Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @peetjo

als mijn poging lukt heb ik al aangeboden voor eiceldonatie bij geertgen

ik hoop dat ik snel positief test dan kan ik anderen die in jou situatie verkeren helpen

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Kriskras, weer op voor ICSI 3 zie ik.. met de nadruk op wéér.. ik duim echt zo hard voor jullie dat het nu eindelijk tot een punctie komt!

@SuzanB, succes op het wachtbankje!

@Peetjo, da's inderdaad een heel verhaal. Wat enorm klote dat je zo vroeg in de overgang bent gegaan dat er niets meer aan te doen is en je dus bent aangewezen op ECD. Heel veel succes!!

3. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Dank je wel Jessie!!

Ik hoop ook dat jouw poging lukt Cilek! In de eerste plaats voor jullie natuurlijk, maar ook super goed dat je daarna iemand anders wil helpen.

Wij doen zelf ook aan wederkerigheid.
    Als wij zwanger mogen raken, helpen wij een ander met mijn man zijn zaad.

4. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @peetjo

wederkerigheid project bij geertgen is echt heel ged bedacht voor mensen die het nodig hebben

gelukkig hadden wij het niet nodig

maar voor wij de mm in gingen was ik zo bang dat ik geen eicellen had de goed genoeg waren voor bevruchting,dat ik heb besloten anderen te helpen nu ik weet dat ik een goeie voorraad eicellen heb

5. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, overstimulatie... :'( kan wel janken! De kans is ini mini dat ze vers gaan terug plaatsen... T ging eindelijk goed... Maar ja dat was ook te mooi om waar te zijn. Dinsdag wel de punctie...

6. carma

carma Niet meer actief

Ach meisie nee hè, hoeveel zijn het er dan nu??
    Goed water drinken dan deze dagen en rusten dan kan het nog meevallen.
    Hanied had ook altijd overstimulatie maar die kreeg er wel 1 terug geplaatst
    Positief is dan dat de kans op een zangerschap groter is
    Ik spreek je morgen meis
    xxx

7. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Hallo dames
    Vandaag was onze 1e afspraak bij dr C. Wat een leuk mens :) We hebben onze situatie besproken (implanon bleek niet geplaatst maar ook in 3 jaar niet zwanger) en we starten nu met een oriënterend fertiliteitsonderzoek. Omdat ik toevallig net aan het begin van mijn cyclus zit (nu dag 4), mag ik over 10 dagen al terug voor de eerste echo om te zien hoe mijn bm er dan uitziet, dan zou ik tegen mijn ei aan moeten zitten. Vind het heel spannend allemaal! En ik ben blij dat ik nu wel serieus word genomen:D niet zoals in het zh helaas..

Even een persoonlijke vraag aan jullie, gaan jullie altijd samen met jullie partner? Want mijn vriend kan helaas niet al te veel vrij krijgen dus ik ben van plan om als het kan alleen te gaan. En hoe regelen jullie dat met werk, vooral als je vaker terug moet?

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    29... Okee ik zal heel veel gaan drinken dan... Dr r was er van 'geschrokken' en zei dat de kans heeeel klein was op een verse tp.

9. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Kim weet niet goed wat ik moet zeggen, maar ik wil je veel sterkte en succes wensen!

10. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @kimmiikim ik duim voor je meid blijf goed drinken

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Kim, wat vervelend, maar ik hoop wel dat er veel mooie emmy's gaan ontstaan uit die 29 follikels!! Blijf goed op jezelf letten de komende week!

12. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    @kimmikim: Tjonge, wat vervelend! :( Heb je veel last? 20 follikels is op zich juist wel een mooi getal, toch (als je weinig klachten hebt, maar die heb je wel geloof ik?)? Vorig jaar wilden ze bij mij bij 23 grote follikels de poging nog wel door laten gaan incl terugplaatsing, daarna 26 geteld en toen werd twijfelachtig, uiteindelijk 30 geteld en zelfs hele punctie afgeblazen (terwijl klachten eigenlijk nog wel mee vielen, maar 30 grote was echt te veel). Maar bij elk mens is het natuurlijk anders, de één heeft bij 18 follikels al overstimulatie, de ander nog niet bij 25. Anyway: hoop dat je toch die verse tp krijgt!!

13. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Whooo, ik lees nu 29 (zag eerst 20 staan). Tja, dat is wel erg veel... Zitten daar veel kleintjes bij, dat maakt het risico weer ietsje kleiner (maar daar heb je qua bevruchtingen natuurlijk weer minder aan)? Nou, ik hoop dat er wat kleintjes zijn geslonken of zo...

14. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Oh, vergeet helemaal zelf om een up-date te geven! Dinsdag terug, waarschijnlijk dan Pregnyl en over een dag of 10 tp. Whoehoe! Eitje komt wat langzaam, maar 'het bedje' is al bijna goed genoeg, dus dat komt zeker goed.
    ben stiekem wel een beetje bang dat net als vorig jaar weer al mijn cryo's niet goed ontdooien...

15. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @botervliegje veel succes

16. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd.. 29 :eek: gelukkig wel zowiezo de punctie, die echoscoop zat voor mn vagina, en toen kon je mn eierstokken al zien! Zo groot waren ze (bij wijze van spreken...) ach ja... K zal goed gaan drinken deze week, en k moest rustig aan doen! Nou in princiepe niet veel klachten! Beetje zeurderige steken in mn buik... Maar meer ook niet! K hoop idd dat ze gewoon veel mooie eitjes weg kunnen halen! En dan volgende maand een tp. K ga daar maar gewoon van uit! Net mn ma aan de phone gehad.... En die neemt me dan lekker mee een weekje op vakantie.. Ff rust aan mn hoofd. Dus das wel lief..!

Nou meisjes k ga even uithuilen bij manlief ;)

Mijn vriend gaat ook niet altijd mee hoor met echo's... Met de punctie wel. En vanaaf was die mee geweest... Maar niet elke keer bij een afspraak. In princiepe niet nodig!! Maar savonds, dan neem k m wel mee.. Hoeft ie geen vrij te nemen...! :)

17. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Wij gaan altijd samen naar de afspraken in geertgen.
    Het is voor ons dan ook wel een hele dagvulling om daar even heen te, gaan aangezien we in Beverwijk wonen en we dus in totaal zo'n 4 uur in de auto zitten voor 1 afspraak.

Mijn partner heeft met zijn werk afgesproken dat hij gewoon vrij kan krijgen voor de afspraken, dus daar hoeven we geen rekening mee te houden gelukkig.

misschien een beetje domme vraag:
    Wij hadden begrepen dat ze samenwerken met Belgie, dat hadden ze in ons eerste gesprek verteld. Nou lees ik meerdere keren dusseldorf, is dat pas verandert ofzo?

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bij ons was het wisselend of manlief meeging of niet. In het begin wel, later toen het vaak alleen maar een FM was ging hij niet altijd mee en probeerde ik de afspraak aansluitend aan mijn werk te plannen. Maar voor ons was het dan ook maar 15 minuten rijden (zowel vanaf thuis als mijn werk) en mijn manlief werkt thuis, dus het is voor hem makkelijker te plannen.

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    @peetjo, ja ze werken nu samen met Düsseldorf! :) geen rare vraag ;) is nog niet zo heel erg lang zo!

Manlief en ik gaan vanaaf lekker bbq-en..! Heerlijk!
    Morgen naar het strand! :)

20. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Even tussendoor... is er toevallig iemand die dinsdagavond naar Geertgen moet en vanuit het noorden/midden van het land komt? Manlief kan me niet brengen en het ov is wel heeeeeeeeel verschrikkelijk. Ben op zoek naar een lift :D.

Deel Deze Pagina