Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @koosje: morgen D day. En we houden ons wel aan de afspraak he, jij een mooie test ik een mooie echo.

@jessie: moet er om 15:10 zijn. Dus ik hou er nu al rekenimg mee. Lang leven internet op mn mobiel.

@lobi: heb je al last van krampen ed. Jij zult een dezer dagen wel ongi worden

@babyhope: hier voelde ik bij de eerste zwangerschap ook helemaal niets hoor. Alleen wat meer witte afscheiding.

@ alle andere: allemaal een dikke knuff

2. Imke0610

Imke0610 Lid

3 feb 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties, ik zou echt willen dat ik een oplossing kon bedenken om toch bij geertgen te blijven maar denk dat dit niet gaat als iemand een idee heeft......

Ik heb het Radboud gebelt zij hebben een wachtlijst voor ivf van 4a5 maanden en het umc in utrecht heeft nauwelijks een wacchtlijst en daarnaast lees ik ook dat het radboud moeilijk doet over overgewicht en dat heb ik ook wel dus dat zijn voor mij redenen om voor utrecht te kiezen maar ja daar hoor ik dan weer dat er 7 co assistentens naar je ... staan te kijken heb ik toch ook niet zo heel veel zin in....lastig lastig lastig.....

3. carma

carma Niet meer actief

Imke in Nijmegen doen ze idd moeilijk over overgewicht, dat weet ik uit ervaring
    Wat het meekijken van co assistentes en studentes betreft dat zelfde probleem heb je ook in Nijmegen

Wat je eens zou kunnen navragen is of het ziekenhuis in Dusseldorf voor jullie vergoed word
    Deze zijn nog weer een stapje verder als geertgen en misschien doet Mensis daar wel zaken mee
    Lees anders eens op het topic van dusseldorf gangers op dit forum
    Heel veel suc 6

Hier nog een dag of 5/ 6 te gaan in deze cyclus
    we klussen nu zelf al denk ik niet dat het veel uit haalt
    Maar goed we kunnen het proberen (met ovutesten)
    En het is wel leuk zo hahahaha

Ik duim voor jullie meiden
    xxx

4. koolmees

koolmees Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.327
    0
    36
    @Koosje: En? en? en?
    @Ftjl: Hoe is het nu met jou meid?
    @Lobi: Wat goed dat je meewerkt met dat boek, daar kunnen stellen
    vast steun uit gaan halen!
    @Nyncke: Succes vandaag!!
    @Mariek73: Groot gelijk dat klussen, wie weet?? ;)

5. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @ koosje meldplicht!!!
    @Koolmees je bent al 12 weken zwanger wat gaat dat toch snel :)

6. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    Lieve meiden,

Vanochtend negatief getest..eerlijk gezegd kwam het niet emer als verrassing maar de hoop heb ik natuurlijk wel tot op het laatst gehouden..afgelopen weekend was ik al heel verdrietig en nu nog wel sip maar kan mij ook weer richten en zelfs verheugen op de komende cryokansen..ben mijn eiceldonor ook zo dankbaar dat zij mij de kans heeft gegeven nu de rijkdom van 4 cryos te hebben.

Heb net Geertgen gebeld en ik word teruggebeld wanneer ik nu het best op consult kan komen.

@Nyncke, sorry meid...jij moet het voor ons allebei doen, dus extra mooi resultaat!!..maar dat kan je best :D
    @Lobi, goh, da's bijzonder dat boek..vertel je ons hoe het heet?
    @Cilek, update over rottige deca spuiten??
    @Divaatje, waar zit jij nu, wat eerste actie??

7. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @koosje ik had voor je geduimt en zo gehoopt
    maa we gaan volle moed op naar volgende ronde

met mij gaat het al wat beter heb nu al 7 deca achter de kiezen en wacht iedere dag op de ongi .

ik reageer niet elke dag maar denk elke dag aan jullie en lees mee

liefs Cilek

8. carma

carma Niet meer actief

Hè wat balen koosje
    Dikke digi knuf en suc6 met de volgende ronde

9. Koosje

Koosje Fanatiek lid

15 jan 2007
    1.418
    10
    38
    Vrouw
    Utrecht
    @Cilek, hoop dat de duivels snel komen, bah dat afwachten!!
    @Mariek, dank je wel...jij bent aan het afvallen, dapperz eg!! Hoe ver ben je? weet hoe moeilijk afvallen is al van een paar kilootjes moet je nagaan voor veel meer..thumbs up!!

Ik heb intussen Geertgen gesproken: ik kan als ik vrij of zat of zo ongi word meteen weer beginnen met 3 pilletjes Estradiol, Estradiol in deze hoge dosering zorgt dat er bij mij niets groeit omdat ik een niet betrouwbare cyclus en eisprong meer heb. Het bouwt wel het baarmoederslijmvlies op en na een week moet ik een afspraak maken voor een paar dagen later waarbij er dan een echo gemaakt zal worden, bmdrslijmvlies wordt dan gemeten en als het goed gaat worden, ik denk 2, embryootjes ontdooid en afhankelijk van hoe ze gaan delen en kwaliteit wordt de dag vd tp met de embryoloog bepaald.
    Ik rekende en kwam dan op ong rond 5 september een tp als alles goed gaat natuurlijk. Dat is alweer heel snel, over 2,5 week. Heb ik mooi nog een paar keer acupunctuur, chinese kruiden erbij, dan kom ik goed beslagen ten ijs om mijn beebjes te ontvangen :)...en ze 8,5 maand lang bij me te houden!! goed plan he?

