Geertgen kliniek

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sas1980, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carma

carma Niet meer actief

De meeste doen geen echo en zien het aan de bmm.
    Alleen dr W maakt een echo, en ik vind dat persoonlijk wel heel fijn

2. zuszie

zuszie Lid

Aug 30, 2011
    26
    0
    0
    Hoi

Idd dr. R doet het niet en kijkt alleen en ziet dan of het goed is, dr. W. maakte wel een echo maar ze komen op het zelfde neer. Soms ben ik gewoon heel onzeker en had graag een echo gehad om zeker te weten of er nog een eitje zou zitten. Maar aan de andere kant.....wat heb ik er aan??

groetjes

3. Monique0102

Monique0102 Actief lid

Jul 23, 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    Hoi Suzan,

Ik denk dat ik je inderdaad heb gezien. Ik zag namelijk iemand binnenkomen met een jongetje en ik denk dus dat jij dat bent geweest. Heb jij op de bank gezeten bij de grote tafel?
    Ik zat op de bank bij het kleine tafeltje met mijn gezicht naar de spreekkamers toe.
    Ik had een grijze tuniek en een spijkerbroek aan.

4. SuzanB

SuzanB Actief lid

Jul 4, 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hé geinig! Ja daar gingen wij zitten, en mijn zoontje haalt dan altijd koekjes. Maar nadat we aan de beurt waren geweest, zijn we verkast naar het tafeltje voor de apotheek.

5. divaatje

divaatje Actief lid

Feb 16, 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Goeiemorgen Kimmm,

Ik zou nog even terugkomen op het verhaal acupunctuur...
    Ik doe dat al vanf de iui. Heb het bij beide keren ivf ook gedaan. Helaas zonder resultaat, maar het voelt gewoon goed. Ik ga meestal 1 of 2 keer voor de punctie en 1 keer net na de terugplaatsing. Het doet geen pijn. Krijg naaldjes in mij benen, buik en soms voorhoofd oh ja, en ik mijn polsen. Dit blijft even zitten en dan haalt ze het er weer uit. Het nooit met chinese kruiden gehad, maar ga daar nu toch eens naar vragen. Ik hoop dat dit genoeg info voor je is. Anders hoor ik het wel. Het je al iemand gevonden bij je in de buurt? Ik woon op een uur rijden van het Geertgen en die van mij zit hier in de buurt. Dus dat is een beetje ver voor je denk ik.

Succes! X

6. carma

carma Niet meer actief

Diva waar zit jou acupuncturist? mag ook via een pb
    Ik zoek er ook nog 1 voor nov
    Krijg jij dit vergoed?

Kimmie jij ook weer hier, GEZELLIEEEE ;)
    Wij spreken elkaar ook nooit hè hahaha
    Als je nu weer naar geertgen moet spreken we wat af

Ik merk dat er erg veel nieuwe meiden op het forum zijn gekomen
    Heel gezellig (Jammer voor jullie dat jullie je hier moeten melden)
    Merk wel dat ik nog een van de weinige van de eerste lichting ben en dat ik jullie en jullie mij nog niet kennen
    Ik zal proberen met enige regelmaat weer mee te schrijven en reageren :)

7. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @ marieke ik zou ze bijna willen adviseren bij bladzijde 1 te beginnen :)
    Dan leer je jou wel kennen hihihi

@ego bijna... heb nu wel beetje spanning in de buik... nog "maar" 2 uur rijden en dan zijn we er :)

8. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hey Mariek, hier nog een van de oude lichting hé ;) Ik zit nu bij GG, en heb Suzan en Monique ook.gezien afgelopen maandag :D

Groetjes Kriskras

9. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    Mag ik ook nog bij de 'oude garde' horen ondanks banner? :)
    En ondanks minder schrijven hier (vooral om wachtende meisjes niet al te veel te confronteren). Ik voel me toch nog wel een Geertgen meisje hoor ;)

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    Misschien hoor ik ook nog bij de oude garde......anderhalf jaar geleden bij geertgen in behandeling....

meiden dikke knuffels voor jullie allemaal!

11. carma

carma Niet meer actief

Hé meiden wat leuk dat jullie even wat laten horen
    Hoe is het met jullie

Kriskras waar sta jij nu in de molen?

Minniemouse hoe is het met je wondertjes?
    Anne hoe gaat het met jou buikie?

12. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Ik krijg als ik eindelijk aan de beurt ben te horen of we verder kunnen voor ICSI of weer een escape IUI. Als het ICSI wordt heb ik ws vrijdag de punctie... Laatste poging dus heb het wel benauwd... Wat knap.Mariek!! 20 kilo!!

