Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Annedore: Ik vind het inderdaad nog steeds moeilijk om me dat voor te stellen. Dat er iets aan de hand is, merk ik wel aan de kwaaltjes. Maar dat er echt wat levends in mijn buik zit? Heel bijzonder :) Jeetje wat ga je hard, al 27 weken!
    @Imke0610: Gelukkig dat dat soepel is verlopen en nu op naar de 1e afspraak, spannend!!

2. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi lieverds,

ik ben alweer aan het idee van ongi gewend (wat pas ik me toch weer snel aan)

woensdag afspraak bij dokter ruis voor ivf

@Koolmees ben echt heel blij dat alles goed gaat met jou en de beeb

@Annedore 27 weken wat gaat dat snel meid hoop dat de 13 weken ook snel voorbij gaan
    kan me voorstellen hoe snel jij je jochie wilt zien

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Cilek, balen van ongi meid! Maar fijn dat je meteen door kunt voor IVF. Succes woensdag!

@Hanied, au au au! Maar 14.. da's goed! Nu maar hopen op veel bevruchtingen.. hoeveel laten jullie er vers tp-en? Of heb je ook bij ICSI 4 daar niets over te zeggen?

@Koolmees, hoera voor goede echo weer! Merk dat ik toch wel weer zenuwachtig ben voor woensdag hoor.. hoewel ik natuurlijk geen enkele reden daartoe heb, maar helaas lees je hier ook verhalen over MA na 9 weken.. moet je toch niet aan denken!!

@Imke, welkom hier! Jammer dat je toch weer ongi bent geworden. Ik ben rechtstreeks door HA naar Geertgen gestuurd, dus geen nega ervaringen met andere ziekenhuizen hier. Dr C was mijn favoriet en Dr K was ook oké, zeker omdat ik haar de laatste FM voor mijn zwangerschap heb gezien en zij toen nog even voor 2 dagen de gonal-f ophoogde.. heeft goed uitgepakt :)

Ego, hier gaat het goed. Deze week iets te hard gewerkt en leuke dingen gedaan.. dus zal vanavond wel slapen op de bank worden maar ja, kan de vierdaagse toch niet aan me voorbij laten gaan.. dus gistermiddag in de stromende regen lopers aangemoedigd en 's avonds lekker door de stad gelopen. 22.08 had ik de trein naar B.oxmeer waar mijn auto stond, dus viel nog best mee.. wel irritant dat je dan 's ochtends alsnog met een katergevoel wakker wordt.. het waren toch echt 0.0% rosébiertjes!

4. carma

carma Niet meer actief

Hoi meiden
    Ik wil even zeggen dat ik nog steeds zo nu en dan mee lees.

Koolmees fijn dat alles goed gaat met je kleine boontje, veel plezier met je zwangerschap meis

Hanied ik volg je op je eigen topic

Alle nieuwe meiden heel veel suc6 bij geertgen en ik hoop dat jullie allemaal snel zwanger zijn

Hier goed nieuws, ik heb een eigen cyclus van 30 dgn
    Ik ben er heel blij mee
    Als dat volgende maand nog zo is ga ik voor de lol eens kijken of ik ook een eigen eisprong heb
    Ik heb een paar wkn terug ook voor het eerst mijn eisprong gevoeld volgens mij (steekjes rechts onderin)
    Nu hopen dat hubby dankzij zijn 30 kilo gewichtsverlies ook wat meer zaadjes heeft.
    Maar voorlopig geeft hij de eerste 3 maanden licht hahaha
    Hij heeft zondag een acute blindedarm ontsteking gekregen en daar is hij zondag op maandag nacht aan geholpen
    De blinde darm was geperforeerd waardoor hij 5 dgn mega veel antibiotica heeft gehad via het infuus
    Ook heeft hij koorts gehad
    We doen nu voorlopig niks aan veiligheid en als het perongeluk zo is dan zijn we super blij, maar we denken niet dat dat zal gebeuren
    Het word waarschijnlijk een nieuwe ronde bij geertgen in januari

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    ik vroeg me af of lobi dr testdrang nog in bedwang kan houden.

Hier nog steeds niet getest. Maar was een drukke week dus mss kwam het daardoor??? Volgende week is het weer rustig.

