Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    Ook ik ben al even bij Stichting Geertgen bezig.
    Morgen ga ik voor mijn 2e IUI behandeling. Na de 1e behandeling helaas niet zwanger, dus ik hoop zo dat deze poging wel zal gaan lukken.
    Ik ben zelf heel erg tevreden over Geertgen. Ze voelen allemaal enborm met je mee heb ik ervaren en stellen je ook hel erg gerust. Echt een grote pluim voor hen.

2. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Alle dames die vandaag echo's en behandelingen hebben heel veel succes vandaag

3. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Nyncke: 05-09 testen
    Wenonline: 05-09 testen

Nog niet zwanger, NOD niet bekend:
    NicoleEnSandra: Intake op 18 maart
    Kimono: 16 maart fm meting
    miepje81: 26 maart 2de fm meting
    Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd...
    Mariek: 1 Jaar pauze ivm gastric bypass operatie om eerst af te vallen!!
    kimmiikim: Tijdelijk pauze ivm plaatsing maagband om eerst af te vallen en te herstellen van een dubbele hernia!!
    KrisKras: 20 aug. start deca, 21 aug deca + gonal-f 375 --> 3 follikels, weer geen ICSI? 29 aug. FM 2 --> 4 follikels, misschien toch ICSI? 31 aug fm 3.
    Nyncke: 31-07 start 2e ronde Gonal F, 21-08 10000 pregnyl
    Lobi: volgende ronde
    Divaatje: 22 aug afspraak en start medicatie ivf/icsi 3

Hanied: ICSI 4 Helaas mislukt
    SuzanB: in augustus weer starten met IVF-poging
    ftjl: Na een miskraam nu weer begonnen met een nieuwe ronde.
    Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging
    Cilek : 10 augustus start medicatie ivf
    Botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing

ZWANGER:
    mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen.
    Annedore: 21 oktober 2011 (jongen)
    Mniekie: 22 januari
    Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    Koolmees: 28 februari 2012

BEVALLEN:
    Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    Botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    Babyhope: 2 juli 2011 na een zwangerschap van 42.2 weken en een 72 uurs bevalling(inleiding) bevallen van Jolisa Lyana!!

Er is toch nog een follikeltje mee gaan groeien, dus misschien toch ICSI, maar het is twijfelen. Als woensdag alle vier de follikels gegroeid zijn dan heb ik vrijdag punctie, zo niet, dan IUI.. Ik werd er verdrietig van.. aan de ene kant wil ik zo graag die laatste ICSI doen zodat ik het af kan sluiten maar aan de andere kant ben ik zoooo enorm bang, want nu komt dan echt het moment van erop of eronder.. en na de laatste ICSI nooit meer een kans om mama te worden.. Pff het hakt er even in nu.. was helemaal ingesteld op een escape IUI...dus nu moet ik even omschakelen...

4. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    ben blij met alle positieve reacties dat ik vragen mag stellen en zo . allereerst wens ik alle dames heel veel succes.mijn vraag (en) is (zijn) wat wordt er allemaal gedaan tijdens de intake gesprek en zou graag willen weten wat gebeurt er na zo een intake gesprek...groetjes

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    kris kras, als je icsi of iui heb, misschien een idee, ik weet niet of je het al doet, maar doe er acupunctuur bij! op inet staat er zo veel over geschreven dat het heel erg goed schijnt te werken enzo...!!! ik ga het ook doen :$ juist omdat het je laatse ronde is probeer alles uit de kast te halen.. baad het niet, schaad het niet! ik hoop zo onwijs voor je dat het je mag gaan lukken!!!!

dikke knuffel van mij!

6. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik had mijn intake gesprek, daar vragen ze gewoon een beetje de standaard dingen van wat voor behandelingen je al gehad heb in het ziekenhuis, of je weet waarom je verminderd vruchtbaar bent. en waarom zijn jullie naar geertgen gegaan.

vaak als het kan begin je dan al gelijk je behandeling en krijg je al als dit mogenlijk is de medicatie mee wat voor behandeling je bij geertgen gaat doen. t vald allemaal reuze mee. ook even een klein gesrpekje met de psycholoog, en met de vpk over je gegeven enzo allemaal. t valt reuze mee allemaal :)

en je kan daarna vrij vlot al beginnen met de behandelingen :) heel erg fijn allemaal hoor. dat wel maar het steld niet heel veel voor! gewoon een stap dichter bij de eventuele zwangerschap! zo zag ik het :D spannend hoor!

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL

Nadina 32:11 mei gesprek over zaadonderzoek.was iets beter maar grensgeval geworden ivf-icsi.ben benieuwd...
    kimmiikim: menstruatie opwekken met provera. 9-9 weer naar geertgen en startten met het spuiten. ivf is goed gekeurd dus we gaan startten met ivf.
    KrisKras: 20 aug. start deca, 21 aug deca + gonal-f 375 --> 3 follikels, weer geen ICSI? 29 aug. FM 2 --> 4 follikels, misschien toch ICSI? 31 aug fm 3.

ZWANGER:

BEVALLEN:
    Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    Babyhope: 2 juli 2011 na een zwangerschap van 42.2 weken en een 72 uurs bevalling(inleiding) bevallen van Jolisa Lyana!!

8. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hey meiden, die vandaag bij t Geertgen moesten zijn. Hoe is het gegaan?

9. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Hoi hoi,

Vandaag bij Geertgen liep het gigantisch uit. Gelukkig had ik een aantal schoolboeken meegenomen zodat ik roosters kon gaan maken voor mijn leerlingen.

Na ruim een uur kon ik bij dr. R. terecht. De 9 of 10 follikels die ze bij de uitgangsecho zagen zijn er 15!!!! geworden.
    Vrijdag terug voor nog een fm en maandag of dinsdag punctie.
    Vind het nu toch wel heel spannend worden.

Krijg steeds meer last van mijn buik dus had gehoopt eerder de punctie te hebben. Maar ben al super blij dat we bezig zijn, dat alles goed gaat en dat we binnenkort de punctie hebben!

Ben heel erg moe. Buikpijn wordt gedurende de dag steeds erger. Was dit bij andere dames hier ook zo??

10. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    Mijn aanvullingen:

Fireangel: 29 aug fm (15 follikels) 2 sept nog een fm, 5 of 6 sept punctie.
    kimmiikim: menstruatie opwekken met provera. 9-9 weer naar geertgen en startten met het spuiten. ivf is goed gekeurd dus we gaan startten met ivf.

ZWANGER:

BEVALLEN:

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    das fijn fireangel :D spannend allemaal :D
    ja ik neem volgende keer ook mn schoolboeken ofzo maar mee. vorige week vrijdag liep het ook dik een uur uit.

12. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    kimiikim......nou dan weet ik wat mee te wachten staat ik heb zo een zin.
    fireangel....wou je ff succes wensen

13. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hey Kimmm, wordt voor jou nu ook spannend! Wens je succes

Hey Fireangel, goed nieuws! Ik was vorige week binnen 5 minuten aan de beurt! Ook bij dr.R En ik was ook altijd heel moe, hoort er allemaal bij. Heeft jou partner ook al z'n zaad in laten vriezen?

14. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    Hoi Divaatje,

Mijn man heeft zijn zaad laten invriezen. Ze hebben een `proefinvriezing´ gedaan vanwege de slechte zaadkwaliteit en het lage aantal. Hier is het zaad niet goed uitgekomen.
    Dus wij moeten straks het zaad op de dag van de punctie `vers` meegeven met de eicellen..

hopen dat het dan wel allemaal goed komt. Vind het wel balen dat de bevruchting niet ook gewoon in het geertgen kan. Ben zo bang dat het zaad het vervoer niet overleeft en alles voor niets was..

15. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Zucht, steun, kreun, puf....
    Wat een boek zeg, alle 462 pagina's.

Ik kom inbreken, zal even vertellen waarom en ook waarom het zuchten ;)
    In het ziekenhuis in Leiden, werd mij vriendelijk verteld om af te gaan vallen. Helaas voor velen met PCOS is dat niet de makkelijkste opgeva (zoals sommigen weten). Na het hierover met wendyonline gehad te hebben riep ze, je moet naar Geertgen. Aangezien ik eigenlijk nog heel erg beduusd was van het ziekenhuis twijfelde ik wel. Immers Elsendorp is niet echt om de hoek. Op haar vraag, anders ga je toch mee om te kijken heb ik dan ook hardop ja gezegd.
    Dus ik met haar mee en WOW wat een ander gebouw! wat een andere sfeer en ja daar wil ik heen. Eenmaal thuisgekomen tegen vriendlief gezegd dat ik naar Elsendorp wil, en lief als hij is, riep hij gelijk, als dat is wat je wil, doen we dat.
    En zo geschiedde, Woensdag mogen we (eindelijk) voor een intake gesprek. Wat duurt 3 weken wachten dan lang. Maargoed om toch een beetje beslagen te ijs te komen heb ik besloten om het geertgen topic te gaan lezen. Maar jeetje, wat hebben jullie een spannend boek geschreven!!! Onddanks de onderschriften die reeds bijgewerkt waren en ik dus eigenlijk de uitslagen al wist, heb ik helemaal mee zitten leven.
    Marieke bij wie keer op keer veel verdriet was. Kriskrass bij wie haast nog meer verdriet was, maar ook de blijdschap bij Miiir en Koolkmees. Jeetje zeg, echt wonderbaarlijk. Het heeft me enorm aangegrepen en bleef dan ook lezen. In de trein (met ipad) thuis op de bank (ipad), in bed (weer met ipad) eigenlijk overal dus. Ik was bijna onafscheidelijk van dat ding. ;)
    Woensdag gaan we dus voor het eerst, nou ja vriendlief, ik ben immers al geweest, maar wat zal het een openbaring zijn!
    Als jullie het goed vinden schrijf ik graag met jullie mee?
    Groetjes Marjolente

16. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    Welkom hier Marjolente. En nu kan je bij blijven he!! is het niet meer zoveel lezen...

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    thnxx.. probeer er niet te veel mee bezig te zijn. maar goed ik merk nu al dat ik steeds aant googlen ben op ivf+acupunctuur enz. pff moet er eigenlijk mee ophouden maarja.. dat is zooo moeilijk.. eindelijk weer groen licht om na zo'n pauze weer door te gaan. dus ik heb ook echt het gevoel dat het op deze manier gaat lukken.. maarja... het kan ook zo zijn dat het niet gelijk lukt! dat is wel balen! maargoed. ik doe er alles aan om het te laten lukken op gezondheidsgebied zegmaar. ook ga ik acupunctuur er bij doen. dus ik ben onwijs benieuwd hoe dat allemaal gaat....

nog meer mensen bekend met acupunctuur en ivf behandelingen? ben onwijs benieuwd naar. maar goed we zullen zien proberen niet te denken dat het in 1x raak is.. ook al doe ik dit natuurlijk wel :S pffff..... naja goed.. laten we hopen dat het gauw mag lukken..!

18. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Fireangel, als ik eerlijk ben, is dit ook het enige topic wat ik echt lees, vind de rest persoonlijk een beetje te veel om ook nog te lezen... :)) blijf dus nog wel even hier :))

19. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    Haha, hier ook hoor! Alleen deze toppic, en soms wat dingen zoeken via de zoekfunctie.

Maar is hier gezellig en hele lieve dames, die in ieder geval al mijn vragen super hebben kunnen beantwoorden!

20. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hallo Marjolente,

welkom hier:)

Deel Deze Pagina