13. carma

carma Niet meer actief

O spannend meis, ik ga heeeel hard voor je duimen
    Misschien kan het maar beter nog een escape zijn dan hou je de laatste icsi in je zak en ook een escape is een kans toch
    Aan de andere kant een icsi is iets meer kans

Ja we zijn goed bezig hier
    Ik 20 in 2 maanden en hubby 30 in 5 maanden
    Ben benieuwd wat nov bij ons gaat brengen

14. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    @Marieke: waar jouw buik mooi begint te minderen in omvang, is de mijne enorm ontploft ;):D Maar goed, da's geen vet, maar een mooie baby :)
    Gaat verder goed allemaal, op mijn bekken na dan.
    Nu 6,3 kg aangekomen. Vind het wel lastig om dat getal op de weegschaal te zien stijgen :( Maar vind het juist prachtig om complimenten te krijgen over mijn zwangere buik, want had echt niet verwacht dat je dat met mijn gewicht zo duidelijk zou zien :)

Ik neem overigens mijn onzichtbare petje af voor jouw inzet om gewicht te verliezen. Echt top! :)
    Moet bekennen dat ik zelf ook wel heel erg zin heb om er heel wat kilo's af te knallen ;)
    Vlak voordat ik zwanger werd bijna 10 kg eraf in een maand met koolhydraatarm, dus ik weet wat ik na de bevalling weer ga oppakken. Langzaam aan ivm met BV, maar toch ;)

Zie dat jij 1 nov weer naar dr W gaat. Dan breken er weer spannende tijden aan! Tot die tijd wens ik je nog heel veel succes met lekker doorgaan zoals je bezig bent!

15. carma

carma Niet meer actief

Och meis ik was 25 kilo aangekomen met de zwangerschap waarvan er 20 weer weg waren na de bevalling
    Het is en je kind die weegt en de bevalling zelf is een topprestatie en daar heb je ook reserves voor nodig die heel rap verbranden
    Ik had er trouwens zoveel bij omdat ze mijn maagband hadden open gezet en ik weer alles kon eten
    Dat kan deze keer niet dus het afvallen zal gewoon doorgaan ook tijdens de zwangerschap dus ik zal niet zo veel aankomen of misschien wel niks :) (zou mooi zijn)

TOI TOI TOI meis, het komt helemaal goed met jou en de kleine boef
    xxx

16. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @kriskras, begreep ik het goed als jij er ook vandaag bent geweest? Zo ja dan moeten we elkaar gezien hebben. Zit nu nog te wachten op dr. C :((

17. Monique0102

Monique0102 Actief lid

Jul 23, 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    Kriskras, wat leuk dat jij mij ook gezien hebt. Ik heb meerdere mensen in de wachtkamer gezien dus ik weet natuurlijk niet wie jij bent, maar toch leuk dat we allebei bij Geertgen zijn geweest afgelopen maandag.

18. Koosje

Koosje Fanatiek lid

Jan 15, 2007
    1,418
    10
    38
    Female
    Utrecht
    Meiden,

Hier geen oude lichting GG-schrijvers maar juist nieuw hoewel ik al een heeeele tijd op ZP schrijf, helaas :(

grappig dat er zoveel meiden bij GG mogelijk dus wel in wachtkamer zitten maar dat je dat niet van elkaar weet. was er iemand vandaag rond 14.00u in de wachtkamer die het dove meisje heeft gezien met doventolk?? Op dat moment zat ik er ook..ik keek bewust nog rond en bedacht mij dat er dus wel meiden van dit forum bij kunnen zitten...

Ben benieuwd wanneer we weer de eerste zwangere gaan krijgen..zitten er meiden in de wachtweken?? Killing tijd..

Ik kan niet op allemaal reageren maar Mariek, al vaker gezegd door anderen: wat super knap dat je er al 20 kilo vanaf hebt...respect woman!!
    En Kriskras, voor jou dus nu super super spannend..ik duim!

Meer later...ik zi op het wachtbankje naar de ontdooiing en tp van 2 cryootjes volgende week vrijdag, spannend!! :)

Succes allemaal voor nu,

Koosje

19. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Hoi,

Mariek, IUI heeft voor mij eigenlijk geen meerwaarde en ook geen echte kans, krijg ook abnormale bevruchting bij IVF. Helaas is de ICSI weer afgeblazen.. Er zaten nog maar twee eitjes van formaat de andere twee bleven achter. Vrijdag dus IUI. Ben toch wel weer teleurgesteld. Wanneer komt er nu een eind aan dit sleepende traject?

Marjo, misschien hebben we elkaar gezien inderdaad!

20. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Koosje, ik heb de doventolk ook gezien! ;)

Share This Page