Hoi ftjl Gewoon bellen en de situatie uitleggen Als je graag een afspraak wil neem ik aan dat ze die voor je maken. Denk wel dat ze iets kunnen zien met een echo zou er wat aan de hand zijn. Anders blijf je hiermee zitten van het weekend en dat is ook niks. en een aansteller ben je echt niet!
@Ftjl: heb je nog gebeld??? Het zou ook gewoon van je BM mond af kunnen komen. Die is nu beter doorbloed. Maar gewoon bellen en je gerust laten stellen
Hoe is het nu Ftjl? Heb je nog gebeld? En is er nog meer bloed gekomen? Met 5 weken zou je wel een zwangerschapsring/vruchtzakje moeten zien volgens mij.. dus je kan in elk geval zien of het op de juiste plek zit. Voor het kindje zelf is het volgens mij te vroeg, voor een kloppend hartje al helemaal.. helaas!
@Lobi, ik heb nog eens zitten denken maar volgens mij is een stuk of 4-5 blaasjes per eierstok nog wel redelijk normaal. Op de site van vrouwenarts staat het volgende over PCO: "Bij inwendige echoscopie worden er meer dan twaalf (poly)cysteuse (blaasjes) in een of beide eierstokken gezien (zie figuur 1a en 1b)" Lobi en Nyncke, veel succes maandag!
Dank je wel meis! Wat lief dat je zo meedenkt! Ik heb eigenlijk geen enkel ander symptoom van pcos, dus ik weet ook niet of dit voor mij van toepassing is. Ik las wel ook dat je t kan krijgen door langdurige stress. Het afgelopen jaar heb ik vreselijk veel stress gehad (eigenlijk de afgelopen 4 jaar), dus wellicht dat dat een oorzaak kan zijn. Maar nogmaals dank je dat je zo meedenkt! Lief van je!!
@ftjl: nog gebeld meis? Dikke knuffel! @lobi: eigenlijk had ik altijd een ei. En van de 4 behandelingen clomid sloegen er 2 niet aan, 1 wel ei niet zwanger en 1 een ei/zwanger/mk. Bij de gonal 1ex zwanger, 2e x mooi ei maar niet zwanger en 3e x 2 mooie eitjes en zwanger van een 2ling.
Minniemuis als ik t goed begrijp had je dus met hormonen niet dat er op dag 9 meerdere eitjes waren.... Zou dat dan betekenen dat ik meer hormonen zou moeten spuiten? T kan zijn dat als ik maandag terug ga, dat er geen eitje meer zit. Dan zou t ook lijken alsof de gonal niet heeft gewerkt net als de rondes bij jou waarbij de clomid niet aansloeg...
@SuzanB: Veel plezier nog met kamperen! @Lobi: Jeetje een zwevend eitje, daar had ik nog niet van gehoord. Succes en hopen op een goede FM maandag! Bij mij waren er ivm PCO ook steeds veel kleintjes te zien en dankzij de Gonal f (en vaak veel geduld ) groeide er uiteindelijk 1 van die eitjes door. @Ftjl: Heb je nog gebeld? Goh wat vervelend die onzekerheid. Hier had ik in de eerste week ook flinke ongikrampen, toch achteraf met de innestelling te maken denk ik. Ik hoop voor je dat het in jouw geval ook een goed teken is!! @Nyncke: Jij ook succes maandag, op naar een goede FM!
Koolmees jij bent er dus wel bekend mee... Groeide er uiteindelijk elke keer een eitje door of verdwenen ze wel eens helemaal? En moest je dan bijv tussentijds de hormonen ophogen? De allereerste x dat ik naar t Geertgen ging had ik op dag 10 ook veel eitjes en dag 12 waren ze helemaal verschrompeld volgens dokter R. Daar ben ik nu dus bang voor. Alleen gebruikte ik toen dus geen hormonen en nu wel, dus ik hoop dat dat t verschil maakt...?! Fjtl meis bloed je nog? En heb je nog gebeld? Grote kans dat t onschuldig is hoor, al snap ik dat je je zorgen maakt!
@Lobi: In de ronde waarvan ik zwanger ben geworden, kwam er op een gegeven moment een eitje van 13.5 mm, wat daarna weer kleiner werd. Na het ophogen van de Gonal is er uiteindelijk een ander eitje doorgegroeid, met dit als resultaat!
Wat zit een vrouwenlichaam toch gek in elkaar.... Weet je ook of alle eitjes kunnen verdwijnen/verschrompelen ondanks dat je gonal spuit?
Jeetje Hanied, Wat moet dit voor jou een enorme k**dag zijn! Ik wens je echt super veel sterkte de komende periode!!
Wat een rust hier vandaag. @Ftjl: hoe is het ermee meid? @rest: hoe is het met jullie???? Hier af en toe wat steekjes in mn liezen voornamelijk aan de rechter kant. Ben dus erg benieuwd naar de echo morgen.
@Lobi: Dat weet ik niet, dat was bij mij in ieder geval niet het geval. Misschien bij de volgende FM vragen hoe dat in jouw situatie eruit ziet (pco of niet), succes! @Hanied: Wat vervelend voor je meid Dikke knuffel en veel sterkte!! @Nyncke: Veel succes morgen, ik duim voor je!!
Wat rot, Hanied, sterkte! Even snel weer. We gaan morgen op vakantie een weekje. Maar vrijdag dus bloed. Niet gebeld, wilde toch even afwachten. Zaterdag wel gebeld maar blijkbaar zijn ze telefonisch dus niet bereikbaar dan. En tsja, spoed was het ook niet echt. Rest van de dag geen bloed meer, wel nog altijd ongesteldheidskrampen. Vandaag eerst niks. Zelfde qua buik. Maar 's middags ineens weer bloed te zien. En nog steeds. Snap er niks van.. Morgen bel ik meteen. Al kunnen ze niks, dan me misschien even geruststellen. Ik wil zo graag weten of het goed zit. Bah.