Nyncke: 05-09 testen Wenonline: 05-09 testen Nog niet zwanger, NOD niet bekend: NicoleEnSandra: Intake op 18 maart Kimono: 16 maart fm meting miepje81: 26 maart 2de fm meting Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd... Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!! kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!! KrisKras: 20 aug. start deca, 21 aug deca + gonal-f 375 --> 3 follikels, weer geen ICSI maar IUI nummer 12. 29 aug. FM 2 Nyncke: 31-07 start 2e ronde Gonal F, 21-08 10000 pregnyl Lobi: volgende ronde Divaatje: 22 aug afspraak en start medicatie ivf/icsi 3 Hanied: ICSI 4 Helaas mislukt SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging ftjl: Na een miskraam nu weer begonnen met een nieuwe ronde. Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging Cilek : 10 augustus start medicatie ivf Botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing ZWANGER: mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 21 oktober 2011 (jongen) Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! Koolmees: 28 februari 2012 BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike Botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Babyhope: 2 juli 2011 na een zwangerschap van 42.2 weken en een 72 uurs bevalling(inleiding) bevallen van Jolisa Lyana!!
Cilek, het is echt prachtig. Raakt mij ook! Hoe is het met je? Kriskras, jeetje weer escape iui. Hoe kan dat met 375e Gonal?:x
Hee meiden, ik ben er ook weer! Cilek mooi... Kimmiikim...ik denk dat het vooral van belang is dat je de essentiele vitamines binnen krijgt. Misschien kun je er een aantal preventief laten prikken (bijvoorbeeld ijzer/B12/B6?b11 (=foliumzuur). Waar je op moet letten is dat je niet teveel afvalt als je zwanger bent/wordt omdat je lichaam dan (te)veel afvalstoffen heeft en dat zou niet goed zijn voor het kindje. Maar het fijne weet ik er ook niet van. Wel spannend hoor!!!! Hoop dat het jullie snel mag lukken!! Nyncke/wenonline, een van jullie stiekem al een testje gedaan??
Nee joh, moet nog 1,5 week wachten. Even een ego bericht: Net kwam de post en ja hoor een rekening van het geertgen. Ik menzis opgebeld zeggen ze dat ik een naturapolis heb. Balen dus. Ik dacht toch echt een restitiutiepolis. Afgezien van dat ik het hier gelezen heb, hebben ze me het bij het geertgen nooit verteld. Dus zit nu erg hard te denken aan weer terug te gaan naar mn ziekenhuis. Heb ze gebeld en de verpleegkundige gaat daar met een arts overleggen of ik gelijk veder mag mocht het deze ronde niet gelukt zijn
Jee Nyncke wat een gedoe... Heb je tot nu toe nooit een rekening gehad? En nog anderhalve week...dacht dat je verder was...
Wat vreemd... En al helemaal dat je nu ineens een rekening krijgt, vind ik echt vreemd. Heb je het Geertgen hier al naar gevraagd? Hier gaat het wel oke. Gisteren bij het Radboud geweest en de gyn krabbelde terug en gaf aan dat ze nooit gezegd heeft dat we nog 2 jaar moeten wachten. Verder zei ze over mijn linker eiestok dat dat heel bijzonder is en eigenlijk helemaal niet kan. Maar toen ik zei dat ze m in het Geertgen gezien hebben middels een echo, vond ze het wel heel interessant. Ze wilde eerst IVF gaan voorstellen gisteren, maar dat was voordat ze wisten van mijn eierstok.Nu willen ze eerst zelf die eierstok zien en beoordelen en dan horen we wat hun plan zal zijn. Id tussentijd blijven we bij het Geertgen. Aankomende dinsdag heb ik daar weer een afspraak en dan hoor ik hoe zij over een eventuele operatie denken. Ben benieuwd!
Das best wel spannend. Ik zit nu aan de telefoon met het geertgen. Moet gelijk vragen of ze mijn gegevens willen doorfaxen.
Ben benieuwd wat ze zeggen Nyncke! En wat betreft het doorfaxen, dat is omdat je overweegt in je eigen ziekenhuis verder te gaan? Welk ziekenhuis loop (liep) jij eigenlijk>? Ook Radboud?
doorfaxen doen ze niet. Hebben mn toestemming op papier nodig. Ik ben toen met mn dochter in het CWZ geweest.
