Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ik hoop zo dat het hele wachtbankje zometeen bij mij op het verlengde wachtbankje komt te zitten en dat dat de start is van een nieuwe babyboom.

ik ben er weer vandoor. Moet de hele dag werken.

dames die vandaag naar het geertgen moeten succes

2. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, nu omw2 school!!
    Morgen Geertgen! En morgen jarig!! :eek: dus is spannend!! :$ ben best zenuwachtig weer dat t nu echt weer gaat gebeuren!! Zo spannendd!! Fijne dag allemaal!! X

3. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi meiden,

vanochtend bij geertgen geweest er groeid gelukkig wel iets bij mij .dr w zag er ongeveer 10 een paar moeten nog even doorgroeien.ik heb zaterdag echo bij dr r en dan maandag of dinsdag punctie .zooooooo spannend allemaal.

ik heh dr w gevraagd over tp hij adviseerd 1 omdat ik nog jong ben volgens hem ,maar als ze van minder kwaliteit zijn mag ik er 2.

@kimmiikim veel succes morgen
    @fireangel ik blijf elke dag voor je duimen

laat de babyboom maar komen :)

4. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    Super Cilek, veel succes/sterkte.

Ik mag 24 september testen (dag voor mijn verjaardag). erg spannend.

Vanmorgen echt even bang, flinke steken in mijn vagina/baarmoeder. Ik hoop zo dat deze uk blijft plakken. Nu nog wel af en toe wat steken en buikpijn (spierpijn/menstruatiepijn).
    Kan dit komen door de tp of komt dit door de punctie en misschien eventueel overstimulatie?
    Hadden jullie pijn na de tp?

Omdat ze bij mij bang zijn voor overstimulatie (had 27 follikels bij de punctie) moet ik regelmatig terug voor een inwendige echo. Nu heb ik gisteren een terugplaatsing gehad. Kan zo`n echo kwaad voor het embryo? Moet morgen namelijk weer terug voor een echo. Ben bang dat mijn ukkie aan het echo-apparaat blijft plakken en er mee uitkomt. Of komen ze bij de echo niet in je baarmoeder maar alleen in je vagina?? Als het risico`s geeft voor mijn ukkie hoef ik geen echo hoor!

5. Cilek goed nieuws!!! Ben blij voor je!!

Fireangel een echo kan echt geen kwaad!! Geen zorgen daarover maken! Ik duim voor je mee voor een plakbeeb!!

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Fireangel: rustig maar, die echostaaf komt echt niet in je baarmoeder! Zou niet best zijn voor alle meiden die bij geertgen vroege inwendige echo's krijgen ;):D

Lekker door blijven broeden jij! En voorzichtig met die mogelijke overstimulatie! Laat ze je maar goed in de gaten houden.

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    En Cilek: dat gaat dus de goede kant op!! Mooi zo! :) Op naar punctie!

8. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Hallo dames,

Ik heb eind deze maand een afspraak bij Geertgen (bij dr. Cuijpers) en ik heb een vraagje over het formulier opvragen medische gegevens. Bij het eerste gedeelte vul ik mijn eigen gegevens in, en daaronder die van het ZH waar ik nu onder behandeling ben. Nou is mijn vraag wat ik moet invullen bij naam arts, aangezien ik bijna elke keer een andere gyn heb als ik daar kom (een van de redenen om naar Geertgen te gaan). Kan ik daar gewoon afdeling gynaecologie invullen of moet het perse de naam van 1 arts zijn?

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @nyncke jaaaaa meisss wat een mooiie testjes ze zijn super,delux zwanger ;)

@fireangel whhaa moest wel lachen om je vraag hoor whaha:)
    die echo komt in je vagina mischien 5 centimeter. dont worry..
    buikpijn krampen ja ik ga je geen goedemoet geven, maar ik kreeg vorig jaar 23 sept de punctie, 27 sept de tp en s`avonds thuis had ik super krampen toen ik op de bank lag. (achteraf was dat de innesteling.) maar dan moet ik wel zeggen dat jij een 4 cellig emmy hebt terug gekregen dus die moet eerst nog doordelen, ik had een blastocyst die bijna op springen stond om ingenesteld te worden..
    ik ga flink voor je duimen...

cilek spannend meissieee ook voor jou ga ik duimen...

10. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @rooz volgens mij kun je dan beter niets of diverse artsen neerzetten.
    Bedenk wel dat je in de Geertgen geen vaste gyn hebt. Ook hier krijg je verschrillende artsen.

Ego: hier nog niets, was ik nu maar ongesteld...;)
    Voor de wachtbankliefjes natuurlijk die ongesteldheid!! :D

11. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    @Cilek, goed nieuws dus! Hoeveel dagen spuit jij nou Gonal en hoeveell?

@ Fireangel, het kan echt geen kwaad. Ik moest ook een paar keer echo's laten maken. En je voelt ook echt vanalles. Bij mijn eerst poging werd ik 's nachts wakker met een korte enorme kramp. Dit was (denk ik) de innestelling. Leef enorm met je mee...

@ Hier; lange dag gewerkt, ben echt kapot! zo'n last vast van mijn rug. Maar ja, wat we er al niet voor over hebben...

Mijn collega is gisteren bij een medium geweest met een foto van mij. Ze voelde veel verdriet, van niet goed verwerkte miskraam. En
    ze zag een meisje! Het komt echt goed heeft ze gezegd. Maar moet echt geloven dat mijn lichaam een zwangerschap aankan en dat het lukt. Ben nogal perfectionistich, en moet dingen loslaten (dit is heel moeilijk voor mij) Wilde dit effe met jullie delen.

12. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    hoi divaatje

ik spuit 8 dagen en 187,5 maar moet nu nog 2 dagen spuiten

13. nadina32

nadina32 Lid

5 mei 2010
    94
    0
    0
    buschauffeur
    Leiden
    Morgen weer naar geertgen voor fm.
    Kimmii morgen ga ik je weer zien!!! :D

14. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Kimmiikim: van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Hopelijk krijg je bij het geeertgen een mooi verjaardagskado.

andere dames die naar het geertgen moet allemaal succes. Hoop dat al het nieuws posi is.

15. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    pfff dames, heb vannacht wakker gelegen van de buikpijn. Bij iedere stap die ik zet voel ik mijn buik en naar de wc gaan is ook pijnlijk.

Moet eigenlijk vanavond op controle maar ga dadelijk om 9 uur maar even bellen of ik eerder terecht kan..

Ukkie blijf zitten alsjeblieft!!!!

16. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    @Kimmm, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Veel succes vandaag bij Geertgen.

@Fireangel, ja ik zou zo meteen gaan bellen. Sterkte meid!

17. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    @fireangel. Snel bellen met het geertgen dan. Succes ermee en doe heel rustig aan!

18. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Dikke knuf fireangel!

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Nyncke hoe is t met jou? Je mond nog dicht kunnen houden?

20. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Ja hoor. Heb het 1 collega verteld. Dit ook ivm met als ik mss 's ochtends een keer niet lekker ben en een VSO moet werken. Dan kan zij die overnemen.

Verder niemand. Gisteravond na die beving stonden we buiten te praten over eten, zegt de annemieke in eens je bent toch niet zwanger! Heb gewoon nee geantwoord, maar ze moest eens weten :D

Deel Deze Pagina