Geertgen kliniek

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sas1980, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. divaatje

divaatje Actief lid

Feb 16, 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hallo meiden,

Ik heb al die tijd met jullie meegelezen hoor.
    Ftjl, gefeliciteerd meid! Hopelijk volgen er snel meer!!

Hier: ik wacht op mijn menstruatie, die deze week moet komen.
    Dan kan ik GG bellen om op dag 21 te beginnen met spuiten. Zie er er tegenop, want het is mijn 3de ivf/icsi... Maar we blijven positief!!

Ik wens alle meiden weer veel succes met de behandeling of hun zwangerschap!

2. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Ftjl meid

ik ben zo blij voor je ik had het zo gehoopt en nu ben je gewoon zwanger
    gefeliciteerd

dikke knuf

3. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Nog niet zwanger, NOD niet bekend:
    NicoleEnSandra: Intake op 18 maart
    Kimono: 16 maart fm meting
    miepje81: 26 maart 2de fm meting
    Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd...
    Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!!
    kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!!
    KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment....
    blondjuh: ..
    Nyncke: 31-07 start 2e ronde Gonal F, 08-08 1e fm
    Lobi: volgende ronde
    Divaatje: Pauze..
    Wendy278: 1 augustus beginnen met spuiten IUI gonal 112,5
    Hanied: bezig met ICSI 4!
    SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging
    ftjl: Derde ronde. Hopelijk meer geluk!
    Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging
    cilek : 10 augustus beginnen met spuiten 1ste ivf poging

ZWANGER:
    mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen.
    Annedore: 21 oktober 2011 (jongen)
    Mniekie: 22 januari
    Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    Koolmees: 25 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar gyn.

BEVALLEN:
    Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    Babyhope: 16 juni 2011

4. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    ftjl, proficiat meid! Laat je niet onzeker maken door die buikpijn!!! Zwanger is zwanger!!!

@ego, wachtdag 6.....spannend!!! Weet het dit keer echt niet....

5. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hanied ik duim ook elke dag voor je
    ik hoop zo erg dat je snel positief test

6. Ronja

Ronja Actief lid

Feb 8, 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Bedankt voor de felicitaties. Ik ben blij maar nog wel erg bang. Verwacht steeds dat het toch niet waar is. Dat ik toch ongesteld word. Wat ook komt door de buikpijn. Maar ook gewoon omdat het vast niet kan. Maar ja, wel twee keer digitale test met 'zwanger', dus tsja.. :)

Hanied, ik duim ontzettend hard voor je! Divaatje, ontzettend veel sterkte en succes deze keer. Mijn duimen draaien enorm!

7. wenonline

wenonline Actief lid

Jun 2, 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    ff ego bericht...

ik ben echt super blij voor alle zwangeren, maar er gaat ook steeds door mijn koppie waarom ik nog niet... we zijn al zolang bezig....

8. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    @wenonline; snap ik meiss! Deze gedachten dwarrelt ook vaak door mijn hoofd. Na 10 jaar sta ik ook nog met lege handen...
    Maar iedere keer als ik een posibericht lees, krijg ik weer een sprankje hoop! Probeer er ook jouw kracht uit te putten!!!

9. divaatje

divaatje Actief lid

Feb 16, 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Lieve wenonline en hanied, ik heb dat ook. Gun het iedereen, maar mezelf het meest. Klinkt egoistisch maar toch voelt het zo. Na 6 jaar 7 iui's en 2 ivf/icsi heb ik ook nog steeds geen baby. Maar toch denk ik dat ik ooit mama word.... En jullie ook.

10. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Ftjl, nogmaals van harte gefeliciteerd! Heerlijk dat er weer "zwanger" verscheen vanochtend :)

Lieve dames die helaas nog niet zo'n test hebben mogen vasthouden (of waarbij die blijdschap later toch weer omsloeg in verdriet), ook al ben ik niet zo lang bezig geweest, en waren mijn gevoelens van frustratie nog niet zo groot als ze bij jullie af en toe moeten zijn, toch wil ik zeggen dat ik het niet gek vind dat jullie het vooral jezelf heel hard gunnen. Sterker nog, het is niet meer dan terecht. Ik kan niet meer doen dan af en toe een knuffel uitdelen en heel hard duimen.. dus dat doe ik dan maar.. dikke knuffel en ik hoop heel hard dat jullie binnenkort allemaal zo'n test in handen hebben!!

11. FTJL allereerst gefeliciteerd!!! Super nieuws!

Andere meiden die een dubbel gevoel krijgen bij de zwangeren berichtjes, ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Jessie. Voor mij voelt het al soms zo, hoe moet het voor jullie dan wel niet voelen. Met alle liefde zou ik jullie voor laten gaan, als ik het voor het zeggen had. Na zo'n lange tijd, na zoveel moeite, hoop, tranen en verdriet..ik wens het jullie enorm. Hopelijk mogen jullie heel snel ervaren hoe het is om een mooie positieve test vast te houden!