Ga je nu ook terug naar jet CWZ dan? Wat was eigenlijk voor jou de reden om naar het Geertgen te gaan?
oow das balen van die verzekering! maar doen ze het dus niet vergoeden ? helemaal niet? ook niet als jij het opstuurd en dat ze het op jou rekeing storten? zo moet ik het doen steeds. ik krijg het ook niet rechtstreeks vergoed. ik stoer mn nota op ik krijg geld op mn rekening en daar betaal ik het dan van! en idd lobi, dat is zonder meer waar.. maar het zal niet heel extreem veel zijn. ik eet gewoon gezond. ik lijn niet. ik eet gewoon wat je mag eten op een dag.... tja... en omdat ik niet meer sneop en geen frisdrank pak, val ik er door af! ben benieuwd... morgen om 14.40 uur! nog meer morgen naar geertgen?
He meiden! Ik was even op vakantie, maar ben er weer! @Nyncke, wat een gedoe met die verzekering! Heb jij in december geen brief van het Geertgen gehad? Want toen ben ik overgestapt op restitutie (was uiteindelijk bij CZ niet nodig maar toch).. of liep je toen nog niet bij Geertgen? @Kim, spannend!! @Kriskras.. nee.. shit.. aargh!! Kan je niet op een andere manier stimuleren? Iets wat met jouw lichaam beter werkt dan Gonal?
Ik ben in februari pas bij het geertgen gekomen. Dus heb verder geen brief gehad. De reden dat ik naar het geertgen ging is dat ik bij het CWZ weer het hele riedeltje opnieuw moest doen. Dus intake, zaadonderzoek, en ik toen moest bellen als ik ongi was. Dan zou ik een intake krijgen en dan pas een keer een arts. Ik Zou dan zo zeker twee tot drie maanden verder zijn.. Na advies van Minnie toen het geertgen gebeld en toen had ik drie weken later al een intake en kon ik gelijk beginnen. En omdat ik bang was dat ze moeilijk gingen doen over mn gewicht. Nu gaat de assistente die ook de intakes (verminderd vruchtbaar ed) doet mijn dossier met een arts bespreken en dan kunnen we daar wss gewoon door met de behandeling. Maar ja ik hoop natuurlijk dat dat niet nodig is en ik 5 sept gewoon een posi zwtest in handen heb
Hoi Divaatje en Jessie en de anderen natuurlijk ook! Helaas ben ik een low-responder, we hebben het ook al met fostimon geprobeert en het lange protocol. Helaas... Er is echt niets aan te doen. Maandag tweede fm, hoplijk zijn er nog meer follikels mee gaan doen, maar ik hoop maar nergens op.. Groetjes KrisKras P.s. Sorry voor mijn egoberichtjes de laatste tijd, maar sinds mei ben ik onze kinderwens aan het afsluiten en er dus ook niet meer zo veel en vaak mee bezig. We doen nu nog 4 pogingen(tot eind 2011) en dan zetten we definitief een streep onder de MM. Ook als we de derde ICSI nog niet hebben kunnen benutten. Ik wil graag verder met mijn leven..
kun je dan niet gewoon voor jezelf gewoon ff een periode stoppen? zodat je weer ff wat rust heb enzo? en dat je het daarna vol goeie moed nog eens proberen? ik hoop heel erg dat het wonder geschied mag worden en jullie zwanger worden!! duim onwijs hard voor je! x
We zijn drie maanden gestopt, en dat was heel fijn, maar om het echt goed af te kunnen sluiten moesten we onzelf nog tot eind 2011 de kans geven. Dan willen we echt weer met een schone lei beginnen in 2012. Met kindje of zonder kindje.. Dat is nog even afwachten. Ik geloof er niet meer in dat ik mama zal worden van een eigen kindje, alle hoop is hier allang vervlogen. Mijn gevoel verlangt naar december zodat ik er echt een punt achter kan zetten. Verstandelijk weet ik dat ik niet op moet geven, maar dat is niet zo makkelijk.
Dames heb echt een probleem. Wil eigenlijk helemaal niet bij het Geertgen weg. Maar heb ook geen zin om een gedeelte zelf te betalen. Moet er wel bij zeggen dat we dat wel kunnen hoor, dat is geen probleem. Wat zouden jullie doen????