Geertgen kliniek

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sas1980, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Monique0102

Monique0102 Actief lid

Jul 23, 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    Ik ben ook niet de dunste. Ik heb maat 52/54. Bij mijn intake bij de oudere dokter B. Kreeg ik van haar wel te horen dat het goed zou zijn om af te vallen, maar verder heb ik er niemand meer over gehoord.
    Wat leuk zeg dat er met mij zoveel op het wachtbankje zitten.
    Heel veel succes allemaal

2. Ik kreeg vanmiddag meteen een berichtje terug van t geertgen:

Voor opwerken zaten er 1120 miljoen bewegende zaadcellen per ml in het zaadmonster Na opwerken waren dat er 84.3 miljoen zadcellen per m Er is 61 % aan goed bewegelijke zaadcellen gezien voor het opwerken en 79 % na het opwerken van het zaad

Voor niks zo druk zitten maken dus..;)

3. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi Fireangel,

ik vroeg inderdaad naar dr R maar die werkt steeds minder dagen dus is moeilijk inplannen
    ik heb nu dr W en volgens de dames op deze forum is het een goeie en vriendelijke arts :)

ik heb woensdag pas fm en hoor dan wanneer de punctie gaat plaatsvinden

4. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    ik vindt het wel vervelend dat je niet zelf mag bepalen of je er 1 of 2 wil laten terugplaatsen(mits er belangrijke gezondheids redenen zijn)
    ze werken nu samen met Dusseldorf en daar mag je er wel gewoon 2

5. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Ik mocht bij dr. W de vorige twee keer wel '2, tenzij' (na hele discussie). Heb geen overgewicht en ben ook nog ruim onder de 35 :). Dr. R. gaf de tweede keer aan het er niet mee eens te zijn en deelde mee (geen discussie mogelijk) dat hij zou de boel zou terugdraaien naar één emmy, was dus erg verrast in Genk dat we er toch twee terugkregen (gewoon mond maar gehouden). Toch een hele opluchting dat het één meiske is geworden, zitten wel risico's aan twee! Zou nu niet meer durven denk ik, omdat mijn zwangerschap ook niet vlekkeloos was verlopen, moest plat vanaf week 32.
    Over een paar weken ben ik alweer aan de beurt voor her-in-take! Ben benieuwd hoe lang het duurt voor we voor een cryo mogen gaan. Ben ook een beetje bang dat begonnen wordt over 'te snel' en zo... Aan de andere kant: normaal vruchtbare mensen, dik, dun, langzaam of snel kiezen zelf toch ook wanneer ze er voor gaan? Voelt net alsof ik bij de juf toestemming moet vragen ;). Maar ben wel heel blij met Geertgen, hoor. Tot nu toe vond ik dat ze erg naar mij als individu hebben gekeken.

6. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Oh ja, nog een vraagje. We hebben geen oppas voor onze kleine meid als we naar Geertgen gaan (gaan via ons vakantieadres). Zal misschien vaker voorkomen. Is het echt een beetje not done om met een kleine aan te komen zetten? :). Ik weet nog wel dat ik daar vorig jaar een beetje dubbel in was: aan de ene kant had ik zoiets van 'dat wil ik ook, ga jij nu al voor de 2e :)', maar aan de andere kant vond ik het ook wel leuk, klein hummeltje, is waar we allemaal voor in de wachtkamer zitten...

7. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    je kan je kleintje gewoon meenemen
    ik heb al vaker mensen gezien met kinderen bij het Geertgen

en we zien genoeg kinderen om ons heen dus vindt eigenlijk dat het daar ook gewoon moet kunnen

zoalng het maar geen babyboom is in de wachtkamer :)

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

Oct 3, 2009
    6,203
    266
    83
    NOD:
    Nyncke: 05-09 testen
    Wenonline: 05-09 testen
    Monique0102 14-09 testen
    SuzanB 15-09 testen
    Lobi: +- 14 september testen

Nog niet zwanger, NOD niet bekend:
    Fireangel: 2 sept fm
    Kimono: 16 maart fm meting
    miepje81: 26 maart 2de fm meting
    Nadina 32: iui 3 mislukt binnenkort weer voor fm
    Mariek:
    Novermber opnieuw opstarten met behandelen
    kimmiikim: menstruatie opwekken met provera. 9-9 weer naar geertgen en startten met het spuiten.
    KrisKras: 29 aug. FM 2 --> 4 follikels, misschien toch ICSI? 31 aug fm 3.
    Nyncke:21-08 10000 pregnyl
    Divaatje: 22 aug afspraak en start medicatie ivf/icsi 3

