Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    kon de oude spuit nog gebruiken. Morgen volgens de apotheek ook nog en dan een nieuwe. Maar denk dat ik morgen voor de zekerheid alvast een nieuwe pak. Heb er nog 1 van 300 meegekregen.

bedankt voor je antwoord. Had echt zoiets van heb ik het wel goed gedaan.

2. nadina32

nadina32 Lid

5 mei 2010
    94
    0
    0
    buschauffeur
    Leiden
    Ftjl wat erg zeg!! :(
    Had nog zo gehoopt voor je dat alles oke was!!
    Dikke knuf lieverd

3. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Imke, wat spannend!! 43 miljoen, dat is inderdaad een enorme stijging als je dat rijtje zo ziet! Heeft je man een speciaal dieet gevolgd?

Hanied, wat erg, na 4 ICSI-pogingen.... waren er wel terugplaatsingen? Zijn er nog cryo's?

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Lobi: Het blijft rot, dikke knuffel voor je meid!
    @Ftjl: Wat vreselijk voor je meid! Bah, wat is het toch oneerlijk :( Dikke knuffel en heel veel sterkte!!
    @Mariek73: Ik ben benieuwd of het jullie inderdaad "per ongeluk" zal gaan lukken, succes!!
    @SuzanB: Succes weer met de nieuwe ronde!
    @Imke0610: Dat klinkt goed en ook heel spannend, ik ga voor je duimen!!
    @Nyncke: Herkenbaar, ik twijfelde in het begin ook of ik het wel goed deed. Maar zoals je het omschrijft heb je het volgens mij prima gedaan en nu groeien maar eitje!

5. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Hey meiden,

Mag ik met jullie meekletsen??
    Ik heb net, heel spannend, bij Geertgen een tp gehad van mijn tweede eiceldonatiepoging. Ik vind het reuzespannend en hoop zoooooo, duizend honderd miljoen procent, dat het mag lukken. Mijn eiceldonor had gelukkig zoveel eitjes dat er ook nog 4 cryo's zijn maar ik ga er voor alsnog vanuit ze 'gewoon' niet nodig te hebben :)...dit is voor het eerst dat ik heel positief probeer te blijven , eerder liet ik mijn angst winnen die al na 2 of 3 dagen in mijn hoofd riep 'er is niets te voelen..mislukt dus...laat maar'...maar nu niet: ik blijf geloven in mijn embryootjes, een morula en 8-cellige kwaliteit 2..dat moet kunnen...al voel ik nog niets, noppes...;)....

@Suzan, ik zie dat jij ook BAM bent en nu zelfs voor een tweede gaat, mooi en dapper...ik hoop ook BAM te worden, mijn relatie is stuk gegaan nl.
    @Ftjl, wat ontzettend jammer dat het niet is gelukt...hoe voel je je? Wel fijn dat je meteen weer door kunt!

Groet,
    Koos

6. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hallo Koosje

ik zal voor je duimen dat er een plak beeb mag voortkomen

meiden ik moet morgen voor medicatie ivf
    2 weken terug hebben ze bloed afgenomen maar daar heb ik niks van gehoord nu ben ik erg zenuwachtig en bang dat ze morgen iets negatiefs gaan zeggen over de bloedtest?????

7. Hallo Koosje, welkom hier! Tuurlijk mag je mee kletsen! Wat een spannende tijd is dit zeg! Ik hoop dat je positiviteit beloond mag worden! Mag ik vragen waarom je een donor nodig had/hebt?

Cilek, waarom ben je bang dat er iets uit het bloed zal komen? Lijkt me niet gek hoor, dat ze dit niet door de telefoon bespreken!

8. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Welkom hier koosje.

Lobi wanneer krijg jij nu bericht over hoe en wat?

9. Ik moet dag 1, 2 of 3 terug voor een uitgangsecho. Kijken of er geen cyste(s) is (zijn). Dan hoor ik denk ik ook wat de uitkomst is van het overleg of ze een operatie in gang willen zetten als ik een volgende keer weer een eisprong links heb. Ben heeel benieuwd!
    Ik heb voor de zekerheid ook nog een afspraak gemaakt bij het Radboud. Daar liep ik al, maar nu is er wel veel nieuwe info natuurlijk. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe zij over een dergelijke operatie denken!

10. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Koos, welkom! Dat is zeker spannend!!!!! Dus de eicellen zijn van een donor, en het sperma ook?

Vrijdag kon ik er niet meer tussen, ik heb nu de afspraak voor de 'uitgangsecho' (aan het begin van een cyclus) op donderdagmiddag bij dr. M.

11. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi Lobi,

je hoort zoveel nare dingen dat ik gewoon bang ben dat er nog iets mis is behalve mijn afgesloten eileiders
    het is gewoon angst voor het onbekende

12. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Cilek
    Bij mij was het altijd: ze bellen alleen als er iets aan de hand is met het bloed..dus ik zou zeggen dat dit juist heel goed nieuws is! Morgen lekker rustig medicatie ophalen hoor :)

@Lobi
    Klinkt spannend..een operatie?? Wat is er dan? Ik duim nu al voor een goede uitkomst :cool:
    Ik had een donor nodig omdat mijn ex en ik (toen nog samen) te horen hebben gekregen, toen ik 39 was, dat mijn eicellen niet goed genoeg meer waren. We zijn toen overgestapt op eiceldonatie.

@Suzan, spannend dat jij een tweede beebje aangaat als BAM..spannende beslissing?

Koos

13. Heel herkenbaar.. Maar voor nu zou ik me geen zorgen maken. Je kan jezelf helemaal gek maken, ik weet het. Maar er is geen reden om aan te nemen dat er meer aan de hand zou zijn.

14. Tja dat is een heel verhaal. Waar het op neerkomt is dat ik een eierstok heb die heel hoog, net onder mn ribben zit. Die werkt wel, dus ik heb er een eisprong, maar het eitje kan niet bevrucht worden. Nou gaan ze dus bespreken of ze die eierstok operatief moeten weghalen ja of nee.

Spannend hoor voor je! Ik duim voor je mee!!

15. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    dank je voor jullie geruststellende woorden

morgen moet ik er om 11:30 zijn en kan ik beginnen met de medicatie
    ik had nooit gedacht dat ik ooit zo ver zou gaan maar nu weet ik dat ik er veel voor over heb om mamma te worden.

ik heb trouwens bij dokter R aangegeven dat als ik zelf een kind krijgen dat ik volgende ronde eicellen ga doneren
    zijn er nog andere meiden die dit ook willen doen

16. Cilek spannend hoor!!

En wat een mooi gebaar! Ik denk dat dat met mijn lichaam niet haalbaar is, maar ik zou er zeker ook over nadenken en het overwegen.

17. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Cilek
    Slik...emo...dat is een lief gebaar! Ik ben afhankelijk ve eiceldonor dus weet hoe enorm waardevol dit is, maar ook hoe zwaar het kan zijn!! Als je echt besluit het te gaan doen, kun je ook kiezen voor eitjes aan een specifiek stel te doneren ipv via Geertgen...maar hoe het ook zij: eerst jij lekker zwanger meis!

@Lobi
    Poeh hee...da's moeilijk...ik heb er nog nooit van gehoord, dat moet pittig nieuws zijn geweest, maar gelukkig werkt ie wel en kun je dus ook een prachtig beebje dragen en baren. Wat bedoel je met de eierstok event weghalen in een operatie, als in 'niet meer laten werken, echt weghalen?' , kunnen ze de eitjes niet gebruiken dan? (en opvangen voor ivf?)
    Ik duim nu al erg voor je, meiden die zo'n weg gaan gun ik het dubbel zo hard!!

Koos

18. Mijn linker eierstok werkt dus wel, maar ik kan er niks mee. De eitjes kunnen niet bevrucht worden, maar ze kunnen m ook niet aanprikken met eventueel ivf. Dat zou dan onder alghele narcose moeten.
    Dus inderdaad, ze gaan bespreken of helemaal weghalen een optie is, met de hoop dat mijn rechter eierstok het dan helemaal over gaat nemen.

19. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @lobi

ik hoop dat het allemaal goed verloopt en operatie uiteindelijk niet nodig is

20. Dank je meis. Lief van je!

Deel Deze Pagina