Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @ftjl: dikke knuffel meid! Bah wat is dit klote!

@nyncke: mooi ei al in de maak. Hoelaat moet je vrijdag? En al oppas voor kyana?

2. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Sorry. Zo ego dit. Maar de pijn is inmiddels een stuk erger. Echt weeën en een behoorlijke hoeveelheid bloed. Hoop is weg. Kan niet goed zijn dit. Ik ben zo verdrietig. En bang.

3. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik heb om 15:20 weer een afspraak bij dr R. Ons mam gaat kijken of ze de ochtend kan werken tot 14:30. Dus hopen dat dat kan. Dat hoor ik vanmiddag.

Hoe is je 1e werkdag??? En wat vonden de kids van jullie draakjes?

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Ftjl: Bah meid wat een rotbericht :( Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!!
    @Mariek73: Spannend, ik hoop dat jullie binnenkort verrast gaan worden!
    @Lobi: :( Wat balen voor je meid, ik kan me voorstellen dat je wel klaar bent met die eierstok. En het betekent dan automatisch dat rechts niets meer gaat doen? Dikke knuffel jouw kant op!
    @Nyncke: Dat klinkt goed! Op naar het wachtbankje!

5. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    Verlengde wachtbankje
    Ftjl:Een positest gehad, maar nog geen zekerheid

Nog niet zwanger, NOD niet bekend:
    NicoleEnSandra: Intake op 18 maart
    Kimono: 16 maart fm meting
    miepje81: 26 maart 2de fm meting
    Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd...
    Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!!
    kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!!
    KrisKras: Na twee mislukte ICSI even een moment....
    blondjuh: ..
    Nyncke: 31-07 start 2e ronde Gonal F, 08-08 Gonal F ophogen naar 75, 12-08 2e FM
    Lobi: volgende ronde
    Divaatje: 22 aug afspraak en start medicatie ivf/icsi 3
    Wendy278: 1 augustus beginnen met spuiten IUI gonal 112,5
    Hanied: ICSI 4 Helaas mislukt
    SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging
    ftjl: Derde ronde.
    Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging
    Cilek : 10 augustus start medicatie ivf

ZWANGER:
    mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen.
    Annedore: 21 oktober 2011 (jongen)
    Mniekie: 22 januari
    Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    Koolmees: 25 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar gyn.

BEVALLEN:
    Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    Babyhope: 16 juni 2011

6. Ik had rechts nog steeds wat kleine eitjes. Op mijn vraag of we die niet konden stimuleren zei ze nee, omdat mn lichaam zich al klaar zou maken voor een eisprong links. Dat zou dus te laat zijn.. Overigens had ik daar nu 2 eitjes en moet ik deze x per terug voor een uitgangsecho.

Ftjl wat ontzettend rot meis... Ben je nog wel geweest vanmiddag? Mss bloed geprikt?

Nyncke fijn bij jou goed nieuws!

7. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Huilend in de wachtkamer, huilend bij dr. C. Huilend tijdens de echo en huilend buiten. Miskraam. Duidelijk te zien op de echo.

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Och ftjl wat k*t! Dit is niet waar we op hoopte. Bah wat een rotnieuws! Dikke digi knuffel!

9. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @Ftjl: balen zeg. had stiekem gehoopt op goed nieuws.

10. carma

carma Niet meer actief

Lieverd neem de tijd om het even te verwerken
    ookal is het een vroege miskraam het is toch niet niks
    Zeker omdat je er 24/7 mee bezig bent geweest
    hele dikke digi knuf xxx

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Ftjl, wat erg, ik had het zo gehoopt voor je.. :( hele dikke knuffel meid en veel sterkte!!

@Lobi, pff.. wat een gedoe met die linker eierstok. Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent. Is wel een heftige operatie denk ik, of valt dat mee?

@Nyncke, gelukkig van jouw kant wel redelijk positief nieuws. Hopelijk slaat die net iets hogere dosis aan en kan je dit weekend lekker aan de klus!

@Mariek, spannend zeg, ovu-testjes die positief lijken te zijn. Ik hoor inderdaad weinig goede verhalen over de ovu-testen van Kruidvat maar die van Sensitest zijn prima hoor. Ik hoop dat er een spontaan wondertje mag komen bij jullie..

