds positief. Weet nu niet zo goed wanneer ik de pregnyl moet zetten...???

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Ik kan je helaas niet helpen, omdat ik nooit ovutesten heb gebruikt. Misschien even Geertgen bellen voor advies? Succes!

5. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Nee, want je ovulatie volgt pas 24 tot 36 uur na de LH piek. Dus gewoon zetten wanneer zij zeggen. Komt goed :)

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Vanavond, dat hebben ze toch gezegd?

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    En anders ff bellen naar het geertgen!

8. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hier al vanaf ongeveer een uur of half twee constante steekjes. soms wat sterker en soms wat minder. Mn vriend was net vroeg thuis, dus maar gelijk een klus ertegenaan gegooid (k lag nog te slapen.) Nu dus maar hopen dat we raak geschoten hebben :D

9. Ik hoop met je mee Nyncke!!

Heb jij trouwens ook dat je andere eierstok gevoelig is? Heb t gevoel dat mn linker (hoge) eierstok er ook op reageert!

10. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ja het begin bij mn linker en later mn rechter. Als ik nu moet hoesten of niezen dan zijn ze beide gevoelig.

Wat hou jij nu als testdag aan???

11. O dat vind ik wel heel fijn om te horen! Ik voel nl alleen mn linker (die voel ik als eitje daar springt altijd, rechts nooit), dus was al bang dat er stiekem toch links een eitje zou zitten en springen en dan zou t weer een verloren ronde zijn. Maar jij hebt t dus ook, fijn!:)
    Testdag..geen idee nog. Ben zo met alles bezig geweest dat ik daar nog niet eens over nagedacht heb haha

12. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hoe oud is jullie dochter eigenlijk?

13. Ruim twee en een half

14. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Die van ons ook. Die is van 19 januari.

15. Ons meisje van 28 december. Ongeveer even oud dus. Leuke leeftijd he! (Al vind ik tot nu toe alles even leuk..!)

16. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Is zeker een leuke leeftijd.

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Vraagje aan alle pregnyl spuiters. Hadden jullie na de spuit ook zo'n hoofdpijn en een misselijk gevoel? Heb ik eigenlijk de hele dag al last van.

18. Heb tot nu toe nergens last van, gelukkig!

Mijn ovutest van vanmiddag, net voor de pregnyl, was touwens negatief. Denk dat ik de spuit toch net te laat heb gezet en mn ei vanmoddag heb gehad. Nouja, we zien wel...

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier weinig last van Pregnyl behalve gevoelig plekje op mijn buik..

20. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Nyncke en Lobi: Spannend op het wachtbankje!!! De duimen draaien voor jullie!
    @Nyncke: Hier reageerde ik ook heftig op pregnyl: ik kreeg er migraine van en werd ook misselijk.
    @Jessie80: Alweer 10 weken zwanger zie ik! Hoe is het met jou?

Deel Deze Pagina