Hanied:
    ICSI 4 Helaas mislukt
    ftjl:
    Na een miskraam nu weer begonnen met een nieuwe ronde.
    Rissy:
    Na de vakantie starte met 1ste IVF poging
    Cilek
    : begonnen met spuiten gonal-f .8/9 afspaak dr W
    Botervliegje:
    19 september intake cryoterugplaatsing
    marjolente:
    31-8 begonnen met provera

ZWANGER:
    mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen.
    Annedore: 21 oktober 2011 (jongen)
    Mniekie: 22 januari
    Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    Koolmees: 28 februari 2012

BEVALLEN:
    Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    Botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    Babyhope: 2 juli 2011 na een zwangerschap van 42.2 weken en een 72 uurs bevalling(inleiding) bevallen van Jolisa Lyana!!

Joepie, een wachtbankje!!
    Ik zag in een ander topic dat NicoleEnSandra hebben gekozen voor zelfinseminatie met bekende donor, dus ik heb deze meiden van het lijstje gehaald. Natuurlijk wel heel veel succes gewenst!!
    En Nadine, in het vervolg even de quote tekens weghalen.. anders kan de volgende niet het juiste lijstje quoten :p

9. carma

carma Niet meer actief

Mijn dochtertje gaat ook regelmatig mee hoor
    Ik kan haar moeilijk thuis laten toch
    Gewoon meenemen

10. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    cilek laat die dr k lekker lullen meis...

zo was ze tegen mij ook altijd bezig je bent te dik blabla. miskraam n februarie 2010 was mijn eigen schuld omdat ik dus dat overgewicht heb.. ik heb het in mijn dossier laten zetten dat ik bij haar niet meer wilde komen, gleukkig mag je zelf kiezen welke arts je wil.
    dr r zei zefs nog bij de laatste fm voor de punctie `wat heb jij toch tegen die vrouw.. omdat ze bij mij de punctie moest doen.
    bij de punctie keek er erg tegen op maar ze was zo lief haha tuurlijk was ze dat ik heb zo`n klacht ingedient tegen haar.
    hoe kan zij nou tegen een pco-ertje zeggen dat ze moet afvallen?? iedereen weet dat pco is overgewicht
    en overgewicht is in de meeste gevallen pco.. of e nou afvalt of niet die pco verdwijnt toch niet, zit je voor de rest van je leven aan vast je word er mee geboren en je gaat ermee de grond in..
    bah wat heb ik een hekel aan haar zeg haha..

mariek ook hier nog even een super dikke thumbs upp voor jou meiss!! echt ben super trots op je..

en ik kom weer even spammen :)
    mona heeft andaag haar eerste spuitjes gehad, was wel even huilen maar ze liet zich goed troosten door mij:)
    ze weegt nu 5295 gram en heeft een groeispurtje gehad, 56.8cm is ze nu..
    verder zijn maatjes 50/56 verleden tijd :( nu 62 haha ze word echt groot die snelle vrolijke muppet van ons

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    poppetje!!!

12. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi hoi, jaaa k heb al een afspraak, mn eerste... 12 september gaat t gebeuren om 13.15uur gewoon hier bij mij in Tilburg! Ben ook echt onwijs benieuwd! Khaal alles uit de kast ;) haha gezond eten, weer netjes elke dag mn foliumzuur, geen dingen doen die niet goed zijn in de vorm van roken enz. Dus wat dat betreft goed bezig!! ;) verder vind k t spannend en laat t op me afkomen! K weet dat t bij mariek ook gelukt is toen ze met acupunctuur bezig was ;) resultaat; 1 prachtige dochter!! :D dus we zullen zien hoe of wat... Vind t in ieder geval spannend, dus we zullen zien hoe het gaat..! K ga nu ff de rest terug lezen... Haha ff paar daagjes niet geweest, en ineens hele verhalen hierzo ;) haha xx

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff wat een verhalen!! Bij mij is er gelukkig nog nooit wat gezegt over mn overgewicht! Al waren ze wel geschrokken toen k vertelde 30kg bijgekomen te zijn door de medicatie allemaal!! :eek: ook konden zij zien dat k was afgevallen! ;) dus dat vond k onwijs leuk kreeg leuke complimentjes! Vooral de vpk! Dat vind k zo'n leuk mens!! :D

Bij mij worden er ook geen 2 tp. Omdat k nog maar 20 ben willen ze dat nog niet. Te jong.... Naja prima, 9-9 op mn verjaardag moeten we terug, dan moet manlief zaad leveren en word t in gevroren... Dus laten we hopen dat dit mijn verjaarscadeautje word ;) haha!

