@ftjl :x:x:x:x @ego Balen, belde vanmorgen dat ik een afspraak wilde maken voor zaterdag. kon het niet eens Nee, dat was voor noodgevallen. Op de melding dat vrijdag een absolute no-go voor ons was kreeg ik de melding dat ze op zaterdag geen afspraken maakten... grrrrrrr :xNu dus maar op donderdag, wel bij dr. C, dus dat scheelt weer ... so be it.... (maar toch baal ik )
@Clieck, heel veel sterkte. Bij mij helpt het altijd wel om aan iets anders te denken (wit strand met een heleboel chippendales )
@ Cilek, ja de punctie is spannend. Je wordt echt goed op je gemak gesteld en door de medicatie wordt je heel rustig en maak je alles maar half mee. Het valt echt wel mee hoor, meid en het gaat heel snel. Ik wens je heel veel sterkte morgen.
@divaatje heel erg bedankt voor je geruststelling ik heb niet zo heel veel folikels dus hoop dat ik er niet veel van voel
Ik kom even langs om te zeggen dat ik bang ben toch ongesteld te zijn geworden. Het is alleen anders dan anders, want heb vreselijke buikpijn, ben enorm misselijk en heb ook last van onhoudbare hoofdpijn wat ik anders nooit heb. Ik hoop zo dat het morgen allemaal over is en ik woensdag toch de test kan doen en toch zwanger ben, maar ik acht de kans nu wel kleiner.
Hoi allemaal, Nyncke gefeliciteerd, wat geweldig, was dit na IUI??? Fireangel, toi toi toi, vreselijk spannend, na zo'n terugplaatsing!!! Ik heb anderhalve dag flink hoofdpijn gehad, denk dat menstruatie eraan zit te komen... Ik heb in ieder geval nog nooit van zwangerschapshoofdpijn gehoord? Ik vraag me af hoe lang ik dit nog ga doen, iedere keer maar zo weinig follikels, dit was al mijn derde escape IUI... We gaan in de herfstvakantie in ieder geval naar vrienden in de buurt van Londen, met Easyjet, daar kijken we naar uit... Groetjes, Suzan
@Cilek, veel succes en sterkte vandaag. Hier gaat het langzaam een stuk beter. Moet deze week nog wel thuis blijven van mijn werk. dr. K. gaf gisteren aan dat ik eventueel zaterdag al een testje kan doen. Als ik dan een licht streepje zie is het misschien verstandig om volgende week ook nog thuis te blijven. Als je zwanger bent krijg je namelijk waarschijnlijk weer meer last van de overstimulatieklachten, en door te gaan werken zal ik hier ook wat meer last van krijgen. Dubbel op is dus waarschijnlijk een beetje teveel. Maar mijn man en ik durven eigenlijk zaterdag nog niet te testen. 21 september is het 16 dagen na de punctie, 14 dagen na tp. Dr. W. gaf zelfs aan om pas op de 24ste te testen. Dus dan vind ik de 17e wel erg vroeg, veel te bang dat hij dan (nog) negatief is...
succes vandaag clieck!! ik ben gistere naar de acupunctuur geweest. heel bizar was dat! maar wel ontspannend. ik heb nu nog 2 naaldjes in mijn buik zitten. die zouden moeten zorgen voor de vruchtbaarheid... we zijn benieuwd. over 11 dagen weer terug... ik ben ze er benieuwd. het spuiten gaat hier ook goed.. manlief heeft me eik elke keer gespoten behalve gistere... nou meiden succes vandaag allemaal... wij vanavond om 19.30uur naar dr w. ik ben benieuwd... zal nog wel niets te zien zijn. spuit nu 150 eh. en vorige keer zat ik al op 212.5eh. dus ik ga er niet van uit dat er wat te zien is....!!!
Hey kimmii Hoop dat er vanavond wat te zien is! Hoe zit dat dan met die 2 naaldjes in je buik? Kan dat zomaar blijven zitten dan?
dat lijkt me wel.. anders zou ze niet zeggen dat ik die zo lang mogenlijk in moet laten zitten. ik voel ze niet hoor.. denk niet dat er 5cm in mijn buik zit... volgens mij zijn het gewoon hele kleine dunne mini naaldjes...!! hihi hoe is het met jou?? k ben benieuwd vanaaf weer naar geertgen. ik weet zeker dat er nog niets te zien is...!! maargoed.. dan kunnen we gelijk ophogen.. gelukkig nog wel wat afgevallen!! zit nu op -16.4kg!! erg blij mee.. nog 3.6kg en ik zit onder de 100 erg fijn!! eindelijk jweer 2 getallen! spannendd!
Ik zag het al aankomen, maar nu ben ik dus ongesteld, ik kan van het wachtbankje af. Ik wacht nog even met Geertgen bellen voor een afspraak, want ik wil er eigenlijk pas maandag heen, maar het moet eigenlijk op dag 2, 3 of 4 van de cyclus. dr. R. heeft me genoeg spullen meegegeven voor de eerste 6 dagen dus tsja dan bel ik toch lekker donderdag dat ik een afspraak wil voor maandag?
Fireangel, spuit je Pregnyl of heb je van die bolletjes, om deze fase te ondersteunen? Als je Pregnyl spuit (na de terugplaatsing dus), dan kan dat nog tot 10 dagen erna een licht positieve test geven, dus dan weet je nog niet of je nou wel of niet zwanger bent.
hoi SuzanB ik had 6 folikels en ze heeben alle zes aangeprikt ik was erg suf van de pijnstilling ,punctie was niet erg pijnlijk maar de pijn daarna is wel erg ik had 6 eicellen dus alle folikels waren vol morgen middag hoor ik hoeveel er zijn bevrucht
Hoi Suzan, Ik heb voor de punctie 1x pregnyl gespoten, nu 3x daags 2 bolletjes ustrogestan inbrengen.