Hihihi....... Ik denk dat sommige mensen t al door hebben hoor....... Ja wij stonden ook meteen buiten. Jack rende eerst naar de babykamer. Maar lynn en sem lagen lekker te slapen.
Lieve kimmie GEFELICITEERD met je verjaardag Suc6 bij geertgen zometeen xxx Hanied hoe is het met jou meis, waar zit je in de cyclus
Fireangel ben heel benieuwd wat het Geertgen gaat zeggen.. Succes meid! Divaatje, is toch fijn als je zo'n bericht krijgt... Ik hoop dat het uitkomt!
Thnxx lady's!! Zit nu bij Geertgen! Manlief heeft al mooie zaadjes geleverd!! ben benieuwd hoe die zijn!! Zullen wel goed zijn hoor denk ik!! Ben heel benieuwd!! vanmorgen heeft mn moeder 2 uur in de auto gezeten om me wakker te kunnen zingen!! Zo onwijs lief!! dus haar ook maar verteld dat we weer naar geertgen gingen! Dat had ze al wel door!! dus mn ma en broer zitten nu bij ons thuis op me te wachten!! Ideaal!! haha erg leuk en spoannend allemaal!!
@kimmiikim Moeders vallen niet te neppen he... Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Om jou ook nog toe te kunnen zichten heb ik speciaal een lief groepje gevraagd een liedje te zingen voor je: http://youtu.be/iC4gZgdsza8 Hopelijk geniet je ervan
Ben weer terug. Eierstokken zijn flink groot en follikels hebben zich weer gevuld met vocht. Ook wat vocht in de buikholte maar niet zorgwekkend. Tot maandag in ieder geval rust en dan terug bij dr. K. (die heb ik nog niet eerder gezien, ben benieuwd). Moet zeggen dat de pijn natuurlijk wat minder was toen we bij het Geertgen waren (zul je altijd zien), hoop dat het nu alleen nog maar minder wordt!
Kimmm; van harte gefeliciteerd met je verjaardag en heel veel succes vandaag in Geertgen ftjl; wat leuk dat jij tegelijk mag testen. het wordt nu wel spannend he?
Hihihi leuk filmpje haha Was goed gegaan vandaag!! Beginnen met 150eh spuiten... dinsdag alweer terug! Als het goed is over 2weken de punctie!! Spannend allemaal zeg!!
@ Fireangel, fijn dat het niet zorgwekkend is! Rustig aan maar weer. @ Kimmm, Jij doet dus het korte schema? Succes en mee, en fijne avond.
Jah, ik heb ook maar 1x zo'n extra prik gehad! Om mn cyclus stil te leggen! Dus k ben onwijs benieuwd!! Denk alleen niet dat k genoeg eh spuit... Vorige x duurde t ook een eeuwigheid voor mn eitjes groeide! Dus k ben zeer benieuwd hoe mn lichaam hier nu op reageerd!!! dus dat is wel spannend allemaal!! maargoed! K ga er zowiezo vanuit dat de eerste ronde voor spek en bonen is!! Dan valt t altijd mee! Mn dagje was heel geslaagd!! Morgen een nieuwe dag, weer feest!! Overmorgen weer een dag! En komen er ook nog wat mensen op bezoek,! dus kheb het zo onwijs druk!!! haha naaja goed slaap lekker en een heel fijn weekend allemaal!! xx
Ik mag dus aankomende woensdag testen. Ik moet wel dit weekend ongesteld worden dus dit weekend is ook heel spannend. Vandaag niet ongesteld geworden, dus weer een grotere kans. Ik vind het nu wel heel spannend worden allemaal. Ik kan eigenlijk niet wachten met testen. Maar ja de vorige keer heb ik wel eerder 2 testen gedaan en die waren toen allebei negatief, dus wacht nu maar gewoon tot aankomende woensdag. Ik heb al wel perioden van misselijkheid, steken in mijn rug gehad en een onbestemd gevoel in mijn buik. Ik weet dus echt niet wat ik ervan moet denken. Ik ga in ieder geval woensdag naar mijn beste vriendin Monique en daar ga ik dus een test doen. Ik zorg er gewoon voor dat ik zo vroeg mogelijk bij haar ben. I hope so!!!! Hoe is het met de rest die deze week mag testen?
Klinkt spannend Monique, ik hoop dat je ook vandaag niet ongesteld bent geworden! Ik duim voor alle dames op het wachtbankje!!
Ooh monique: wat spannend. Is woensdag echt je officiele nod dag??? Hier gaat alles belabberd. Heb sinds vrijdag last van dia.... Vandaag de ha post gebeld. Heerst hier een darmvirus. Heb ik weer. Hoe is het met de rest op de wachtbank???
Ja het is echt superspannend. Ik heb 29 augustus mijn IUI gehad en 16 dagen daarbij opgeteld is dus aankomende woensdag. Ik zou het liefst eerder testen, maar mij is gezegd dat ik na 16 dagen zou mogen testen. Daarbij zegt mijn beste vriendin Monique ook dat ik het beste kan wachten tot aankomnde woensdag om teleurstellingen te voorkomen. Zij is trouwens degene die straks meegaat naar alle echo's en ook bij de bevalling aanwezig zal zijn, zodat ik niet alleen ben tijdens deze bijzondere gebeurtenissen. Zij is daarbij ook kraamverzorgende geweest en heeft zelf 3 schatten van kindjes dus zij heeft ook al erg veel ervaring kun je wel stellen. Even een ander vraagje: mocht woensdag blijken dat ik inderdaad zwanger ben hoe tel je dan ho lang je zwanger bent? Is dat dan vanaf de datum dat je je behandeling hbt gehad of net als bij en spontane zwangerschap de 1e dag van je laatste menstruatie? Hoe is het met de rest die nog aan het wachten is? En Nyncke: heel erg veel beterschap. Ik hoop maar dat het snel beter met je gaat en je van je zwangerschap kunt gaan genieten.
@ Nyncke, beterschap meid!! @ Monique, spannend.... @ Fireangel, hoe is het met je? @ Hier: Kan niet wachten tot morgen. Voor mijn gevoel zit ik wel op 50 follikels!! Haha, maar dat zal wel niet
Vandaag bloeding hier... Had nergens last van dus heel veel hoop. Meestal begint menstruatie met buikpijn en bouwt het op. Nu knalt het er ineens uit. Bah.