Weet ik, maar is ook confronterend. Hoelaat mag jij vandaag weer??? Hier de foto van gister en die van vandaag: Bekijk bijlage 181124 Ga nu maar het geertgen ff bellen
Ik kom hier even snel spieken en ik zie een nieuwe zwangere! Gefeliciteerd Nyncke! En voor de andere meiden: zal wel weer even confronterend zijn. We weten allemaal hoe het is en hoe het voelt. Maar hopelijk kunnen jullie er ook weer goede hoop voor de toekomst uit putten
Ik zit nu op 15 dpo. Hoe is het met jou???? Heeft iemand wenonline gezien?? Die mocht ook gister testen
Spannend hoor! Ik vind het een duidelijke lijn!!! Hier op de wachtbank. inderdaad Eindelijk weer eens een echte kans na misschien wel een jaar. Dat voelt goed!
Nyncke ik vind hem ook wat duidelijker dan gisteren hoor. Ik mocht vanmorgen om 9:40 naar dr. C. De eierstokken zijn nog wel groot (5cm) aantal follikels hebben zich weer gevuld met vocht en er zit een klein beetje vocht in mijn buikholte, MAAR ik mag toch 1 verse terugplaatsing doen.. als de eicellen idd bevrucht zijn en ik mij goed blijf voelen. Ik moet vooral heeeeeel veel rust houden en heel veel drinken. En zodra ik meer last krijg aan de bel trekken. Ik ben zo blij als onze kleine uk in mijn buik zit. Ben zo bang dat het voor die tijd toch nog mis gaat (geen bevruchtingen of ergere overstimulatie). Vanmiddag tussen 3 en 4 bellen ze vanuit het geertgen hoeveel eicellen bevrucht zijn. duimen jullie nog even voor ons mee!!!??
@lobi: Fijn dat je weer op het wactbankje zit. Op naar een mooie test. @fireangel: Ik ga zeker voor je duimen. Wel fijn dat je wel een terugplaatsing hebt. Als er een bevruchting heeft plaatsgevonden wanneer word deze dan terug geplaatst?
@nyncke: dat hoor ik ook vanmiddag aan de telefoon, woensdag, donderdag of vrijdag!! Hoop natuurlijk zo snel mogelijk!!
Net Fort Boyard van gister teruggekeken. Toch wel een jeugdsentiment. Ben er weer vandoor. Even wassen en aankleden, Kyana naar het KDV brengen, iets drinken met Minnie en dan weer werken. Tot vanavond
Nyncke gefeliciteerd!! Das een hele duidelijke test!!! Hier nog 3daagjes voor wij weer terug moeten naar Geertgen! Heel spannend aLlemaal....! Kris kras *knuff* Verder... Erg emo vandaag.... Mn pupje paar x moeten straffen.. Blijf erg conserquent.. Maar vind t zoooo zielig... Hij heeft t me alweer vergeven... Hij wil alleen maar knuffelen nu en bij me zitten!! Ach tis ook nog maar een beebje.... Hij leerd t hopelijk vanzelf..!!
@fireangel ik duim voor je @nyncke test ziet er super goed uit meid ik heb donderdag ochtend afspraak bij dokter W na 8 dagen gonal-f ik ben benieuwd of er iets is gegroeid voel namelijk niks
Misschien een rare vraag, maar wat zou je dan moeten voelen? Als je Gonal-F of Clomid hebt binnengekregen. Mijn menstruatie voelde ik nooit aankomen (toen ik pas ongesteld werd), maar mijn moeder wist het wel altijd een dag van tevoren . Verder eigenlijk ook nooit last gehad van pijn of iets dergelijks tijdens menstruatie, dus ben wel heel benieuwd naar wat je zou moeten voelen.... Vandaag is de laatste provera en dan mag ik een paar weken broekloeren (hopelijk niet te lang).
hoi marjolente na gebruik van gonal-f kan je onderbuik vol voelen en een lichte kramp/zeur gevoel ik voel dus echt niks maar ja bij mij reageert ook alles anders
Ik voel helemaal niets van gonal f, ook geen volle buik of wat dan ook!! Heb nu 6maanden spuiten er op zitten, en in die 6maanden dat k gespoten heb voelde k niets!! Van clomid werd k alleen maar chagrijnig en jankerig!! Wij hebben een chiwuawa pup!! Het is echt een dotje hoor!! Maar word steeds ondeugender! En tis moeilijk om ze te straffen! Maar het moet wel anders leren ze het nooit!! Heb t hondje van manlief gehad voor mn verjaardag! (ben vrijdag jarig) hij zei: hier heb je wat om handen zodat we niet zo heel erg druk in onze kop zijn met t zwanger worden! En k moet zeggen het werkt goed!! het gaat prima zo!! Vorige week is heel snel gegaan omdat je gewoon steeds voor je pupje moet zorgen!! Heel erg fijn is dat!!
@Nyncke: De streep lijkt donkerder hoor Hier had ik met 7 wk de 1e echo en dat was ook meteen de laatste keer GG @Fireangel: Duimen draaien hier voor je!!
Tussen 3 en 4 zouden ze van het geertgen bellen. Om vijf over 4 het verlossende telefoontje. Van de 13 goede eicellen die naar dusseldorf zijn gegaan waren er 9 geschikt voor icsi. Van die 9 is er maar 1 bevrucht. Als deze zich verder deelt wordt hij morgen teruggeplaatst. Als hij niet verder deelt horen wij dit morgen tussen 9 en 10. Hoe groot is de kans dat hij niet verder deelt na bevruchting. Ik moet eerlijk zeggen dat het mij heel erg tegenvalt. Ik had zo ontzettend veel follikels en dan maar 1 goede embryo. Aan de andere kant blijf ik hopen, bidden en duimen dat deze embryo een heel mooi kindje wordt.
Fireangel, ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Vaak hoor je dit helaas wel vaker, zo';n goede opbrengst en dan toch maar 1 of 2 goede ertussen... Ik heb geen idee hoe groot de kans nu is. Ik duim met je mee voor het allerbeste!!
Leuk kimmikimm! Kan me voorstellen dat je er enorm van geniet en dat het ook afleiding geeft! Waar hebben jullie m gekocht als ik vragen mag?