6. Haha ja hoor! Nog niet getest hierzo!!:D
    T ene moment denk ik t is gelukt, t andere moment weet ik zeker dat t niet raak is. Wat een ellendige wachtweken zijn t toch altijd. Vooral die tweede week!

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hier hetzelfde gevoel. Soms denk ik het is niet gelukt, dat komt dan door de steekjes onder in mn buik. Soms denk ik ook door die steekjes, zal het dan toch???

Nog 1 week en dan weten we het.

Maar op dit moment heb ik duidelijk het gevoel van niet

8. carma

carma Niet meer actief

Nyncke en Lobi toi toi toi ik duim heel hard voor jullie
    Kom op meiden zet de geertgen babyboom in gang
    xxx

9. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    He Mariek, leuk om weer wat van je te lezen. Fijn dat het met jou goed gaat en dat je een cyclus lijkt te hebben! Ik duim dat het doorzet. Beterschap aan je mannetje! En hopelijk hebben jullie dan die cryo helemaal niet nodig :)

Dames op het wachtbankje, ik denk aan jullie. Gruwelijk die laatste week.. en steekjes Nyncke.. goed teken!?!?

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ff voor cilek..

meis geertge gebruikt geen narcose,wel krijg je diclofenac (tabletje) en dormicum via infuus toegediend..
    dat dormicum isd heerlijk spul maar je voelt het nog wel maar niet zo heftig, ik had 18 follikels die aangeprikt moesten worden en heb de avond ervoor 2 paracetamols ingenomen en die ochtend ook nog samen met de diclofenac.
    je merkte bij de 8ste follikel dat het wat pijnlijker werd, maar de laatste 5 of zo heb ik ook tranen van pijn gelaten..
    toch door die dormicum(die je laat voelen alsof je een fles wodka op hebt) ben je het achteraf wel weer wat kwijt zeg maar!!!
    en het is natuurlijk ook hoe meer follikels je prikt hoe pijnlijker de napijn zal zijn ik heb er echt 1,5 week last van gehad, met hoesten niezen lachen en alles...

11. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    geloof me je wil niet dat een punctie alleen maar mogelijk is onder narcose hoor...

bij mij kan het niet anders maar daarom moet ik nu wachten tot ze een zh gevonden hebben die wil meewerken en dan hopen dat de verzekering het vergoed....

ik ben dus nu aan het wachten op wat komen gaat, mag gelukkig mag ik blijven iui en tot ze een oplossing hebben...

12. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Zo'n punctie lijkt me echt een hel. Petje af voor de meiden die dat moeten ondergaan. Ik hoop nooit zover te moeten gaan.

hoe is het verder hier met de zwangeren en de dames van het wachtbankje en dan natuurlijk ook de dames die ergens midden in een ronde zitten?

Hier gaat alles wel goed. Lekker rustig aan doen. Wat kunnen we anders met zo'n k....weer.

13. carma

carma Niet meer actief

Ja z'n punctie is kl..te als het echt zeer doet
    Daarin tegen moet ik zeggen dat ik alle 2 mijn puncties bijna pijnloos heb doorstaan.
    Dus het kan ook anders zijn, laat het op je afkomen

14. Imke0610

Imke0610 Lid

3 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ allemaal, wat is dat vervelend zeg als je weer verplicht een maand geen iui hebt omdat het ziekenhuis personeelstekort heeft,.....dat wachten elke keer tussendoor, ik word er gek van......als het gewoon iedere maand door gaat is het wel te doen want dan heb ik weer 2 weken hoop. Soms vraag ik me wel eens af of het echt voor ons is weggelegd. Ik weet dat het natuurlijk kan dat zie ik hier bij vele maar of dat voor ons ook zo gaat zijn......Ik weet dat ik positief moet blijven maar het valt me soms wel erg zwaar.

15. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Wat een rust hier vandaag.

16. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    heel erg rustig..... ik heb gewoon niks te melden moet wachten tot ik ongi word en dan kan ik weer beginnen

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Goedemorgen allemaal

18. Goeie morgen. Vanochtend een testje gedaan en een heel licht streepje. Zit nu op dag 10, dus ga ervan uit dat t van de pregnyl komt. Als ik niet ongesteld word, ga ik (over)morgen nog een testje doen. Hoop zó dat ie dan donkerder is!!

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hoe lang wordt jij meestal na je eisprong ongesteld dan?

20. 10 a 11 dagen ongeveer

Deel Deze Pagina