Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lobi,
    Ik hoop ook echt dat je goed nieuws te horen krijgt morgen, toitoi!
    Koos

2. Morgen hoor ik niks hoor! Moet nu wachten op mn menstruatie. Maar wel lief bedoeld je berichtje;)

3. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Zie je, haal nu alweer namen en data door elkaar...zal zwangerschapsdementie wel zijn ;);)

Maar idd niet minder gemeend mijn goede wensen voor jou! :)

Koos

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Koosje, welkom in dit topic! Ik hoop voor je dat de beeb(s) in je buik zich goed aan het innestelen is/zijn! Misschien een brutale vraag maar is het gebruikte sperma wel van je ex of is dat ook van een donor?

@Cilek, veel succes morgen! En inderdaad als er iets mis zou zijn zou je al veel eerder terug hebben gemoeten.. dus maak je niet te veel zorgen! En een mooi gebaar hoor om je eicellen te doneren. Ik weet niet of ik het zou kunnen..

5. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Verlengde wachtbankje
    Ftjl:Een positest gehad, maar nog geen zekerheid

Nog niet zwanger, NOD niet bekend:
    NicoleEnSandra: Intake op 18 maart
    Kimono: 16 maart fm meting
    miepje81: 26 maart 2de fm meting
    Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd...
    Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!!
    kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!!
    KrisKras: ICSI 3 afgeblazen omdat er maar 1 follikel groeit --> 4 aug. escape IUI nummer 11
    blondjuh: ..
    Nyncke: 31-07 start 2e ronde Gonal F, 08-08 Gonal F ophogen naar 75, 12-08 2e FM
    Lobi: volgende ronde
    Divaatje: 22 aug afspraak en start medicatie ivf/icsi 3
    Wendy278: 1 augustus beginnen met spuiten IUI gonal 112,5
    Hanied: ICSI 4 Helaas mislukt
    SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging
    ftjl: Derde ronde.
    Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging
    Cilek : 10 augustus start medicatie ivf

ZWANGER:
    mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen.
    Annedore: 21 oktober 2011 (jongen)
    Mniekie: 22 januari
    Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    Koolmees: 25 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar gyn.

BEVALLEN:
    Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    Babyhope: 16 juni 2011

6. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @ Cilek: wat een mooi gebaar die donatie. En heel veel succes vandaag.

@Koos: hopen dat deze beeb zich mooi ontwikkeld en 9 mnd blijft zitten

@kriskras: hoe is het met jou????

@lobi: heb je wel een dezer dagen je eisprong gehad dan.

Hier gister weer 75 gonal f gespoten en weet niet wat er gebeurde, maar deze keer deed de vloeistof echt pijn zeg. Nou ga maar eens opstaan en werken.

Tot vanavond

7. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Koosje: Welkom hier en spannend! Nog een weekje wachten, succes!!
    @Cilek: Heel veel succes vandaag, ik duim voor je!
    @Lobi: Spannend zo'n operatie, goed dat je je op meerdere plekken aan het oriënteren bent, succes! Maar wat je schrijft, dat aanprikken onder algehele narcose (IVF, waar ik niet zo in thuis ben), dat is dan ook geen optie? Ik weet niet wat het minst vervelende van de 2 is :)
    @SuzanB: Alvast succes voor morgen!
    @KrisKras74: Balen dat de ICSI is afgeblazen, ik duim heel hard voor je dat het met de escape-IUI gaat lukken!!
    @Nyncke: Dat heb ik ook wel eens gehad, dat het spuiten pijn deed, misschien een vaatje geraakt (blauwe plek)? Gelukkig is dat hier niet vaak voorgekomen.

8. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Hi meiden!

Ik dacht, ik laat weer even iets van me horen! Jullie zijn zo te lezen zo ongeveer allemaal nog of weer druk met zwanger worden; ik vond het in die tijd erg fijn om af en toe een succesverhaal te horen.

Met mij en mijn beeb in de buik gaat alles prima! Ik ben inmiddels 31 weken zwanger, dus de dag dat ik echt moeder ga worden komt steeds dichterbij.
    Nog steeds besef ik wat een wonder dit is, ik denk dat dat voor iedereen geldt die niet "vanzelf" zwanger geworden is, dus ook iedereen in dit topic.... Ik lees en leef nog veel mee met jullie allemaal in dit topic!!

Ik heb een levendige baby die regelmatig de boel "oppookt" en een prima zwangerschap met weinig kwaaltjes. Begin nu wel een beetje topzwaar te worden en een aantal dingen (omdraaien in bed, bukken, schoenen aantrekken etc) gaan niet meer zo makkelijk.

Ik hoop dat er snel nog wat dames volgen naar de onderste rijtjes!!!

9. Nyncke ja ik heb meteen pregnyl gekregen. Dus als t goed is zijn de eitjes gesprongen.

Koolmees ivf zou inderdaad ook een optie zijn. Maar dan moet een ziekenhuis wel meewerken en tot nu toe wijzen ze ons daar steeds de deur helaas.

Miiiiir fijn om te horen dat alles goed gaat! Geniet ervan!!

10. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam

lobi bij mij doen ze punctie ook onder algehele narcose die vsn mijn liggen ook hoog... dok w had het over vastzetten

11. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Lobi
    Wat gek dat ziekenhuizen daar niet aan willen...je zou toch zeggen als een eierstok bewaard kan blijven en er nog goede eitjes uit te halen zijn dit een kans verdient? Wat geven ze als reden van het niet mee willen doen? Willen ze het bij Geertgen ook niet doen of kan het daar niet? Zij zijn naar mijn weten zo beetje het meest vrijgevochten en eigenzinnige' team..toch?

@Nyncke
    Jij zit ook in een spannende fase nu zeg, je tweede IUI he? bijna 2e fm...ik duimmm!

@Mirrr...nog een BAM! Goed te lezen, wat fantastisch dat je zwanger bent geworden, ook al een hele weg zeg!! Wat moet dat straks heerlijk zijn je meisje in je armen te kunnen houden...smelt...

Kennen jullie btw nog verhalen van vrouwen die 5 a 6 dagen na tp niets voelden (behalve borrelende darmen vd bolletjes ;)) en lekker toch zwanger zijn geraakt?? Heb ff nodig...wil heel positief blijven maar soooo moeilijk....

12. Ronja

Ronja Actief lid

8 feb 2011
    459
    0
    0
    (kinder)fotograaf
    Den Bosch
    Is het stom/overdreven dat dit me zoveel doet? Ik wist toch dat het heel pril was en dit kon gebeuren? Waarom blijf ik dan zo verdrietig?

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve Ftjl,

Of het gek is dat het je toch iets doet?? Meis, natuurlijk niet! Ook al was het 'maar' een paar dagen dat jullie frummeltje bij jullie was, dat is genoeg om voor een leven lang dromen op te bouwen...je neemt niet alleen afscheid van een vruchtje van een paar weken oud, maar nu ook even van al je wensen, dromen, idee nu echt papa/mama te worden, dat doet zoveel pijn...ik leef heel erg met je mee, zul je goed voor jezelf zorgen en toegeven aan je verdriet? Snotter, gil, huil, wees bang..om daarna je weer te richten op de hoop.

Dikke knuf,
    Koosje

14. Echt waar?? En waar doen ze dat dan? Bij t Geertgen?? Want dokter C zei dat ze dat niet doen bij t Geertgen...
    Waar zit jouw eierstok? Ook zo hoog als je ribben? Lan me voorstellen als ie lager zit, dan ze t dan wel kunnen. Mijn eierstok zit echt ter hoogte van mn hart

15. In t ziekenhuis hebben ze ons tot op heden steeds weggestuurd. Ze willen ons niet helpen, nu niet en de komende 2 jaar niet. Maar nu er door t Geertgen toch een en ander is aangetoond (geen eisprong zonder hormonen, linker eierstok) hoop ik dat ze daar anders over denken. 23 aug hebben we daar een afspraak, dus dan zullen we meer horen...

Kwaaltjes wel of niet hebben zegt écht nog helemaal niks!!! Je kan zeer zeker nog zwanger zijn!!!

16. Hee meis,

ik heb 2 miskramen gehad en 1 dochtetje verloren met 23 weken. Mijn ervaring is dat de miskramen er zeer zeker flink inhakken. Ik heb er heel veel verdriet van gehad. Maar t duurde wel minder lang als bij mijn dochtertje. Dus nee helemaal niet gek dat je verdriet hebt!

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @ Ftjl: is heel begrijpelijk dat je je zo voelt. Maar ooit komt jullie droom uit.

@koosje: wij doen geen iui. Wij gebruiken alleen medicijnen omdat ik geen eisprong heb. Verder zijn wij gewoon zelf aan de klus.

18. wenonline

wenonline Actief lid

2 jun 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam
    geen idee hoe hoog die van mijn zitten, ze kunnen ze nl moeilijk vinden met een echo.... toen ik in het emc liep deze ze de punctie ook onder narcose...
    mij is verteld dat ze met een ziekenhuis bezig zijn in de omgeving in de week van 22 aug kan ik daar over bellen..

welke reden geven ze jou, waarom het niet mogelijk is, wie weet zit die van jou nog wel veel hoger dan die van mij hoor.... bij mij zijn ze tijdens narcose alle twee goed aan te prikken

19. Ik denk dat die van jou dan "gewoon" hoog zit. Die van mij is nl niet aan te prikken vaginaal. Dat zou dan echt middels een (kijk)operatie moeten.

20. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik had mijn miskraam rond dezelfde termijn als jij (12 december vorig jaar).
    Ik was er kapot van. En weet je? Ook al was ik best snel weer zwanger (wat een wonder!), ik tel nog steeds af naar 19 augustus. De datum dat ik anders uitgerekend zou zijn.
    Het is gewoon niet niks meid. Zeker voor een vrouw. Ten minste dat merkte ik. Voel je maar niet stom, maar geef er aan toe.
    Je hebt recht op je verdriet. Sterkte...

Deel Deze Pagina