Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nyncke, hoeveel moet je betalen per poging?

Kriskras ik leef met je mee. Ik hoop dat jullie wens toch in vervulling mag gaan!

2. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @nyncke: BLIJVEN!

@kriskras: dikke knuffel!

3. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    ik zou gewoon blijven hoor . want om weer ergens anders opnieuw te beginnen weet je niet hoe gaat en als je zeg dat je t wel kan betalen dan zou ik juist gaan voor geertgen,,,succes

4. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @lobi: deze rekening komt uit op ongeveer 200 euro. Maar hebben ook alleen maar medicijnen en echo's nodig. Verder geen iui, icsi, ivf ed

Hebben besloten om de evt volgende ronde ook nog bij het geertgen te doen Daarna zien we wel weer verder

5. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Hier dan weer een verslagje van jullie live-reporter vanuit Elsendorp!

We kwamen maandagmiddag bij Geertgen aan met grote zware roltas met kampeerspullen. De arts zag rechts 2 follikels en links 3, er was dus wel hoop, maar ze waren nog niet groot genoeg. Donderdagochtend moesten we terugkomen.

Maandag aan het eind van de middag de tent opgezet op de boerencamping, dezelfde plek als in juni, dus we voelden ons meteen weer thuis. Dinsdagochtend ging het zo enorm onweren dat het helemaal donker werd, en er viel ook heel veel regen. Wij zaten te schuilen in een soort party-schuur op het terrein. Na het onweer maar even gaan kijken bij de tent. Er was zoveel regen gevallen dat het niet weg was gezakt in de grond. Op het grasveld waar de tent stond, stond een paar centimeter water, en het was de voortent al in gelopen (weleens natte choco-pinda's en natte hagelslag gezien? jakkie). De binnentent heeft een opstaand randje, dus het was niet zo dat onze matjes eruit dreven, maar het lag allemaal wel op een soort van waterbed zeg maar. Het regende nog wat na en ik bedacht een plan om de tent uit de plas te krijgen. Eerst heb ik alle spullen uit de voortent naar de partyschuur gebracht. Ik heb het grondzeil er onderuit getrokken en op een iets hoger stukje gras neergelegd. Vervolgens de buitentent verplaatst, en toen de binnentent, met de slaapspullen erin, verplaatst en in de buitentent gehangen. Het grondzeil was natuurlijk nat, maar de operatie was geslaagd!

Donderdagochtend waren de follikels aan de linkerkant nauwelijks nog zichtbaar, en rechts 2 follikels, waarvan die ene waarschijnlijk nog altijd een cyste is, en de andere een mooi ei kan bevatten, maar nog steeds niet groot genoeg. Weer te weinig voor IVF, maar wel a.s. maandagochtend een IUI.

Donderdagmiddag met de buurtbus even gaan shoppen in Gemert, wat extra ondergoed en sokken bij de Hema, proviand bij AH, lunch op een terras... 's avonds op de camping rijst met chicken tonight (zoetzuur saus en kipfilet) gekookt, Yoel vond het erg lekker (phew). Yoel geniet hier van het boerenleven, de boer is erg aardig, hij laat Yoel meerijden op de tractor, meehelpen in de stallen en 's avonds gaan we gezellig naar het melken en daarna naar de kalfjes. Yoel heeft een mooie blauwe overall en kaplaarzen mee. Ik heb nu voor mezelf ook maar een paar kaplaarzen gekocht bij de boerenbondwinkel in Gemert. Ik loop er nu bij als ma flodder, heb alleen niet van die bloemetjesjurken. Wel jammer eigenlijk ;)

Ze hebben een voorraadje zaad van mijn donor in de koelkast liggen bij Geertgen, dus hij hoeft nu niet meer veel te doen. Hij kwam echter op het ludieke idee om a.s. weekend ook een ZI-poging met me te gaan doen. Je weet maar nooit. Maar niet in de tent op het zompige veldje (ach, waarom niet?) maar in een hotel, dat hij gunstig geboekt heeft via www.vakantieveiling of zoiets. Twee aparte hotelkamers, zaterdagavond, hij komt met een zoontje en ik met Yoel. Als de kinderen slapen, brengt hij me een potje ;))

Groetjes, Suzan

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    oohw kriskras heb onwijs met jullie te doen. ik hoop zo dat het mag lukken!! :)

susan b onwijs leuk verslagje.... :)

ik ben vandaag bij geertgen geweest.. ze konden al zien dat ik was af g evallen ! dus dat was heel erg leuk om te horen. we hebben ons verhaal gedaan, en gezegt dat we het aller liefste gelijk voor ivf gaan.
    enne?? WE MOGEN ER VOOR GAAN!! :D heb 'zo'N prik in mn bil gehad om mn cyclus stil te leggen. provera om ontrekkingsbloeding op te wekken, en 9 sept (op mijn verjaardag) weer terug naar geertgen en dan gaan we beginnen met spuiten....!!!
    ik ben onwijs benieuwd en ik ben heel erg blij dat we weer verder gaan... spannend allemaal zeg.

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @susan b: Leuk om dat zo te lezen, minder om het mee te maken. De regenbui van dinsdag dan

@kimmiikim: Altijd leuk om te horen dat je toestemming hebt om door te gaan. Heel veel succes ermee.

8. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Vandaag zit ik op CD 9, gebruik nu 18 dagen decapeptyl en 6 dagen Gonal F. Maandag mag ik weer terug voor follikelmeting en mogelijk al afspraak voor de punctie maken. Mijn buik wordt de laatste paar dagen steeds gevoeliger. Heb echt wel het idee dat de follikels aan het groeien zijn en ik een `volle buik` heb. Maar nu voel ik af en toe steekjes/prikjes waar naar mijn idee mijn eierstokken zitten. het voelt een beetje als een ovulatie/eisprong maar wat minder erg. Kan ik nu al een eisprong hebben. Ben zo bang dat die follikels straks allemaal al gesprongen zijn voordat ik de echo maandag heb. Maar normaal pas ovulatie op CD 16. Na hoeveel dagen gonal F hadden jullie follikelmeting? en hoe groot waren ze toen?

Sorry voor de vragen steeds, maar dit is mijn eerste keer ICSI en ik wil zoooooo graag dat het lukt!

9. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat is echt per persoon verschillend. ik moest bijv onwijs veel spuiten en dan had ik na 34 dagen eindelijk 1 of 2 grote follikels zitten. en andere mensen hebben het een stuk sneller.
    dus dat kun je gewon niet van uitgaan wat andere mensen daar hebben. ik denk eerlijk gezegt niet dat het nu al kan na 6 dagen spuiten. maar goed dat weet ik natuurlijk ook niet zeker. als je je echt zorgen maakt dan even bellen. maar ik zou gewoon afwachten tot maandag :) voor je het weet is het maandag!

10. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    bedankt voor je snelle antwoord, denk dat ik inderdaad tot maandag wacht.. wil die mensen ook niet lastig vallen.

Heb trouwens de laatste 2 dagen ook last van veel witte afscheiding, hadden jullie dit ook?

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Kim, wat fijn dat je door mag!! Spannend!

Fireangel, ik denk dat de kans klein is dat de follikels al gaan springen, zeker bij de eerste ICSI zullen ze de eerste FM zeker niet te laat plannen.. veel succes maandag!

12. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    kimmiikim leuk dat je mag beginnen met ivf spannend heh allemaal , zoals ik leest mocht je gelijk beginnen dus dat betekend dat je geen wachttijd heb eigenlijk bij t kliniek..en de andere dames ik wens jullie heel veel succes ik kan nog niet mee reageren want eerlijk gezegd ik leest dingen mee maar weet helemaal niet wat dat is . als ik met ivf gaat beginnen misschien dat ik dan wel weet wat wat is.

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi vraag het dan gewoon wat je allemaal wilt weten??

ja ik ben onwijs blij... we kregen gelijk groen licht. ja wel even zeggen waarom enzo omdat je natuurlijk niet zomaar ivf mag doen. maar goed mn reden was goed genoeg!!:)
    de dokter zei: nou dan hebben jullie over 5 weken de eerste punctie!!
    daar ben ik het meest benieuwd naar. de punctie hoeveel pijn dat zal doen enzo.... erg benieuwd..... spannendddd...

en op mn verjaardag weer terug naar geertgen... dus dat is wel spannend.... en dan beginnen weer met prikken... en de eitjes oogsten.. kben er zo';n stuk geruster op....
    t gaat ons lukken:)

nou dames fijn weekend nog!

14. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Goedemorgen allemaal,

@fireangel: ik heb met gonal op dag 9, 10 of 11 de eerste fm. En witte afscheiding is nog niet vruchtbaar, dus verwacht niet dat je je ei al hebt gehad.

@chevelie: gewoon vragen wat je wilt weten hoor. Hed ik ook gedaan toen ik begon met gonal spuiten en het even niet meer wist.

@kimmiikim: dat wordt vast een mooi verjaardagscadeau.

Hier net een kruitvat test gedaan en er is nog een heeeeeeel licht lijntje te zien. Dus de pregnyl zal bijna uit mn lijf zijn. Op naar een positest volgende week.

15. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hey Fireangel, je kan GEEN eisprong krijgen, was daar ook bang voor. Maar dat gebeurd niet met de decapeptyl. Ik ging meestal op dag 8. Dat gevoel is heel normaal. Vorige keer, 1 dag voor de punctie kon ik amper lopen! Zo 'vol' zat mijn buik. Elke stap die je zet voel je dan. Net een schuddende eierdoos! Hahaha!

Succes!

16. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    Super bedankt voor al jullie reacties. Ik ben nu een heel stuk meer gerustgesteld. En ik hoop dat ik maar snel de punctie mag hebben... ben ik er ook van af.
    Mijn buik voelt nu al super vol!! Morgen vakantie voorbij en weer beginnen met werken.. ben benieuwd!!

Waren jullie ook zo snel geïriteerd? Door de buikpijn wordt ik echt ibbelig!! Ben veel sneller boos dan normaal.

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hey meiden,

Ik denk nog steeds aan jullie! Ik duim nog steeds voor iedereen! Vandaag precies een jaar geleden dat we posi hebben getest van onze 2ling....beetje emo.

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Toch een bijzondere dag Minniemouse.. kan me goed voorstellen dat je daar een beetje emo van wordt! Hoe gaat het verder met je draakjes?

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Een dikke knuff van Kyana voor Tuus. Nog een weekje en dan zijn ze alweer gedoopt. Had nog leuker geweest als dat ook vandaag was.

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @nyncke: was ook de bedoeling vandaag.....maarja culturele dag he.....dus dan is de kerk voor iedereen open en heb je geen doopdienst. Dus volgende week zijn ze aan de beurt.

Deel Deze Pagina