ik denk eigenlijk dat die lichte positieve test die ik had nog pregnyl was. denk geen miskraam wij gaan nu verder met ivf ik moet morgen bellen voor een afspraak
Oke, dus jullie mogen nu verder met IVF. Dat is wat jullie willen, toch? Spannend hoor, ik hoop dat het jullie heel veel geluk mag brengen!!
dat is inderdaad ok wat wij zelf willen na 6 jaar wil je niet 6 pogingen iui doen voordat je uberhaupt verder mag met ivf mijn man heeft goeie zaad en ik had in eigen cyclus 2 folikels van 20 mm ik heb er vertouwen in dat het goed komt met ivf misschien een beetje optimistisch
Ja maar als je niet meer optimistisch durft te zijn, kun je het denk ik niet aan... Mijn duimen draaien!!
dank je wel schat ik blijf ook voor jullie duimen voor jou voor nyncke en ftjl en alle andere die op het wachtbankje zitten
@Lobi, ik weet dat je het daarom zei en dat is natuurlijk ook een mogelijkheid. Maar ik vind van mezelf dat ik maar gewoon even langs moet gaan, al is het maar voor het gevoel. @Cilek, wat balen voor je meid. Wel fijn dat jullie met ivf mogen starten, is er nog een wachtlijst?
er zijn een aantal zh die hier niet aan meewerken hoor, ik moest het ook zelf gaan halen en betaalde per blz een bepaald bedrag... had iets van 40 blz.... en kon een leuk bedrsg afrekenen en per blaadje stonden soms 2 zinnen.
ja ik weet het, was echt een drama... zou ook nog eens 6 tot 8 weken gaan duren..... maar met beetje dreigen werd het 3 weken..
het zijn echt klootzakken(soory hoor) je hebt het al moeilijk genoeg en moet je ook achter dat soort dingen aan(waarom wordt je dossier niet gewoon doorgestuurd) heel vaak word onvruchtbaarheid niet eens serieus genomen ik kan dat soort mensen echt wat aan doen
@Imke0610: In de eerste plaats balen dat deze IUI mislukt is En wat betreft je negatieve ervaringen in dit ziekenhuis, ik heb ook vervelende ervaringen gehad voor ik bij Geertgen kwam en ook voor mij was Geertgen een verademing. Ik hoop dat jij dit ook zo zult ervaren. Wat betreft het dossier werd mij verteld dat ik het op kon vragen (bv. schriftelijk) en een week van tevoren naar GG bellen om te vragen of ze het binnen hadden. Zo niet, dan zou ik alsnog het ziekenhuis kunnen bellen. @Cilek: Balen meid, dus toch. Ik had het zo gehoopt voor je. Dikke knuffel!! Ik hoop dat IVF jullie een mooi beebje gaat geven! @Nyncke en Lobi: Spannend nog bij jullie meiden, de duimen blijven hier draaien! @Wenonline: Jeetje wat een profiteurs, daar kan ik me ook zo kwaad over maken :x
Wat belachelijk dat je moet betalen voor je eigen dossier, je hebt hier toch gewoon recht op.....ik hoop dat dit niet hoeft in het ziekenhuis waar ik mijn dossier moet halen. Reden te meer om er toch maar zelf heen te gaan, dan weet ik het iig meteen. Ik had van iemand anders al vernomen dat Geertgen een goede ervaring was en daarna ben ik hier gaan meelezen en werd mijn gevoel alleen maar beter, van daar dat ik deze keuze ook heb gemaakt (en mijn man volgt trouw) Ik hoop dus dat wij dezelfde ervaring zullen hebben als de meeste hier.
Imke0610 en Cilek, wat rot zeg. Enorm balen. Ik hoop dat jullie gauw weer de kracht en positiviteit terugvinden om er weer voor te gaan. Hoe gaat het met de andere wachters? Hier gaat het mwah-mwah. Afleiding hielp wel om de eerste week door te komen. Ik ben bijna jarig en ben daar vooral mee bezig (recepten, opruimen, dat soort dingen). Dan begint de tweede week. Nog erger. Wel besloten morgen even naar GG te bellen. Mijn buikpijn (onder) is nog altijd hetzelfde. Het begon een dag na de Pregnyl en is niet meer minder geworden. Voelt niet goed dus kan maar beter voor de zekerheid bellen. Misschien is het niets, maar het lijkt me niet goed dat ik soms amper kan lopen, bijvoorbeeld. En vooral m'n vriend vindt het nodig om contact op te nemen met GG. Ach, en verder kun je niets anders dan (af)wachten...
Lieve meisjes, even ego: vandaag punctie gehad! Helse pijn en gegild a;s een speenvarken! Meer dan 22 follikels aangeprikt en 14 eicellen gevonden. morgen tussen 3 en 4 worden we gebelt ivm hoeveel bevrucht! @cilek, jammer meis, heb nog voor je geduimt! @rest volgende keer uitgebreider verslag/ reactie. heb nog veel pijn van de punctie!
hoi Ftjl en Hanied super lief van jullie Hanied ik zal voor je duimen meid ik hoop dat we met Z`n allen zwanger het jaar 2012 inmogen gaan mijn duimen draaien ook voor jou ftjl en even over de punctie in DD doen ze onder narcose (moet je wel zelf voor betalen) waarom doet geertgen dat niet ze werken toch samen met DD ik denk dat ik het ook zal uitgillen
@Imke0610: Ik hoop het ook voor jullie, succes!! @Ftjl: Wat vervelend die buikpijn, verstandig om daarvoor even naar GG te bellen, ik ben benieuwd wat ze zeggen, succes!! @Hanied: 14 eicellen, wat een mooi resultaat! Ik ben benieuwd hoeveel er bevrucht zijn, ik duim voor je!! @Cilek: Hoe is het nu met jou meid, dikke knuff. @zwangerenhier: Hoe is het met jullie? Hier zometeen de 1e afspraak bij de gyn van het ziekenhuis. Ik hoop dat ik ook een echo krijg. Spannend!!
Ik denk dat geertgen dat niet doet vanwege de kosten en risico's. Denk aan een pre- anesthesie screening, anesthesioloog, beademingsapparatuur als het " mis" gaat noem maar op. Puur kosten plaatje en faciliteiten.
Hier net terug van de afspraak bij de gyn. Gelukkig een echo gekregen en alles was nog steeds helemaal goed! Hartje klopte ook nog mooi Ik ben nu 3 dagen vooruit gezet, maar dat kan natuurlijk de volgende keer wel weer veranderen. Voor de geïnteresseerden, foto's staan weer in mijn album.
@Cilek: Ongi is er dus. Wat een klap in je gezicht weer he. Nu dus op naar IVF? @Koolmees: die echo's worden elke keer mooier Onwerkelijk dat er echt een mini-mensje in je buik zit he. Je ziet het wel op het scherm, maar dat dat ECHT in jouw buik zit is toch moeilijk te bevatten, vind je niet? @Hanied: meisje, meisje, dat klinkt hels Gelukkig heeft het 14 eicellen opgeleverd! Ik duim voor je hoor! Rustig aan met je buikkie. @Zwanger: vandaag alweer 27 weken Nog 13 weken te gaan (ongeveer). Gaat toch wel snel hoor Mag ook wel, want ik ben zooooo benieuwd naar ons kleine jochie
@Alle: ben net naar het ziekenhuis geweest om het dossier op te vragen. Het viel allemaal erg mee, ze deden heel vriendelijk en zouden het vandaag regelen en volgende week op de post doen naar Geertgen dan is het als het goed is ruim op tijd daar......heb ik me weer eens druk gemaakt om helemaal niks haha....