12. carma

carma Niet meer actief

Ja jessie ik wist dat de eisprong rond deze tijd moet zijn
    Ik mocht zeg maar vanaf de 3de al testen maar dat heb ik niet gedaan (ik weet dat ik nooit een vroege eisprong heb)
    Maar ik weet wel van de kv ovutest dat het zo kan zijn dat je altijd een licht streepje hebt en dat het donkerder word en uiteindelijk rond de sprong donkerder hebt als de teststreep.
    Ach joh we zien wel
    Officieel mag ik pas weer na een jaar zwanger worden ivm de operatie, maar mocht het "perongelijk" gebeuren kan niemand daar iets van zeggen hahahaha
    Een gyn heeft geen problemen met een gastric bypass, ik zal de eerste niet zijn die net na de operatie zwanger word (ken er meer)

13. Jessie, volgens mij is het inderdaad een vrij heftige operatie., Maar het fijne weet ik er niet van. Maar zoals ik er nu voorsta heb ik zoiets van haal maar weg die eierstok! Ik heb er toch niks aan, ben er zo klaar mee!!

Ftjl veel sterkte meid! Het is inderdaad een vmk, maar uit ervaring weet ik helaas dat die er ook in kunnen hakken. Heel veel sterkte!

Mariek, spannend zeg! Stel je voor...

14. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    ftjl, wat triest..... sterkte....

Ben vanmiddag eindelijk ongesteld geworden (nou ja maar 2 dagen over tijd), ik ga morgen Geertgen bellen want ik wil er pas vrijdag heen, hoop dat dat lukt. De vorige keer ben ik op dag 2 gegaan en toen stroomde het bloed eruit, niet prettig gewoon.

15. Imke0610

Imke0610 Lid

3 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,.....

Hier even een update,...wij hebben 1 augustus onverwacht toch nog een iui gehad, toch handig als je mensen kent die als assistent gyn. werken. Omdat het ziekenhuis waar wij liepen een zomerstop had van 2 maanden heeft ze kunnen regelen dat we in het Haga ziekenhuis terecht konden. Ik heb de zaterdag er voor via de huisartsenpost mijn eerste pregnyl spuit moeten laten zetten....ze stonden wel raar te kijken bij de huisartsenpost maarja helemaal naar den haag voor een injectie is ook niet echt een optie. Omdat het de eerste keer was mocht ik hem nog niet zelf zetten. Vraag me ook wel af of ik dat zou kunnen bij mezelf. Iui is goed verlopen, manlief had voor zijn doen een topscore wel 43 milj. zaadjes.
    Ik ben nu dus in afwachting...16-8 is mijn nod.

16. Imke0610

Imke0610 Lid

3 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hanied en Ftjl heel veel sterkte.

@ all...heel veel suc6

17. carma

carma Niet meer actief

Imke, spannend hoor
    Maar hoezo voor zijn doen een topscore? al had hij de helft dan is het nog mega veel
    Wij hebben iui gehad met 600.000 en ik werd zwanger.
    Mijn man is nooit boven de 1,1 miljoen (bewerkt) gekomen
    Dus grote kans hoor met meer als 40 miljoen

TOI TOI TOI

18. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Dames ik heb een gonal vraag. Ik heb net 75 gespoten, maar toen ik de pen dus gereed maakte kon ik het uiteinde er verder uittrekken dan bij de 37,5 en toen ik dus spoot hoorde ik 2 klikjes. Is dat normaal??? Snappen jullie het nog???

19. Imke0610

Imke0610 Lid

3 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nyncke, sorry meid ik kan je hier helaas niet mee helpen, ik heb nog nooit gonal gespoten.

@ marieke, ik lees ook wel van mensen met een score van 100 zoveel miljoen. Onze laagste score was 1,6 miljoen en met de 10 milj. vorige keer waren we al blij en nu dus helemaal ik hoop het zo......

20. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam

is helemaal goed per extra eenheid 1 klik meer ik spuit nu 112,5 en dat zijn 3 klikken, je kunt hem nu op die stand laten staan.... heb je hem wel ontlucht??

Deel Deze Pagina