Hier moet ik op dag 3 weer beginnen met spuiten. Dus geen uitgansecho. Heb ik vorige keer voordat ik met spuiten begon ook niet gehad. Mocht je ongi worden moet je toch bellen voor een nieuwe afspraak kan je het gelijk vragen
@Fireangel: Fijn dat de uitslagen van het genetisch onderzoek goed waren, dat zal wel een opluchting voor jullie zijn! En nu op naar een succesvolle ICSI! @Jessie80: Gefeliciteerd met weer een goede echo! En wat een mooie echofoto in je album, echt al een mensje @Nyncke: Balen meid, ik had het zo gehoopt voor je! Dikke knuff! @Lobi: Ik heb hier ook nooit van dr. R. instructies meegekregen, alleen bij dr. W. kreeg ik altijd een mooi briefje mee Alvast succes voor donderdag! @Babyhope: Fijn dat alles goed gaat bij jullie @Annedore: Dat zijn weer goede berichten, fijn hoor! Geniet ervan!! @Ftjl: Spannend!!! De duimen draaien hier voor je! En dat ongesteldheidsgevoel had ik hier ook Ik was er echt van overtuigd dat het elk moment door kon breken, alleen bleef het deze keer weg. Ik hoop het zo voor je! Wat betreft uitgangsecho: ik heb die wel eens gehad (bij zkh voor GG) en schaamde me ook wel over mijn ongi, maar daar had de gyn helemaal geen moeite mee. Had daar vaak genoeg mee te maken. Bij mij was het om te kijken of er geen cyste was (had ik een eerdere ronde gehad), als het er rustig uit zag kon ik beginnen met medicatie. Ik weet niet of ze ook kunnen zien of er iets gesprongen is, maar je hebt pregnyl gehad toch? Dan zou ik daar ook vanuit gaan. Succes!
Hoi hoi, Wat lees ik nu over Sookie? Wat is er met haar? Ik kan er niets over vinden op het forum.. Gr. KrisKras
@kriskras: wat ik heb gelezen is dat sookie is overleden. Er is een condoleance geopend in de lounge. Hoe is het met jouw???
NOD: Ftjl: 2 augustus testdag Hanied: Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... blondjuh: .. Nyncke: 31-07 start 2e ronde Gonal F, 08-08 1e fm Lobi: volgende ronde Divaatje: Pauze.. Wendy278: einde iui 13 juli op gesprek... Hanied: bezig met ICSI 4! SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging ftjl: Derde ronde. Hopelijk meer geluk! Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging ZWANGER: mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 21 oktober 2011 (jongen) Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! Koolmees: 28 februari 2012. Na goede echo gestopt bij Geertgen. BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Babyhope: 16 juni 2011 Ik heb de lijst weer ff aangepast, sorry als het niet helemaal goed is gegaan
NOD: Ftjl: 2 augustus testdag Hanied: Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... blondjuh: .. Nyncke: 31-07 start 2e ronde Gonal F, 08-08 1e fm Lobi: volgende ronde Divaatje: Pauze.. Wendy278: 1 augustus beginnen met spuiten IUI gonal 112,5 Hanied: bezig met ICSI 4! SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging ftjl: Derde ronde. Hopelijk meer geluk! Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging ZWANGER: mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 21 oktober 2011 (jongen) Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! Koolmees: 28 februari 2012. Na goede echo gestopt bij Geertgen. BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Babyhope: 16 juni 2011
NOD: Ftjl: 2 augustus testdag Hanied: 9 augustus testdag Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... blondjuh: .. Nyncke: 31-07 start 2e ronde Gonal F, 08-08 1e fm Lobi: volgende ronde Divaatje: Pauze.. Wendy278: 1 augustus beginnen met spuiten IUI gonal 112,5 Hanied: bezig met ICSI 4! SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging ftjl: Derde ronde. Hopelijk meer geluk! Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging ZWANGER: mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 21 oktober 2011 (jongen) Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! Koolmees: 28 februari 2012. Na goede echo gestopt bij Geertgen. BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Babyhope: 16 juni 2011
Help? Ik heb een test gedaan. Clearblue. Zo'n digitale. En er staat zwanger........ Maar, ik heb zoveel ongesteldheidsbuikpijn. Mag morgen testen. Maar, kan het nog positief zijn als het dat niet is? Of mag ik blij zijn?
gefeliciteerd meis.... zwanger is zwanger.... dus don't worry.. helemaat als clearblue zwanger aangeeft..
@ftjl: hartstikke zwanger! Gefeliciteerd meid! En die ongesteldheidskrampen heb ik ook gehad. Oeoeoeoe de babyboom gaat weer van start!
Als de digitale zegt "Zwanger" dan is het echt zo.. Pregnyl is toch al 2 weken geleden (edit: ik heb het even nagezocht en pregnyl was de 16e dus daar is deze positieve test echt niet van hoor)? Ik snap dat het heel onwerkelijk en spannend is, maar alvast een voorzichtige proficiat van mijn kant!
Ja, ik vind het zelf vooral erg moeilijk omdat ik zo'n buikpijn heb. Had het dus ook zo niet verwacht en zelfs geen Kruidvat-testen in huis gehaald. Maar had nog een dichte Clearblue (digitaal) liggen. En toch maar gedaan en toen dit. Stond helemaal te shaken, haha! Morgen ga ik het gewoon nog een keer doen. Stom? Wanneer vertelden jullie het je omgeving? Ik bedoel, vanwege die behandeling weet je het natuurlijk in een heel vroeg stadium. Hebben jullie gewacht tot de eerste echo? En is deze nu over drie of over vijf weken? Heb er nooit bij stilgestaan dat het ook wél kan lukken dus weet het niet eens meer. Vind het wel lastig om ook hier zo blij te zijn met de gedachte dat zoveel mensen een negatief hebben gekregen of nog hard bezig zijn. Maar ja, anderzijds zit ik in dat zelfde schuitje, natuurlijk. Voor nu gaat die grijns even niet van m'n gezicht, in ieder geval maar ben ik ook erg bang en onzeker, op de een of andere manier.
Ftjl gefeliciteerd. Morgen nog een keer testen. Hier net de eerste gonal spuit weer gezet. OP naar een mooie echo op 08-08
@Ftjl: Jaaaa wat goed!! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan En die ongikrampen had ik de eerste dagen ook heel erg, ik denk achteraf dat het gewoon innestellingskrampen waren, dus ik zou me niet al teveel zorgen maken. Je onzekerheid/het niet kunnen geloven herken ik, dat heb ik nu nog steeds af en toe. Maar beetje bij beetje ga je vast meer beseffen dat je gewoon ZWANGER bent! Hier had ik trouwens de 1e echo bij 7 weken zwangerschap, dus in jouw geval over 3 weken. Maar dat hoor je wel als je GG belt om een afspraak te maken. En laat nu die GG babyboom maar verder doorzetten
NOD: Ftjl: 2 augustus testdag Hanied: 9 augustus testdag Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... blondjuh: .. Nyncke: 31-07 start 2e ronde Gonal F, 08-08 1e fm Lobi: volgende ronde Divaatje: Pauze.. Wendy278: 1 augustus beginnen met spuiten IUI gonal 112,5 Hanied: bezig met ICSI 4! SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging ftjl: Derde ronde. Hopelijk meer geluk! Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging ZWANGER: mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 21 oktober 2011 (jongen) Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! Koolmees: 25 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar gyn. BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Babyhope: 16 juni 2011 Even uitgerekende datum aangepast n.a.v. laatste echo