Ftjl heb je nog een test geprobeerd? en kunnen ze bij geertgen niet even met de echo kijken?? Bloeden komt wel vaker voor, maar is het helder of donker bloed sterkte meis en toch een fijne vakantie Hier alles rustig, ik val rustig aan steeds wat af Ik ben stiekum eens aan de gang met ovulatietesten (nog nooit gedaan) Nu heb ik alleen die van kruitvat en ik hoorde dat die niet helemaal betrouwbaar zijn Gister 2 strepen van dezelfde kleur en vandaag de 2de streep donkerder als de teststreep We vinden het wel leuk om het even zo weer te proberen Ik heb voor volgende maand een sensitestpakket besteld We zullen zien
@ minnie: dank je wel. @marieke: goed bezig zeg. Zal wat zijn als het nu spontaan gebeurt. Hier ff wassen en aankleden en dan op weg naar het geertgen. Later meer (goed) nieuws
TOI TOI TOI BIJ GEERTGEN NYNCKE hoop dat er wat te zien is Ja zou wat zijn hè Maar het probleem hier is een zaadprobleem dus de kans is heel klein Maar ik kan het toch niet een jaar helemaal los laten Mijn man is 30 kilo afgevallen en ik weet zeker dat dit een goede invloed heeft op het zaad Hij is nu zelfs nog lichter als bij de ronde van onze dochter Ach baad het niet schaad het niet Maar lachen zou het echt zijn ja
Het is helder bloed. Maar wisselend dus. Soms helemaal niks, soms ineens wel. Ik weet het niet. Om 16.50 een echo. Ze kunnen niet garanderen dat er iets te zien is, maar wie weet. Al is het alleen maar om me een beetje gerust te stellen. Gewoon, dat ik iets gedaan heb. Ben wel bang, dat het mis is.
Meis ik duim mega voor je dat het goed is Ze kunnen altijd wel wat zien hoor, ze zijn zeer ervaren Misschien niet met 100% zekerheid maar wel een heel eind Vraag anders om een bloedtest om het HCG te meten of dat klopt met de periode van zwangerschap Je kan dat ook via de huisarts laten doen dat gaat sneller xxx
Hee meiden ff een korte update. Er zat weer een eitje links...zucht... Wéér geen enkele kans deze ronde. Ze gaat nu bespreken of t een optie is de hele eierstok weg te laten halen. Dat zou in een ziekenhuis moeten onder algehele narcose. Wat mij betreft halen ze m weg. Ben er zo ontzettend klaar mee! Rotlijf:x:x Ftjl spannend hoor!! Hanied, ik heb er geen woorden voor. Vind t echt verschrikkelijk erg voor jullie...
@Ftjl: Spannend hoor. Bij wie heb je vanmiddag de echo? Ik zal in ieder geval een kaarsje aansteken voor een goede afloop. @Lobi: Balen joh. En nu? Jammer dat we elkaar niet gezien hebben. Hier heb ik aan de rechterkant al een eitje van ruim 12 zitten. Vraagt dr R wat wil je ophogen of nog ff zo doorgaan. Ik maar gezegd wat jij het beste vind. Dus nu moet ik 4 dgn 75 gaan spuiten en mag ik vrijdag weer terug. Alleen nog ff oppas zien te regelen voor Kyana. Oja mn Bm slijm was trouwens al 8 mm. Al met al een goede echo gehad. Dr R was ook tevreden.
NOD: Verlengde wachtbankje Ftjl:Een positest gehad, maar nog geen zekerheid Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... blondjuh: .. Nyncke: 31-07 start 2e ronde Gonal F, 08-08 Gonal F ophogen naar 75, 12-08 2e FM Lobi: volgende ronde Divaatje: Pauze.. Wendy278: 1 augustus beginnen met spuiten IUI gonal 112,5 Hanied: ICSI 4 Helaas mislukt SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging ftjl: Derde ronde. Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging ZWANGER: mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 21 oktober 2011 (jongen) Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! Koolmees: 28 februari 2012. Na goede echo gestopt bij Geertgen. BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Babyhope: 16 juni 2011 Heb de lijst weer aangepast. Hopelijk heb ik het goed gedaan. @Ftjl: Ik heb je op het verlengde wachtbankje gezet, omdat het allemaal nog onzeker is.
Verlengde wachtbankje Ftjl:Een positest gehad, maar nog geen zekerheid Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... blondjuh: .. Nyncke: 31-07 start 2e ronde Gonal F, 08-08 Gonal F ophogen naar 75, 12-08 2e FM Lobi: volgende ronde Divaatje: Pauze.. Wendy278: 1 augustus beginnen met spuiten IUI gonal 112,5 Hanied: ICSI 4 Helaas mislukt SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging ftjl: Derde ronde. Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging Cilek : 10 augustus start medicatie ivf ZWANGER: mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 21 oktober 2011 (jongen) Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! Koolmees: 28 februari 2012. Na goede echo gestopt bij Geertgen. BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Babyhope: 16 juni 2011
Heel erg gehuild onder de douche. Stolsels bij bloed. Buikpijn twee keer zo erg. Het is niet oké. M'n hoop is weg..... En ik weet het, echo afwachten. Maar ik wil realistisch zijn.
meid ik heb er geen woorden voor ik weet hoe het voelt en wil je heel graag troosten wacht nog aub de echo af
Och meis toch (dikke digi knuf) Ja idd realistisch zijn is nu wel verstandig, al zegt je hart wat anders Maar de kans dat het nu nog goed is is niet zo groot meer Vanmiddag weet je het zeker Heel veel sterkte meis xxx
Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heb er geen woorden voor. Je krijgt wel een hele dikke knuffel van me en het kaarsje laat ik nog ff branden
ftjl, meis wat erg.....die onzekerheid is nog erger dan weten of je poging wel of niet geslaagd is!!! Ik duim op een goede afloop!
Verlengde wachtbankje Ftjl:Een positest gehad, maar nog geen zekerheid Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment.... blondjuh: .. Nyncke: 31-07 start 2e ronde Gonal F, 08-08 Gonal F ophogen naar 75, 12-08 2e FM Lobi: volgende ronde Divaatje: 22 aug afspraak en start medicatie ivf/icsi 3 Wendy278: 1 augustus beginnen met spuiten IUI gonal 112,5 Hanied: ICSI 4 Helaas mislukt SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging ftjl: Derde ronde. Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging Cilek : 10 augustus start medicatie ivf ZWANGER: mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 21 oktober 2011 (jongen) Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! Koolmees: 28 februari 2012. Na goede echo gestopt bij Geertgen. BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Babyhope: 16 juni 2011 [/QUOTE]