Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Gewoon bellen met geertgen.
    Je kan ook daar je screening krijgen, dat houd in medisch en psychisch onderzoek.
    Dan hoor je vanzelf wel hoe en wat.
    Heel veel suc6 met zwanger worden

2. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    hoi,

direct gebeld en 4 oktober hebben we onze eerste afspraak.
    bedankt

3. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    leerkracht speciaal onderwijs
    noord-brabant
    ow super!! lekker snel!

4. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Ja, erg prettig.

Ze deden niet moeilijk, sturen alles op en dan kunnen we het invullen en ons dosier opvragen bij de kliniek in zwolle en dan naar geertgen opsturen.

Bedankt ben erg blij.

5. carma

carma Niet meer actief

Hoi allemaal

Wij zijn nu tot we bij geertgen weer aan de beurt zijn zelf aan het klussen met ovutesten en tempen
    Dus hier is het ook weer wachten maar ik weet eigenlijk voor 99,9% zeker dat het een nee is deze maand
    Naast ons normale probleem heeft er zich nog een probleem aangedient
    Gelukkig wel 1 die op te lossen valt maar dat duurt even

Ik heb gister de uitslag van mijn bloed terug gehad
    alles netjes behalve
    chloride iets te hoog (normaal tussen 95 en 105) en bij mij 110, dit houd in dat ik te weinig drink
    IJZER te laag ( normaal tussen 10 en 30) en bij mij 8,70
    EN de knaller vit B12 te laag ( normaal tussen 140 en 670, het beste is boven de 300) bij mij 85

Dit is niet iets van sinds de operatie maar ik weet zeker dat het al veel langer speelt
    Altijd moe, lusteloos, geen energie, nergens zin in, sterk wisselende stemmingen
    En de iui en icsi pogingen die niet aanslaan
    B12 tekort kan miskramen en zelfs niet zwanger worden veroorzaken
    Ik heb echt zitten janken gister, zou dit eindelijk datgene zijn wat mijn klachten veroorzaakt!!
    Zou er dan eindelijk een oplossing komen en word ik weer de oude vrolijke marieke

Maandag even bellen met de huisarts voor een afspraak, ik heb toestemming van het ziekenhuis in Mol dat de huisarts mag behandelen.
    Dan starten ze met injecties met b12
    Ook heb ik een andere speciaalen multi vitamien wls optimum die voor mensen met een gbp is ontwikkeld
    toen ik de maagband had kon ik deze niet slikken maar nu wel weer deze moeten meer ijzer geven en ik moet natuurlijk veel meer gaan drinken

Het komt helemaal goed hier HOERAAAA

6. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    hier negatief getest vanmorgen, ben helemaal down. volgens dokter k. kon het, maar hoop stiekem dat het te vroeg was. maar ga uit van her ergste. ben nu zo bang dat het helemaal niet lukt. omdat bij ons het sperma zo slecht is en van alle eicellen alleen deze bevrucht was en deze dus waarschijnlijk niet is blijven plakken. jank jank jank.

7. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Fireangel het kan zijn dat je te vroeg hebt getest.het is de eerste poging geef alstublieft de hoop niet op misschien is er nog een extra optie als tese een oplossing voor jullie. Ik duim voor je

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Fireangel, shit shit shit.. :( .. hoeveel dagen na punctie en TP is het nu.. ik hoop ook dat het te vroeg is, maar snap je angst dat het mislukt is..

@Cilek, hoe was je TP? En hoeveel cellig was je emmy uiteindelijk?

@Mariek, jeetje zeg, is dat nooit eerder geprikt dan? B12? Ik hoop echt dat het dat is..

Aan alle nieuwe meiden: welkom hier en veel succes!!

9. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    12 dagen na punctie, 10 dagen na tp 4-cellige embryo.

10. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Jessie80@ ik heb een 8 cellig en een 6 cellig teruggekregen tp verliep goed.
    Fireangel @ het is nog vroeg voor testen tegen mij zeiden ze 16 dagen na punctie

11. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Jessie80 @je bent al bijna 20 weken meid wat gaat dat snel joh gaat verder alles goed met jouw

12. Fireangel

Fireangel Bekend lid

12 mei 2011
    585
    0
    16
    noord-brabant
    Officieel zouden wij ook pas 21 sept. mogen testen. Maar dokter K. zei dat ik het zaterdag (dus vandaag) mocht proberen en dan al een licht streepje kon verwachten.
    Dit in verband met wel of niet gaan werken volgende week. Maar wacht nu echt tot woensdag en hoop dat wij dan een dik-positieve test hebben.

Maar alle kwaaltjes die ik heb kunnen ook komen door de utrogestanbolletjes heb ik inmiddels gevonden op internet. pffff

13. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Fireangel@ik duim voor je meid. Het is je van harte gegund

14. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    @ fireangel: ik duim voor je

15. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Cilek, 8 en 6 cellig, da's goed toch?! Nu die zware wachtwerken.. al dingen in het vooruitzicht om je af te leiden?

@Fireangel, mmh, tja.. eigenlijk dus 12 dpo, zou je licht streepje kunnen zien, maar hoeft niet! En die utro bijwerkingen kunnen je inderdaad zo voor de gek houden, lees ik tenminste vaker hier op het forum.. ik duim voor je!!

Met mij gaat het goed! Het gaat inderdaad super snel. Alweer bijna op de helft.. begin langzaam zenuwachtig te worden voor 20 weken echo, maar afgelopen donderdag wel ons kindje voor het eerst heel duidelijk gevoeld (dat ik echt zeker wist dat het niet mijn darmen oid waren) dus dat was wel heel bijzonder gevoel. Ik hoop zo dat jullie dit ook allemaal snel mogen meemaken!

16. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Jessie80@ we zijn er inderdaad erg te vreden over ik ben 2 weken thuis en mijn man is de tweede week thuis.we gaan rustig aan doen films kijken en wachtte op de test . hoop zo dat het raak is

17. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mariek; komt goed!! :) echt waar, strax de spuiten en je gaat je dan een stuk beter voelen!!! ;)

@fire angel, ik snap dat je teleurgesteld ben, maar 10 dagen na een terugplaatsing testen is wel heel vroeg vind k zelf... En zowiezo geen bloed geeft moed.... K vind dat je je schouders er onder moet zetten! Zolang je niet ongesteld ben, is er nog niets gezegt! Dus wederom succes met wachten! Meer kun je niet doen!

@cilek, fijn dat er 2 zijn teruggeplaatst!! Succes met wachten!! :) 2 weken vrij genomen vanwege de tp?? Zozo, soepel! Have fun met je man!! :D

@hier.... Er waren nu 13 folikels te zien, heb nu een hogere dosis moeten spuiten om ze te laten groeien... Dinsdag wederom terug naar dr k. :s baal k van maja de leuke dokters waren allemaal al helemaal vol natuurlijk... We zullen zien... Als ze allemaal goed groeien hebben we iig een goeie oogst... We wachten t rustig af...!

18. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

1 jul 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Fireangel, jammer...
    Cilek, succes!

Nemen jullie beiden twee weken vrij na de tp?? Da's volgens mij niet nodig, gewoon je ding doen kan geen kwaad.

Hier nog geen nieuws. Gisteren was dag 14 na de IUI.

19. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Hoi kriskras74@
    Ik weet dat het geen kwaad kan alleen heb ik nog steeds pijn van de punctie daarom wilde ik rust houden

20. carma

carma Niet meer actief

Kriskras duim duim duim.
    In jou geval geen nieuws goed nieuws ;)

Deel Deze Pagina