Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    fireangel.

daar he bi knog nooit van gehoord dat ze dan niet terugplaatsen???

ik had ook 22 follikels en 16 eitjes en heb gewoon de tp gekregen hoor.. en die ligt hier nu in de box.

zorg gewoon dat j in de dagen na depunctie veel drinkt rust dan word de kans op overstimullatie al minder..

maar dit is de eerste keer dat ik dat hoor

2. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Misschien valt het nog mee, ik had 18 follikels en mocht er toen wel twee terug... Heb in het begin van de zwangerschap wel last gehad van overstimulatie. Heb je al erge buikpijn nu? Is je buik gezwollen? Succes!!

3. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @fireangel, wat rot voor je! (eerste reactie was iets minger netjes).
    Hopelijk komt het toch nog goed!

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    K voelde Ook niets hoor van het spuiten cliek. En je spuit nogmaar 2 dagen dus maak je niet druk! Weinig stress factoren is ook belangrijk, en als je er steeds zorgen overmaakt heeft dit ook weer invloed op je lichaam. (lekker) blijven door spuiten, afwachten wat er te zien is bij de echo, is er nog niets, dosis ophogen! Bij mij duurde het et gonal f 187.5-212.5 30 dagen voor er een of 2 miezerige folikels te zien waren...
    Succes meis!! T komt heus goed! Tis ook nog ff kijken waar je lichaam goed op reageerd he?? :)

Nou, nog een week! Als t goed is word k deze week ongesteld!! :eek: ben onwijs benieuwd! Dan gaat hier t feest ook weer beginnen! Het spuiten!! :eek:

Was vanmorgen weer 1kg afgevaLlen!! Zit nu op -15kg!! :D t gaat de goede kant op! Bijna onder de 100!! :D

5. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    ik heb wel een dikkere buik naar mijn idee. Maar als ik dit andere vraag zien ze dit niet.
    Voelt gewoon erg vol, net alsof je heel nodig moet plassen maar niet kan of zo..

Wel moeier en wel af en toe buikpijn, maar meer een zeurende pijn. Niet echt heel vervelende erge pijn of zo...

Hoop dat ze toch de terugplaatsing gaan doen.. zou voor mij echt wel een opluchting zijn hoor!!

Alle andere dames: heel veel succes.

Ik heb maandagochtend punctie. Zou dinsdagavond de eerste cursusdag hebben van een nieuwe cursus. mag geen lessen missen of moet ze op een andere dag inhalen. Wat denken jullie, moet ik dit afzeggen of zou ik hier naartoe kunnen? (moet ik mijn man dan vragen om te rijden of zou dat ook al weer zelf kunnen).

Bedankt voor alle snelle reacties die jullie al hebben gegeven!!

6. carma

carma Niet meer actief

Ja heel verschillend per persoon maar ik zou het er niet op wagen
    Je moet echt rustig aan doen anders krijg je weer andere complicaties
    en als jij idd overstimulatie zou hebben dan heb je echt geen zin om te gaan

7. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Hoi allemaal, vandaag weer IUI gehad. Geen bijZonderheden verder.

Ik spuit gonal 375 en heb amper twee follikels. Pff schiet niet op.

Fire, succes maandag

8. carma

carma Niet meer actief

Kan je niks anders gaan spuiten ipv gonal??
    Ik meen dat babyhope toen iets anders kreeg
    Misschien moet je dat eens vragen

Maar ik duim heeeel hard voor je kris, het moet gewoon een keer lukken
    xxx

9. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    Kriskras, heel veel succes.
    Jij dus nu ook op het wachtbankje. Ik ben erg benieuwd.

10. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Wordt wel lekker druk zo op het wachtbankje. Hopen op een babyboom

11. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Ja, ik heb ook fostimon gegespoten, maar zelfde resultaat.. Dus haalt niets ut. Toen.maar weer terug gestapt op de gonal.

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Kriskras, weer wachtbankje dus.. ik duim voor jullie!

@Fireangel, heel veel succes en geluk maandag met de punctie, dat het maar mooie bevruchte eieren mag opleveren!

13. carma

carma Niet meer actief

14. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

K ben ongesteld geworden!! :D
    2dagen na mn laatste pilletje provera..! :D ben heel erg blij!! Hihi

15. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    hoi lieve mmm meisjes,

wat is er een hoop gekletst hier! Had me even terug getrokken maar ben nu weer back! Ben inmiddels begonnen aan mijn cryo behandeling. Zit nu op dag 2 na de laatste proverapil en wacht dus op mijn ongie...
    Heb ook oestradiol meegekregen maar ben vergeten wanneer ik deze moet starten!!! Weet iemand dit?

16. carma

carma Niet meer actief

Net voor de tp toch??
    Hoi meis trouwens en welcome back

GOOOOO KIMMIEIEIE

17. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    pregnyl zit erin..ik blijf duimen voor een vlugge (pijnloze) punctie en dat ze toch komende week een embryo'tje terug mogen plaatsen....

en dat de overstimulatie wegblijft!!

18. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Gelderland
    Klopt, en dat willen wij ook doen, maar ja dan moeten er wel een keertje genoeg follikels zitten voor een poging, anders gaat dat niet lukken ;) Dr. W heeft aan de embryoloog gevraagd of het meerwaarde voor ons zou hebben, dus dat hoor ik de volgende keer, hij zou het wel zonde vinden als we er honderden euro's aan uit zouden geven terwijl het geen zin zou hebben voor ons, dat zou de embryoloog kunnen beslissen.

Afwachten dus... als er ooit nog een ICSI-poging in zit voor ons..

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Fireangel, ik duim met je mee. Dat alles goed gaat en je een pijnlose punctie hebt.

kriskras. Voor jou duim ik dat je een keer positief nieuws krijgt.

even ego: ben zo trots op mezelf. Heb me nog steeds kunnen inhouden met testen. Nou ben er weer vandoor. Zo mijn vader naar schiphol brengen, dan snel weer terug en dan naar de kerk voor de doop van de draakjes van minnie en dan natuurlijk het feestje daarvan. Mss dat ik tussendoor nog ff langskom, maar anders tot vanavond

20. carma

carma Niet meer actief

Kris ik denk dat als wij na het ontdooien en hoop ik tp van de nog bestaande cryo in genk nog een icsi nodig hebben dat we daar ook om gaan vragen
    Ik ben natuurlijk de jongste niet meer en als we daarmee de kans verhogen is dat mega welkom
    Het word dan onze laatste vergoede icsi poging
    Heel stikum hoop ik dat we verder kunnen met iui natuurlijk en dat mijn hubby's drastisch gedaalde zaadaantal met het aankomen te maken heeft gehad.

Deel Deze Pagina