Koos

10. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Koosje,

Jammer dat je poging is mislukt zeg!! Maar gelukkig ben je zelf heel positief ingesteld en op naar de cryo's. Sterkte meid!

Cilek,

Heb je last van de de decapeptyl? Nu wachten op ongi en het kan echt beginnen. Ik heb maandag afspraak en kan ik (als alles goed is) dinsdag ook starten.

11. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    hey meiden,

Even een technische vraag. Hoe plaats je onder je berichten die gegevens onder die streep? Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel?! Haha, ben een beetje vaag.

12. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Had vanmorgen geprobeerd om via mn mob een bericht te plaatsen maar dat is niet gelukt.
    Dus nu maar ff snel op het werk (mag eigenlijk niet)

@koosje: balen joh

@divaatje: In die grijze balk staat ergens gebruikersinstellingen daar moet je op klikken en dan aan de linker zijkant staat ergens onderschriften of handtekening. Daar kun je dat plaatsen.

Ff snel: heb deze cyclus ook mn temp bijgehouden en die is lang 36.8 geweest en vanmorgen was ie 36.6. Dus miss wel de dip voor een eisprong. Dat incl mn waterige afschijding geeft me weer moed. Nu maar hopen dat ie nog niet geweest is. Dat kunnen ze toch ook op een echo zien he???

Ben er van tussen, straks bij het geertgen zal ik wel weer mobiel zijn.

13. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Het is al gelukt!:D

14. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Wie kent dr b?? Had een afspraak bij dr r maar die is er door omstandigheden niet. Vind ik persoonlijk wel jammer.

15. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Nyncke, hoe was het? En je heb 2 dr.B's volgens mij? Is dr.R er maandag weer, want ik heb dan een afspraak bij m.

16. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi divaatje

ik hoop dat je snel mag starten en wens je veel sterkte
    ik heb niet veel klachten van de deca vind het alleen nog steeds eng om te spuiten.
    ik heb wel steeds een bultje na het spuiten maar dat trekt van zelf weg.

ik denk en duim elke dag voor jullie lieve meiden
    hoop dat we hier snel positeve verhalen kunnen plaatsen

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Was de nieuwste arts van het Geertgen. Of dr R er maandag weer is weet ik niet. Ik heb vrijdag weer een afspraak bij dr r, maar het kon heel goed zijn dat die weer wordt overgenomen door dr B.

Nou mn eitjes willen gewoon niet deze maand. Had er nu 3 :$ van dezelfde grote zitten. Allemaal rond de 12 a 13. Heb wel duidelijk aangegeven dat wij het liefst maar 1 willen. Nu gewoon nog twee dagen spuiten en vrijdag weer terug. Dan kijken we weer verder. Heb nog wel mn slijm en mn temp vermeld. Slijm kon zijn dat ik wat eerder en wat langer kreeg en de temp daar zei ze niets van.

Ze had het er evt over als er vrijdag 3 zijn doorgegroeid om dat te gaan spelen met de gonal. De ene dag 75 en de andere dag dan weer 112.5. Iemand ervaring daarmee????

Zo ga weer verder eten koken

18. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Sorry dat ik zomaar inbreek in jullie Geertgen topic.
    Maar ik heb een vraagje aan jullie.
    Wat was voor jullie de reden om naar Geertgen te gaan? En hoe ver waren jullie in het traject toen jullie naar Geertgen gingen?
    Ik lees veel positieve verhalen en ik loop zelf in het ziekenhuis, maar heb eigenlijk het plan om wel een keer over te stappen als het met clomid niet mag lukken in het ziekenhuis. Heb het idee dat ze bij Geertgen toch meer expertise hebben (?)

19. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    *** breek ook even in nu we toch bezig zijn ;) ***

@Dierelier: Of ze meer expertise hebben weet ik niet. Wel is het zo dat je niet als nummer wordt behandeld, maar als mens en dat is heel fijn! En je mag tot op zekere hoogte mag meedenken met het beleid. Ik wilde bv. graag 150/112,5 Gonal spuiten omdat 150 EH te veel follikels opleverde (30 grote) en 112,5 6 eicellen uit 10 follikels. De arts vond 112,5 EH een mooie dosis, maar mijn suggestie om half om half te doen werd wel gehonoreerd (wel medisch verantwoord uiteraard). Met een prachtig dochtertje als resultaat :D.
    Ik ben voor ICSI overgestapt na 8 mislukte IUI's in een regulier ziekenhuis.

Ik heb nog 7 cryootjes in Genk liggen. In september heb ik hiervoor een afspraak. Weet iemand toevallig of de cryo's apart zijn ingevroren?

20. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @ botervliegje: jij heb dus ervaring met de ene dag een hoeveelheid gonal te spuiten en de andere dag een andere hoeveelheid. Dat gaf dr B nl vandaag bij mij ook aan als er vrijdag 3 follikels zijn doorgegroeid.

Deel Deze Pagina