hahahah jullie zijn veel positiever als dat ik ben ik probeer nergens op te hopen ben zo bang voor een teleurstelling. heb ook al tegen mijn man gezegd dat ik verwacht dat ik ongi word.
Logisch meid, na zo'n tijd durf je ook bijna niet meer te hopen... Maar dat doen wij dan wel voor je!!
Nyncke jij hebt al eerder een zwangerschap meegemaakt voel je iets aan je lichaam veranderen ik weet niet eens wat ik moet voelen
@Nyncke: Knap dat het je lukt om te wachten met testen, ik duim voor je! @Lobi: Ook voor jou draaien hier de duimen volop! @Cilek: Hier ook witgelige afscheiding sinds ik zwanger ben, nu nog steeds Kan dus ook een goed teken zijn he? En die ongikrampen had ik ook heel erg voor NOD. Ik duim voor je, spannend! @Ftjl: Balen dat je bent aangekomen door de hormonen, komt er ook nog eens bij. Ik heb geen idee of ik daardoor aangekomen ben, weeg me eigenlijk nooit Succes op het wachtbankje, spannend!
Bij de zwangerschap van mn dochter voelde ik niet heel veel. Af en toe een krampje. Maar had wel meer afscheiding. Het kan dus nog alle kanten op. En nogmaals geen bloed geeft moed
Hallo allemaal, Ik heb 10 aug. mijn eeste afspraak bij Geertgen. Ik heb al 4 iui behandelingen gehad in een ander ziekenhuis maar wij zijn hier niet tevreden over. en als we over gaan op IVF moeten we zowiezo naar een ander ziekenhuis. Wij hebben een afspraak mer dr cuipers en nu lees ik hier dat jullie over het algemeen niet erg tevreden over haar zijn. Wij hebben de intake bij haar, blijft zij dan ook jouw behandelend arts? We hebben al genoeg ergernis achter de rug en hebben geen zin om bij geertgen ook weer zo te beginnen...zie er nu eigenlijk best tegenop.....
@Imke0610: Hangt er vanaf of het dr. C. of dr. K. is Dr. C. is een heel fijn persoon, dus dan hoef je je zeker geen zorgen te maken En het is ook niet zo dat je deze persoon blijft houden. Wie je krijgt is afhankelijk van wie er werkt op de dag dat je moet komen en ik kreeg dan vaak ook nog de keuze bij wie ik zou willen (mits er nog ruimte was). Komt vast goed, veel succes!
@imke0610: Dr C heb ik nog niet gehad. Maar dr K vond ik op zich heel fijn. Verder wil ik je veel succes wensen. Ik zie dat je nog in afwachting bent? Wanneer mag je testen??? @cilek: en al ongi gespot???
Konden we je maar zekerheid geven meid! Wat een spanning!! Ik merkte zelf dat ik na ei KURKdroog was van onderen, terwijl dat anders niet zo was. Eerste keer zwanger had ik dat en toen ik dat 2 maanden later weer had....ja toen wist ik het eigenlijk al wel Later kreeg ik idd ook meer afscheiding en soms ook gelig. Het verschilt gewoon zo per vrouw wat je wel/niet voelt bij een prille zwangerschap. Er is niks zinnigs over te zeggen eigenlijk Maar ik hoop heel erg op een wonderlijke uitkomst van deze IUI waar je eigenlijk geen vertrouwen in had Wat zou het mooi zijn he Ik duim voor je!
hoi jullie zijn allemaal echte lieverds het is inderdaad bij iedereen anders ik ken het gevoel totaal niet en weet dus niet wat ik kan verwachten. ik heb nu gewoon sterk het gevoel dat ik ongi word hoe stom het ook klinkt vind het ook niet erg ik heb nooit gedacht dat het zo snel zou gebeuren
Cilek, ik ben 4 x zwanger geweest. 2 keer heb ik helemaal niks gevoeld, 1 x wist ik het meteen, een paar dagen na mn eisprong al aan mn borsten, die waren een stuk gevoeliger en 1x was ik wat emotioneler. Dus iedere zwangerschap is anders en wat je ook voelt, het kan beide kanten op! Ben heel benieuwd naar je testje morgenochtend!! Niet teveel drinken vanavond he!! Ik duim voor je!!
Ik ben bij zowel dokter C als dokter K geweest. Ik weet alleen niet meer wie wie was. Dokter C is toch met de blonde krulletjes en dokter K een iets oudere vrouw? Ik vond ze overigens allebei heel aardig, dus Imke geen zorgen maken hoor!
Bedankt voor jullie lieve reacties, ik ben al een heel stuk gerust gesteld. Heb je dan 2 artsen daar met dezelfde achternaam maar de een met een K en de andere met een C? Ik weet dit keer niet zo heel goed wanneer ik zou kunnen testen maar helaas dienen de eerste symptomen voor mijn ongi zich al weer aan:x. Ik ben bang dat ook iui nr4 mislukt is,.....we hadden hele goede hoop maar helaas mocht dit niet zo zijn.
Ja. En je hebt ook 2x dokter B. Dezelfde naam, alleen schrijf je t anders. Lekker handig he Wat rot dat deze iui weer mislukt lijkt.Wat is de reden van jullie ontevredenheid over t ziekenhuis waar jullie nu zitten?
Om meerdere oorzaken, zo doen wij de iui op eigen cyclus, zonder hormonen, ik heb al aangegeven dat ik graag met hormonen wilde maar de desbetreffende arts heeft zelf bepaald dat dit geen meerwaarde heeft terwijl ik van andere artsen(een familie lid van ons werkt als assistent gyn in een ander ziekenhuis) hoor dat dit altijd meerwaarde heeft en in dat ziekenhuis gaan ze zelfs geen iui meer doen op eigen cyclus zonder hormonen. Om te kijken hoe we nu verder gingen heb ik met de gyn een bel afspraak gemaakt omdat ze dit in het team wilde bespreken,...de dag dat ze belde, ik natuurlijk helemaal zenuwachtig, belde ze me om te vertellen dat ze nog geen overleg had gehad en toen ik hier een beetje geergerd op reageerde kreeg ik als reactie: "goh mevrouw, u heeft het er allemaal wel moeilijk mee he..." We moesten er door zelf op te letten achter komen dat onze behandelend arts met zwangerschapsverlof was, we wisten niet eens officieel dat ze zelf zwanger was. De artsen spreken elkaar ook tegen daar, de een verteld het een en de ander heeft weer een heel ander verhaal. Door personeels tekort doen ze nu 2 maanden geen iui dit hoorde we pas 2 weken geleden bij de laatste iui, toen ik na de 3e iui thuis 2 dagen krom lag van de pijn in mijn buik belde ik op omdat ik me zorgen maakte en het eigenlijk niet vertrouwde, het enige wat ik te horen kreeg was dat het er bij kon horen en als ik het echt niet vertrouwde kon ik altijd bellen....ja duhh waarom denk je dat ik dan belde....... en zo waren er nog wel meer dingen waardoor wij er geen goed gevoel meer over hebben. Nou ja het is een hele opsomming geworden.