Oke spannend dus. Voel je verder nog wat?? hier nog steeds steekjes en af en toe een krampje. Heb nog steeds het gevoel dat het niet raak is
Nee ik voel ook niet echt iets. Denk eigenlijk ook niet raak hier... Nog eventjes geduld maar. Moet nu weg, tot later
Ja daar hou ik idd rekening mee. Alhoewel ik hier op zp hoor dat je door pregnyl juist eerder ongesteld zou worden. Maar ik ga er wel vanuit dat t streepje nog van de pregnyl is eigenlijk. Ik las dat t tot 14 dagen positief kan zijn
@lobi: zit je 10 dagen na pregnyl of 10 dagen na je ei? En heb je een foto van de test? Ben btje schieuwnierig hihi.....
Ik weet eigenlijk wel vrij zeker dat ik vrijdagochtend mn eisprong heb gehad. Ik heb toen smiddags om 15.30 de pregnyl gezet. Heb geen foto vd test, maar hij is echt heel licht hoor. Duidelijk maar licht..
Ik lees over na 10 tot 14 dagen. Daarom ga ik er ook vanuit dat t nog vd pregnyl is. Maar ik blijf natuurlijk wel heel hard hopen!!! Heb jij al een testje gedaan??
Vond nog twee dipstiks. Vanmorgen 1 gedaan, maar negatief. Zijn ook niet zo gevoelig als de kruitvat testen. Mss moet ik toch nog maar een setje van die gaan halen en het morgen nog eens proberen. Ik zit nu 11 dagen na de pregnyl en 10 dpo. Ik kon het dus toch niet laten
Oke haha Maar eigenlijk ook wel oke dat ie negatief is, toch? Dan is de pregnyl uit je lijf. Alleen moeten ze nu wel positief gaan worden!!!
hoi meiden ik had op dag 10 ook licht posi getest was dus nog pregnyl ik duim voor jullie dat het gewoon raak is waar is ftjl zij zit toch ook op het wachtbankje????
@ Cilek: hoe is het nu met jou???? En Ftjl heb ik ook al een tijdje niet gezien? Zij zit wel op het wachtbankje
@Lobi en Nyncke, spannend! @Lobi, ei springt toch ~36 uur na Pregnyl? Waarom dan toch nog Pregnyl als je denkt dat ei al geweest is? Heb je vast toen wel verteld.. maar dat heb ik dan niet helemaal meegekregen..
Jessie, ja mijn ei was hoogstwaarschijnlijk al gesprongen en toch moest ik nog pregnyl zetten, ik denk voor de zekerheid. Maar meiden, ik denk niet dat t raak is hoor, ik merk aan mn lijf dat ik wrs snel ongesteld ga worden,.