12. Ronja

Ronja Actief lid

Feb 8, 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Ik begrijp het heel erg. Dit vind ik ook het lastigste. Blij zijn met de wetenschap dat anderen zo keihard knokken, anderen die ik het enorm gun om ook een positieve test te zien. Dat meen ik, ik gun het iedereen. En ook al zit/zat ik natuurlijk in hetzelfde schuitje, dat neemt niet weg dat jullie dus verder moeten varen en het liefst ook uitstappen en de blije weg inslaan.
    Nogmaals, het spijt me als ik die nare gevoelens 'oproep', dat is niet mijn bedoeling. Ik wilde gewoon wel mijn blijdschap delen. Ik heb nog altijd mijn angst (eerder kindje overleden bij 20 weken). Des het duurt nog even voor ik écht blij kan zijn. Maar voor nu ben ik wel blij met de positieve testen. En gun ik dat jullie allemaal. En heb ik hoop, voor iedereen hier.

13. FTJL, tuurlijk mag je hier delen hoor! Dat is het dubbele van een forum als dit, maar het is niet anders. En wt mij betreft: het is je gegund!

Ik wist niet dat je eerder een kindje bent verloren? Een zoontje of een dochtertje? En waaraan is hij/zij overleden als ik vragen mag? Wij zijn ons eerste dochtertje helaas met 23 weken verloren.

14. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @ ftjl
    @ lobi

wat vindt ik het erg om te horen dat jullie zo ver in de zwangerschap en kind hebben moeten verliezen
    ik hoop dat jullie nooit meer zo iets hoeven mee te maken

15. Dank je wel voor je lieve woorden!

16. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Ftjl, dat wist ook niet dat je ooit eerder zwanger was geweest en het is dan ook heel begrijpelijk dat je angstig bent nu! Knuffel..

17. koolmees

koolmees Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,327
    0
    36
    @Divaatje: Ik hoop van harte dat het deze ivf/icsi bij jullie zal gaan lukken, succes!!!
    @Cilek: Ik zie dat je over een weekje weer mag beginnen met spuiten, ook jij veel succes gewenst de komende ronde!!
    @Hanied: Oh wat spannend de wachtweken!! Mijn duimen draaien hier voor je, op naar een mooie test!!
    @Wenonline/hanied/divaatje: Dikke knuffel jullie kant op! Ook ik ben in verhouding tot jullie niet zolang bezig geweest, maar herken wel een beetje het gevoel wanneer mensen in mijn omgeving meteen zwanger werden, vreselijk. Hoe vreselijk moeten jullie je dan wel niet voelen? Ik hoop heel hard dat het jullie ook eindelijk zal gaan lukken na al die tijd!!! Jullie moeten gewoon ook mama gaan worden!
    @Ftjl: Mooie testen in je fotoalbum meid :) En wat heftig dat jullie eerder een kindje zijn verloren, ik kan me je onzekerheid dan helemaal goed voorstellen. Ik hoop dat het je toch gaat lukken om een beetje van de zwangerschap te kunnen genieten!
    @Lobi: Veel succes met de FM morgen! Jeetje en jullie zijn ook een kindje verloren, wat vreselijk!

Hier alles prima. Nog steeds last van moeheid en af en toe kokhalzen (niet echt vaak meer), maar ik ga er vanuit dat dat over een paar weken wel beter zal zijn. Ik ben blij dat ik me in het algemeen best goed voel. En nu toeleven naar de volgende echo (nog ruim 2 weken wachten) :)

18. SuzanB

SuzanB Actief lid

Jul 4, 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, heb zitten werken tot maandag 1 augustus 12:00 en om 15:30 waren we op de camping! Twee mooie dagen, nou wat gul van de weerman! Maar de voortent was een modderpoel (van wat hier in juli allemaal is gevallen in onze afwezigheid), dus heb dure kunststof tegels aan moeten schaffen. Het scheelt wel een stuk! Zondag moeten we voor een midweek terug naar huis, maar daarna kamperen we vrolijk verder. Ik zit nog te wachten op mijn ongi, dan kan ik weer beginnen met een IVF-poging. Dan moeten we wel meteen naar Elsendorp afreizen voor een eerste echo. Maar vrijdag is Yoel jarig, dus ik hoop dat we een andere dag moeten!

ftjl: wat fijn een positieve test!

19. Hier vanochtend FM gehad. Ze zag bij mn rechtereierstok een paar eitjes, maar allemaal nog heel klein, onder de 10mm Bij mijn linkereierstok (net onder mn ribben) zag ze een ei van 18.5. maar wrs zweeft die, dat schijnt wel vaker voor te komen buiten de eierstok. Nu moet ik maandag terug id hoop dat 1 van de eitjes doorgroeit, maar ik heb er eerlijk gezegd een hard hoofd in. Ik heb dit al eens eerder gehad, maar toen waren ze de FM erna allemaal verschrompeld. Meer hormonen spuiten mag ik nu niet ivm mijn halve baarmoeder en de kans dat er meer eitjes gaan doorgroeien. Dus nu maar heel hard hopen!!! Iemand dit al wel eens gehad??

Het goede nieuws is dat er rechts blijkbaar wel genoeg eitjes zitten, dus dat geeft hoop voor de toekomst...

Ftjl wil je iets vertellen over jullie kindje?

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    @Suzan, waar zit je ergens? Hier is het gister en vandaag ook nog goed weer geweest, alleen nu valt het er wel eventjes goed uit. Gefeliciteerd met je zoontje alvast!

@Lobi, nee, niet mee bekend, maar ik had dan ook niet zo'n "rare" eierstok als jij, dus als er bij mij ergens eentje zat van 18mm dan werd die het gewoon. Ik hoop dat je positief verrast wordt maandag!

Share This Page