Geertgen kliniek

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sas1980, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Leek door te zetten, echt bloed ook in de wc pot bij het plassen, dus afspraak gemaakt voor morgenmiddag. Nu net weer bruin-afscheiding...ben ik te snel geweest? Hoop dat het nu toch doorzet...

2. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    als je bloed hebt gespot zal het zo wel doorzetten

3. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    zou ik dan al verder mogen met de behandeling of is het eigenlijk te snel.. aan de ene kant hoop ik dat wij geluk hebben dat ik zo snel ongesteld ben en snel verder mogen.
    Aan de andere kant ben ik bang dat het te snel is en we misschien weer moeten wachten tot dag 21 om dan opnieuw te beginnen...

4. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @Fireangel
    durf daar niks over te zeggen het is voor mij ook nieuw
    gisteren ook pas eerste deca gezet

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Hoelaat mag je morgen weer? En bij welke arts?Hopelijk mogen jullie gelijk weer verder.

Dat jou mening telt blijkt wel uit wat hij maandag tegen mij zei. Ik mocht kiezen wat ik deed. Of ophogen naar gonal f 75 of toch nog gonal f 37,5 doorspuiten.

Maar bij dr W is dat ook. Daar mocht ik tijdens de intake ook kiezen beginnen met 50 mg clomid of gelijk 100 mg clomid. En of ik gelijk aan de provera wou of mn eigen ongi afwachten.

Dr R is zeker mijn favoriet

6. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    meiden ik moet nu weer spuiten en ben er nog steeds super bang voor gisteren uit angst te oppervlakkig gespoten

nu staar ik weer naar de deca naald:(

ik denk dat ik morgen maar apotheek ga bellen ze hebben van de zalfjes verdooft het plek waar je gaat spuiten(kinderachtig ik weet het)maar kan niet elke dag in deze angst naar die naald staren

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    @Cilek: succes met die spuit. Heb geen idee hoe groot die is? Maar een zalfje is mss wel een oplossing.

Ik ga ook maar eens een spuit zetten. Wat een junkies zijn we eigenlijk he.:D

8. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hahha inderdaad het spuiten slikken(foliumzuur)houd hier niet op

9. wenonline

wenonline Actief lid

Jun 2, 2011
    142
    0
    0
    Just love my job
    Rotterdam

kan er niet iemand anders voor je spuiten meis?

10. koolmees

koolmees Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,327
    0
    36
    @Koosje (en ook de rest natuurlijk): Hier komen de hcg-tjes ;)
    @Cilek: Ik weet nog hoe bang ik was om de 1e gonal spuit te zetten, en dan zijn die naalden nog een stuk dunner. Gelukkig begon het op een gegeven moment routine te worden en stelde het nog weinig voor. Succes!!
    @Fireangel: Stiekem moet ik toch wel een beetje lachen om hoe je schrijft over de tas :D Maar wat fijn dat jullie eindelijk begonnen zijn, op naar een mooi wondertje(s)!
    @Nyncke: Succes vandaag bij de FM!
    @Dr.R: Aan hem moest ik best wel wennen, hij was eigenlijk niet mijn favoriete arts. Maar hij heeft me wel in de laatste cyclus Oradexon voorgeschreven, waarna er wel een follikel doorgroeide en ik daarvan zwanger werd. Dus ik ben achteraf heel blij met hem!

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hey meiden ik heb even wat foto`s geplaatst in mijn album van jolisa:)

12. divaatje

divaatje Actief lid

Feb 16, 2011
    298
    0
    0
    gelderland

Cilek,

Je moet de spuit een paar cm links of rechts van je navel zetten. de ene dag links, de andere dag rechts. En de hele naald helemaal erin doen, recht. Veel succes!

13. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    @Cilek, brrr...prikken is ook niet leuk he? Allemaal voor die ene uitkomst :)

@Dr R is dus bij een paar van jullie favoriet, ach zo ieder haar voorkeur...Geertgen vind ikw el echt enorm verbeterd met dat nieuwe gebouw erbij en ze doen toch maar mooi wat een aantal andere ziekenhuizen gewoon niet doen vanuit allerlei morele bezwaren..daar ben ik heeeeel blij om :)

Hier spannend...voel iets meer, maar moet tocxh nog echt 4,5 dag wachten met testen. Ga woe ochtend testen, bijna!!! Ik doe wel lekker rustig aan en lig 's-avonds lekker languit opd e bank feelgood movies te kijken, heerlijk :D

Koos

14. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    #4454 nyncke, Aug 12, 2011
    Last edited: Aug 12, 2011
    @Koosje: Voor je het weet is het woensdag!!!!

15. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi meiden,

@wenonline
    ik had besloten om in de avond de spuiten en deze week had mijn man late dienst dus moest het wel zelf doen.

@divaatje bedankt voor de tip

ik vindt jullie 1 voor 1 heel bijzonder
    jullie hebben allemaal zo veel over om een kind te kunnen krijgen.
    nu ik in de mm zit heb ik nog veel meer respect voor jullie
    jullie verdienen het om moeder te worden, het kan niet anders want jullie hebben nu al zo veel over voor een kind dat nog moet komen

16. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Vergeet je niet dat je zelf een van deze bijzondere, sterke vrouwen bent? ;) Jij verdient het net zoveel om moeder te worden! En ik hoop van harte dat het voor iedereen hier is weggelegd!!

Overigens heel veel dank voor je lieve berichtje in mijn dagboekje :)
    Heb daar ook op je gereageerd...

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik zit in de wachtkamer van het geertgen. Heb het nog nooit zo druk gezien. Hoop dat het niet zo heel veel uitloopt.

18. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    En we wachten nog steeds.

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Whaha wij hebben weleens 2,5 uur moeten wachten. En dan heb je op een gegeven moment ook al die boekjes gelezen en verveel je je te pletter.......al aan de beurt?

20. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Was om 16:45 weer thuis. Mn ei van maandag is niet verder gegroeid en mn bm slijm ook niet. Resultaat weer ophogen en woensdag weer terug.

Share This Page