Geertgen kliniek

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sas1980, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. divaatje

divaatje Actief lid

Feb 16, 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hoi meiden,

@ Kimmm, fijn dat je snel bent gaan menstrueren! Op naar de acupuntuur. Succes meid! Moet jij zeker ook morgen bellen voor afspraak? Ik ook!

@ Fireangel, jeetje meid. Hoop dat ze gewoon terugplaatsen.
    Ik had er 15, maar na de punctie erg opgezette buik. Vroege overstimulatie dus. Als je het in een laat stadium hebt (net voor nod) heb je hele grote kans op zwangerschap. Maar als je er nu tegenaan zin, heeft dat totaal geen invloed. Genoeg rust nemen en heel veel drinken. Ik had verder geen napijn van de punctie en ging gewoon weer vol aan de bak. Nu doe ik dat niet. Maar je kan alles doen.

@ hier: ben eindelijk ongesteld geworden, 4 dagen later... Morgen maar even Geertgen bellen. Ik werd het gisteren in de middag. Weet nu niet goed of dit dag 1 is, ofdat dat vandaag is.
    Na mijn punctie ga ik lekker 2 weken halve dagen werken. Ik wil alles uitsluiten...

2. hanied

hanied Bekend lid

Feb 21, 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?

Thanks Mariek! Ik denk dat je in de war bent met de Utrobollen. Die moeten met de tp voor het eerst ingebracht. Deze estradiol zijn pillen...Hoop niet dat ik te laat ben maar zal morgen GG even mailen! Jij ook goed bezig zeg! Op naar onze eskimo´s!!!

3. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Mariek, wij hopen onze laatste ICSI ook te moten benutten, maar in december zetten we een streep onder de MM. De kans dat het bij ons nog lukt is wel heel.klein. IUI heb ik.helemaal geen vertrouwen in omdat het probleem bij mijn eicellen ligt.

4. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    @Hanied: Ik had de vorige ronde gonal ook estradiol tabletten gekregen. Deze moet ik woensdag en donderdag nemen. Op donderdag heb ik pregnyl gezet.

Hier net het eerste bruinverlies gespot, dus helaas door naar de volgende ronde

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Bruin verlies was echt maar een klein vlekje. Nu nergens last meer van. Is een dag te vroeg, ben meestal gelijk echt ongi en heb nergens last van qua krampen bedoel ik dan. Dus nog in twijfel

6. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @nyncke
    ik duim voor je

7. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend nyncke!!!

Hoi hanied, welcome back!! Hoop op goed nieuwd voor je!! Zou wel fijn zijn!

Kris kras, als t aan jou eitjes ligt en t wil echt niet lukken, al gedacht aan donor eitjes? Die wel gewoon worden terug geplaatst in jou buik??
    Hihi mariek, komt wel goed met ons!! ;)

Divaatjë, jaa 12 september 1e acupunctuur! Ben onwijs benieuwd!! En k heb al een afspraak voor 9-9 ( mn verjaardag ;)) dan moet manlief zaad produceren dat word ingevroren... En krijg k Ook te horen hoeveel k moet spuiten enz. Maarja voorheen op cd 3 al beginnen met spuiten. En als k vrijdag begin, is t cd 7. wat vinden jullie? Morgen bellen naar Geertgen of kan dit geen kwaad!? Mariek en ik hebben al ff geprakkeseerd!! Maarja meer meningen zyn altijd welkom!

8. Nyncke hoe is t nu?

9. divaatje

divaatje Actief lid

Feb 16, 2011
    298
    0
    0
    gelderland

Ik zou maar even bellen, want je moet dag 2,3 of 4 beginnen. Dat is mij verteld. Zal wel weer uren duren voor ze opnemen...

10. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja ik bel nu ook maar.... :eek: ik sta idd in de wacht ;) haha

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    zo, ik heb gebeld!! :eek:
    ik hoef vrijdag pas te beginnen met spuiten.... :) dus hoef niet eerder ofzo... spannend... nog een klein weekje dan gaan we echt beginnen met het spuiten enz enz. manlief zaadleveren.... nou op mijn eigen verjaardag.. goed zaad? een mooier cadeautje kan ik niet krijgen :D hihi ;) xx

12. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    ECD mag ik pas aan beginnen als ik de drie pogingen door ben, maar ja we gebruiken ook al donorzaad, dus besluiten we liever dat we het hierbij laten.. zeg ik nu! Want ik weet niet hoe ik me in december voel natuurlijk..

13. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap je wel... echt ik snap dat het heel erg moeilijk is... als iets niet mag lukken wat jullie zo graag willen. maar als je op deze manier wel zelf een zwangerschap mag mee maken.. waarom zou je het niet proberen? tis wel heel pittig natuurlijk. maargoed ik snap ook wel hoe graag een vrouw zelf een kindje op de wereld wil zetten. t zijn dan misschien niet jullie genen en dna. maar wel jullie vlees en bloed. ik hoop gewoon zo erg voor jullie dat jullie zwanger mogen zijn!!
    en zowiezo... wonderen zijn de wereld nog niet uit! ik geloof dat je daar niet meer zo in geloofd... maar je weet het maar nooit...!!

ik hoop echt vanuit mn hartje dat het jullie gaat lukken... met eigen eitjes, of donor eitjes.. maar dat het jullie mag gaan lukken!!! xxxx

14. Fireangel

Fireangel Bekend lid

May 12, 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Vanmorgen punctie gehad. Was toch wel pijnlijk, maar viel aan de andere kant weer mee. Was in ieder geval blij toen ze klaar waren.

Ze hebben 5 follikels niet goed kunnen aanprikken. Mijn blaas lag in de weg. Ze hebben met een katheter deze nog verder leeg laten lopen (en ik dacht dat ik er alles al had uitgeplast). Maar konden er niet goed bij.
    Alle andere follikels zijn aangeprikt en de uiteindelijke opbrengst is 13 goede eicellen. Morgenmiddag worden we gebeld om te kijken hoeveel er bevrucht zijn. Moet nu rustig aan doen en veel drinken.

Morgen op controle en dan kijken ze of ze misschien toch een embryo terug kunnen plaatsen... Ik hoop het zo!!
    Twee terugplaatsen mag in ieder geval niet.. maar hoop dat er dan één terugkomt.

Op de papieren die ik vandaag meekreeg stond dat ik op 24 september (dag voor mijn verjaardag) een zwangerschapstest mag doen, als ze wat terugplaatsen.

Dat is best wel lang nog of niet?? Ik dacht dat het 16 dagen na de punctie was???

15. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    NOD:
    Wenonline: 05-09 testen
    Monique0102: 14-09 testen
    SuzanB: 15-09 testen
    Lobi: +- 14 september testen

Het verlengde wachtbankje:
    Nyncke: Lichte positieve test

Nog niet zwanger, NOD niet bekend:
    Fireangel: 2 sept fm
    Kimono: 16 maart fm meting
    miepje81: 26 maart 2de fm meting
    Nadina 32: iui 3 mislukt binnenkort weer voor fm
    Mariek: Novermber opnieuw opstarten met behandelen
    kimmiikim: menstruatie opwekken met provera. 9-9 weer naar geertgen en startten met het spuiten.
    KrisKras: 29 aug. FM 2 --> 4 follikels, misschien toch ICSI? 31 aug fm 3.
    Nyncke:21-08 10000 pregnyl
    Divaatje: 22 aug afspraak en start medicatie ivf/icsi 3
    Hanied: ICSI 4 Helaas mislukt
    ftjl: Na een miskraam nu weer begonnen met een nieuwe ronde.
    Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging
    Cilek : begonnen met spuiten gonal-f .8/9 afspaak dr W
    Botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing
    marjolente: 31-8 begonnen met provera

ZWANGER:
    mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen.
    Annedore: 21 oktober 2011 (jongen)
    Mniekie: 22 januari
    Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk!
    Koolmees: 28 februari 2012

BEVALLEN:
    Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike
    Botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011
    Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem
    Babyhope: 2 juli 2011 na een zwangerschap van 42.2 weken en een 72 uurs bevalling(inleiding) bevallen van Jolisa Lyana!!

Wie volgt???? :D

16. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
  17. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    ooooooohhhhh nyncke
    super ben echt blij voor je
    gefeliciteerd meid

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    das duidelijk he meid. Ik ga je in ieder geval feliciteren! Hoe is het met het bloedverlies?

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    Helemaal niets meer. Was echt maar een klein vlekje gister morgen tot net na de doop en daarna niets meer.

Ik ga snel naar het werk. Hopelijk loop ik daar niet zo te grijnzen. :D

20. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    oeoeoe dan moet het helemaal goed gaan komen. denk dan wat innestelbloed meid. morgen of overmorgen weer een testje en als hij donkerder wordt dan kun je idd de hele dag grijnzen haha.

Share This Page