Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Nyncke, ik duim nog steeds!!
    @Ftjl, voor jou ook natuurlijk!
    @Hanied, spannend, blasto in de buik, dat zijn de beste toch? Ik hoop zo dat het deze keer raak is!
    @Fireangel, kan je niet helpen aan antwoorden.. ik duim voor goede uitslagen morgen!

Ego, hier weer goede echo gehad.. heerlijk om kleine druktemaker te zien!

2. Volgende week donderdag heb ik dokter C. Ik zal het dan eens bespreken!

3. Annedore, weat fijn dat het gelukkig goed was. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ongeveer wekelijks aan de ctg gelegen. Ik voelde mijn meisje heel weinig. Ik vond t altijd heerlijk. Wat mij betreft mochten ze me zo'n ding mee naar huis geven!!:D

Jessie, heerlijk meid! Lekker genieten!!

Fireangel, spannend voor morgen!!

4. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    toch wel grappig dat ze bij iedereen wat anders zeggen ik kreeg echt geen extraq pregnyl van dok r..

morgen ff langs bij de kliniek voor nieuw gonal...... zit nu al 4 dagen op mijn ongi te wachten... normaal word ik zonder hormonen en zonder behandeling op dag 31 ongi... zit nu op dag 35 en nog steeds niks.... stom lichaam

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Meiden lees net in de lounge dat sookie uiteindelijk de strijd heeft verloren. Sookie kwam ook bij geertgen en ze heeft hier weleens wat gepost. Tjee ben er echt even stil van.......

6. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    He bah wat een nieuws. Ze was net zo oud als dat ik nu ben. Krijg er kippevel van.

hier een dilemma. Wel of niet morgen al testen??? Van dr R mag ik de 29e testen vandaar

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ze was een nichtje van mijn zwager, maar ik wist niet dat ze ook op zp zat.. echt gruwelijk snel achteruit gegaan. Ik krijg ook altijd kippenvel van dit soort verhalen Nyncke.

Ik denk dat het morgen moet kunnen hoor. Dat is 2 weken na pregnyl.. heb ik ook gedaan!

8. AenF

AenF Lid

27 jul 2011
    9
    0
    0
    Venlo
    Hallo dames,

Ik lees dat velen van jullie in Belgie een behandeling ondergaan. De vruchtbaarheidsbehandelingen in Belgie zouden beter zijn dan in NL. Ik had ook gelezen dat embryo selectie zorgvuldiger is in Belgie. Het had wat te maken met de innnestelingskans. Men kent in NL wel het techniek, maar past het niet toe ivm de kosten. Is dat waar? Laat ik het zo zeggen: Waarom hebben jullie voor Belgie gekozen ipv NL?

Suc6 AenF

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hier op weg naar de volgende ronde. Heb net getest en die bleef hagelwit. Dus helaas. Zal morgen dus ongi worden

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @nyncke: gggrrr had echt goede hoop voor je! Bah niet leuk! Nu op naar de volgende ronde met een posi test!

11. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Daar gaan we voor.

12. Nyncke, ondanks dat je t al wel had verwacht is t toch Kl#&%$te. Had mijn hoop op jou gevestigd. Volgende ronde dan maar samen voor roze gaan?!?

13. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Dat doen we Lobi

14. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik zag het van Sookie :( Ben er naar van...

15. Ik heb het ook gelezen... Ben er helemaal stil van... Verschrikkelijk...

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :(:x:(
    Shit shit shit.. hopelijk dan toch echt volgende maand weer een babyboom hier in het Geertgen topic!

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hoi AenF, de dames die hier naar België zijn gegaan hebben daar niet voor gekozen maar hebben slechts de terugplaatsing van embryo's na IVF/ICSI daar gehad omdat dit eerst in het Geertgen nog niet mocht. Op dit forum zijn ook een heleboel dames die wel echt bewust voor het hele traject naar België (bijvoorbeeld Gent) gaan of naar Duitsland (Düsseldorf).. eventjes zoeken en dan vind je ze wel. Succes!

18. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Vandaag afspraak bij dr. M. in het Geertgen (wat een rare man), maar ja... hij had wel goed nieuws voor ons.
    Het genetisch onderzoek van mijn man was goed, dus we mogen gaan beginnen met de icsi behandeling. Over twee weken op dag 21 moet ik terugkomen en krijg ik prik-instructie etc. etc.
    Dr. M. is nog wel bang dat de spermakwaliteit te slecht is voor ICSI. Blijkbaar is de bevruchting in Düsseldorf en vriezen ze het sperma bij het Geertgen in. Ze zijn bang dat het sperma niet goed genoeg meer is na ontdooien. Dat gaan ze ook over 2 weken uitproberen en gaan ze nog een keer naar de kwaliteit van het sperma kijken.
    Ja en anders? Desnoods rijdt mijn man naar Dusseldorf om daar vers sperma af te leveren, toch?
    Iemand ervaring met slechte zaadkwaliteit, invriezen en bevruchting van eicellen???
    Ik ben zo opgelucht dat er niks uit het genetisch onderzoek is gekomen. 7 maanden geleden vertelde mijn opa op zijn sterfbed dat ik zwanger was. Nu 7 maanden later op zijn verjaardag horen we dat we eindelijk groen licht hebben om te gaan starten voor ICSI. Dank je wel opa voor dit verjaardagscadeautje!!!
    Nu hopen dat ik op mijn verjaardag in September positief mag testen!!

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Fijn voor je fireangel dat je goed nieuws hebt gehad.

Hier als ik morgenvroeg niet ongi ben maar eens naar het geertgen bellen.

Nu ga ik weer verder met koken

20. Nyncke, hoezo moet je bellen dan? Heb jij wel eens dat je menstruatie wegblijft?

Fireangel, allereerst goed nieuws! Helemaal super! Ik heb geen ervaring met jouw vraag, dus ik kan je helaas niet verder helpen. Mocht inderdaad het invriezen een probleem zijn, dan zou je inderdaad een tripje Dusseldorf kunnen overwegen lijkt me!

Deel Deze Pagina