@Nyncke, wat!?!?!?!? Nou das echt duidelijk hoor! Ik feliciteer je toch! @Fireangel, zo de punctie zit erop meid! Hopen dat ze morgen terugplaatsen, ben zo benieuwd naar morgen. En die datum, tja... Zeker dr.W gehad? En moet jij nu Utro bolletjes nemen, of Pregnyl? @Kimmm, toch maar wachten tot vrijdag dan... @ Hier: Nou, ik heb vanmorgen gebeld met Geertgen. En ik ben ook al geweest, haha. Alleen mijn man kon niet mee om zijn zaad in te leveren. Dat doen we volgende week dinsdag. Had de nieuwe dr.B, aardige vrouw hoor. Ze heeft even overlegt, en toch besloten om Fostimon te spuiten. Ik kreeg een overvolle tas aan medicijnen mee, moet namelijk 300 gaan spuiten. Iemand ervaring met dit medicijn? Woensdag ook weer acupunctuur, nu komt het goed hoor!!
He divaatje, Had inderdaad dr. W. Na hoelang mochten andere dames hier testen? Morgen is nog niet te terugplaatsing, morgenochtend is controle om te kijken of alles goed zit en geen tekenen van overstimulatie. En morgenmiddag krijgen wij te horen hoeveel eicellen bevrucht zijn. Ik moet idd die utro-bolletjes gebruiken 3 maal daags 2 stuks. en wanneer dan eventueel de terugplaatsing zou zijn? Woensdag, donderdag of vrijdag denk ik?!? Nyncke gefeliciteerd!! hoop dat de streep alleen nog maar donkerder wordt!
Toen ik bij de 2 de punctie ook dr.W had moest ik ook zo lang wachten. Maar heb me daar niet aan gehouden. Heb het toen gewoon 14 dagen na de punctie gedaan. Denk dat het te maken heeft met die bolletjes. De eerste keer spoot ik Pregnyl, en mocht ik wel 14 dagen na de punctie testen. Maar morgen hoor je toch of het terug wordt geplaatst en wanneer? SPANNEND!!!!!
Wat een goede berichten lees ik weer vandaag! @Nyncke: Gefeliciteerd meid!! Het is je gegund! Geniet ervan
@Nyncke, YES, van harte meid.. mooi testje hoor.. niks geen getuur nodig! Ik duim heel hard dat ie de komende dagen alleen maar donkerder wordt en je over een paar weken een mooi hartje ziet kloppen! @Fireangel, punctie dus goed doorstaan. En 13 eieren, nog meer YES!! Ik hoop dat ze kunnen terugplaatsen deze cyclus. En dat je daarna nog wat mooie emmy's in de vriezer hebt!! Dat de test van Nyncke maar het begin mag zijn van een nieuwe Geertgen babyboom!!
Allereerst Nyncke, gefeliciteerd! KIMMIKIM, lief van je Divaatje, ik heb ook fostimon gespoten, ik geloof 375. Het is goed voor je sexleven in ieder geval! Haha helaas leverde het bij mij niets extra's op.
WAUWWWW Nyncke...stiekemerd..zomaar in je eentje een deal gesloten, en nog wel een zwangere deal Ik weet t goed gemaakt: doe ik over 2,5 week gewoon met je mee! ..ok?? Gefeliciteerd hoor, ik fik kaarsjes op mooie donkere testjes de komende dagen!! Koosje
@koosje: ik vind het helemaal goed. Ik ga duimen voor iedereen op de wachtbank en hopen dat het verlengde wachtbankje ook zo vol word. @fireangel: fijn dat de punctie goed gegaan is. Nu hopen dat vandaag ook alles goed is en je gewoon een terugplaatsing krijgt. @rest: allemaal een dikke knuff. Hier net weer getest. Wel een tweede streepje maar volgens mij nog niet donkerder. Ga straks nog maar een boel testen scoren. En dan ook maar het geertgen bellen.
Heb je een foto van beide testen onder elkaar? Kunnen we ff kijken. Spannend hoor! Wat zegt je vriendje ervan?
Foto maak ik straks ff. Lig nl nog lekker in mn warme bedje En mn vriendje is ook helemaal blij. Hij had het echt niet verwacht. Vroeg gisteravond nog of ie nu al donkerder is geworden. Worden de teststreepjes van de kruitvat donkerder dan de controlestreepjes??? Heb jij het je mannetje ook verteld?? Wat zei hij??? We gaan proberen het tot zeker na onze vakantie stil te houden.
Jack vond t ook leuk! Whaha spannend allemaal he! Kijk.....gewoon naar je moeder en mij luisteren en posi blijven. Ik geloof dat de kv teststreep even donker kan worden dan de controlestreep. Is ie donkerder na opdrogen dan? En denk niet dat jullie t vol kunnen houden met niks te zeggen.....zeker tegen m niet......of tegen p.
Dat gaat me echt wel lukken. Vooral tegen P. Die verteld ons toch ook niets. En haar mannetje helemaal niets. Tegen M zal moeilijker worden, maar gaat me ook lukken. Je zult de sms wel een keer ontvangen. Moet je werken vandaag???
Hoef pas om kwart voor drie te beginnen. Lekker joh een dagje vrij. En de kids gaan naar de oppas? nog een vraag: met hoeveel weken kreeg je de eerste echo???
Lynn en sem hebben bij papa gelogeerd. Ik haal ze vanmiddag een keertje op. Ik heb ivm buikpijn de eerste echo met 5w5d gehad. Toen waren er 2 vruchtzakjes te zien. En toen met 6w3d geloof ik weer.......standaard is rond 7 weken geloof ik.
Oke. Zal straks is bellen. Gaan natuurlijk over twee weken op vakantie. Dus hopen dat het er nog voor kan. En met hoeveel weken heb je het geertgen gedag gezegd??? Mss is het handiger als ik je sms. Worden die dames hier ook niet gek van mn vragen.
Haha, geen probleem hoor nyncke! Het zijn allemaal nuttige vragen die wij hopenlijk ook allemaal op den duur een keer mogen stellen hier!