De eerste 2 x was ik er idd misselijk van. De laatste 2 x alleen een gevoelig injectieplekje (rode bult).
hier al 2 dagen menstruatie krampen denk dat ik volgend week gewoon ongesteld wordt IUI bij deze mislukt
Hier ook last van veel hoofdpijn (2e keer zelfs migraine) en misselijkheid na de Pregnyl. Leuk vooruitzicht want vanavond mag ik weer Pregnyl zetten. Vanmorgen fm bij dr. R. Was weer even wennen. Heel erg in het begin hem gehad daarna altijd dr C. Nou ja, dat is wel wat anders. Maar goed. Raar. Vorige keer waren er twee te zien van 10 mm. Nu eentje van 21 en twee van 15. Bizar. Maar vanavond dus Pregnyl, klussen en weer wachten. Heb het gevoel alsof ik nog maar net van het wachtbankje af ben en nu dus weer opnieuw. Maar we gaan er voor! Ik heb vertrouwen, dat moet ook wel.
Ftjl welkom op het wachtbankje. Hier trouwens geen hoofdpijn meer gehad sinds gisteren. Wel vandaag nog maar een klus erachteraan gedaan. Beter te veel dan te weinig toch.
@Cilek: Spannend!!! Hier had ik ook flinke ongikrampen toen ik zwanger bleek te zijn, dacht zeker dat ik ongi zou gaan worden, maar die bleef uit. Hoeft dus niet perse een slecht teken te zijn, ik duim voor je!! @Babyhope: Wat een mooie fotos van je meisje en wat heeft ze schattige kleertjes aan @Ftjl: Dat klinkt goed 3 follikels! Veel plezier/succes met klussen en op naar een mooie test over 2 weekjes! @Nyncke: Groot gelijk en fijn dat je je weer wat beter voelt
Babyhope: mooie spam hoor. Dan weten degene die voor een 1e gaan ook waar ze het allemaal voor doen. Nog een vraag over pregnyl: Hielden jullie daarna ook vocht vast?
nyncke ja idd.. ik vind het nog steeds vervelend hoor om hier foto`s neer te zetten .. maar de realiteit is en blijft dat ook zij na 5 jaar proberen en 2 jaar geertgenen haha er is gekomen, dus huppa meiden blijf positief denken,, ook ik had de hoop al opgegeven en zou alleen die ene ivf poging doen, en kijk eens..
Ik sluit me graag bij Cindy aan om de dames die nog niet zwanger zijn, hoop te geven.... (foto is lweer drie weken oud... Maar 't idee is hetzelfde gebleven ) Bekijk bijlage 167631
@Babyhope wat is het toch een schatje! @Mirr, mooi buikje hoor @Ftjl, veel succes op het wachtbankje! Hoe lang heb je nu moeten spuiten? @Nyncke, zo is het maar net.. vocht vasthouden kan ik niet echt zeggen..
Mijn dochter is ook via de MMM ontstaan. En vandaag de twee wondertjes van minniemouse weer gezien dus dat zijn toch echt bewijzen dat het kan. Ik heb er ook niet zo'n problemen mee met die foto's, maar kan natuurlijk niet voor andere spreken. Dus snap best dat je er moeite mee hebt
oh ja over je vraag van vocht vasthouden ik ben 36 kilo aangekomen door de mmm en ja alleen maar vocht, weeg nu nog minder dan voor de zwangerschap en al mijn kleren van voor de zwangerschap zijn nu veeeel te groot, dus ik ga zo door hahahaha ben nog steeds teeeee dik maar in ieder geval al minder
Het is bij mij gelukkig alleen nog vocht rond mn vingers. En verder nog niet veel. Ik had daar de vorige keer pregnyl geen last van. Ach komt ook wel weer goed.
Nyncke ik heb geen vocht. Jij nog wel steeds? Hoe is je gevoel voor deze ronde? Babyhope wat een prachtige dochter heb je!! En odd wat een schattige kleertje, viel mij ook meteen op! En kan me zo goed voorstellen dat je na zo'n tijd wachten je meisje overal wilt showen! Dus wat mij betreft helemaal prima!! Mmiiir mooie buik hoor!
Ja heb er nog wel iets last van, maar niet zo erg als gister. Verder heb ik af en toe wat krampjes, maar verder niet. Ik weet ook niet wat het is maar sinds deze ronde heb ik ook zoiets van het komt wel en ben er niet zoveel mee bezig. En jij, heb je nog klachten?
Heb zelf t gevoel dat t deze ronde niet raak is. T is ook zo vreemd gegaan allemaal en t eitje was toch nog enigszins klein. Maar we zien wel inderdaad. T voelt iig super goed dat mn lichaam weer enigszins functioneert en we uberhaupt een kans hebben!! Dat was lang geleden...
Ik ben 5 juli weer begonnen met spuiten. Meteen 150 (daarmee eindigde ik vorige ronde). En 15 juli laatste keer Gonal-F, de 16e Pregnyl.