Verder.... Heb ik nu ook een babytje om voor te zorgen,,, in puppy!! Onwijs lief!! Ook mijn puppy neem k mee naar Geertgen! K kan die niet alleen laten! Neem de bench wel mee (zo'n stoffe opvouwbare)

Vandaag mn laatste provera pil ingenomen en ben benieuwd wanneer ik ongesteld word!!
    Nou k ben weer bij!! Haha mariek je bent er weer en gelijk een super actief topic ;) fijn!! Gezellie!!
    Ik ga maar eens slapen, want ook voor een pup, moet je er snachts uit als die gaat piepen ;) haha kan k alvast oefenen!! Als het lukt en als k snap hoe het werkt zou ik er van de week een foto op zetten van ons bempie!! Ons pupje...

Fijne nacht iedereen!! Xx

14. koolmees

koolmees Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    1,327
    0
    36
    @Kimmiikim: Aaah wat leuk een puppy, geniet ervan!
    @Babyhope: Wat een prachtig meisje en wat is ze alweer groot geworden!
    @Overgewicht: In het zkh voor Geertgen kreeg ik dat ook steeds te horen, gelukkig deden ze er bij Gg nooit moeilijk over. Nu ben ik weer terug bij de gyn van het ziekenhuis en hij is me toch poeslief :p Tja het is dus toch gelukt, ondanks mijn overgewicht.

15. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @babyhope
    het is wel moeilijk als je dat soort opmerkingen krijgt,vooral als je het niet verwacht
    wat is jullie dochtertje toch mooi heb haar ookal aan mijn man laten zien ze is echt een poppetje.

ik heb nu gonal-f 187,5 heeft iemand hier ervaring mee
    ik spuit nu 2 dagen en voel niks ben zo bang dat mijn lichaam niet reageerd

16. carma

carma Niet meer actief

Als er niks is dan hogen ze op
    Ik had 300 eh gonal tijdens mijn icsi en ik mag nog naar ik meen 375 als ik zou willen omdat ik niet overdreven veel groei heb
    (10 eitjes)
    Dan heb ik wat meer kans op meer dus ook meer pogingen uit 1 icsi

Suc6 meis

17. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Hoi Allemaal,

net terug van het geertgen en toch een beetje down. Mijn 15 follikels van maandag zijn er nu 22 !!! geworden. Maandagochtend heb ik de punctie.

Maar dr. R. gaf aan dat het niet zeker is dat ze nu wat terug kunnen plaatsen omdat er dan kans is op overstimulatie?!? Dus dan zouden ze alles invriezen.
    Als ze wel wat terugplaatsen is het er 1'tje. Dus geen 2 meer. Blijkbaar zijn mijn eierstokken nu te groot en is het risico te groot als ze twee embryo's zouden terugplaatsen.

Heeft iemand hier ervaring mee, kan iemand mij uitleggen hoe dit precies werkt?? Wie had er ook (zo)veel follikels, en hebben ze toen wel of geen terugplaatsing gedaan?

18. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @fireangel
    dat is niet leuk om te horen ik hoop dat ze er toch 1 terugplaatsen

19. carma

carma Niet meer actief

Hanied weet daar veel van, die heeft regelmatig veel foliekels en de laatste keer had zij het zelfde als jij
    Het schijnt wel zo te zijn dat als je overstimulatie hebt en een terugplaatsing de kans op een zwangerschap groter is
    Het is wel zo dat veel foliekels niet automatisch betekend ook veel (goede) eitjes

20. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    het is zo moeilijk om zo machteloos te zijn
    je volgt alle stappen in de behandeling en toch kom je voor obstakels.
    ik duim voor je fireangel

Share This Page