Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Kimmm, jeetje wat een hoop! Echt rustig aandoen he?!?!;)
    Iemand zei dat je meer kans op zwangerschap hebt met overstimulatie, maar dat is echt niet zo. Als je het krijgt net voor je nod is de kans heeel groot dat je zwanger bent. Maar niet als je nog een punctie moet krijgen, of net daarna. Ik had het na mijn punctie en NIET zwanger. Wens je veel sterkte, meid.

Ik ga bijna altijd alleen naar de afspraken, bahalve punctie of tp natuurlijk. Vind dit niet erg, mijn man haat wachten! Vooral op dr.W, want dat duurt altijd zoooooooo lang, haha!

2. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Sorry Botervliegje ik hoef niet, anders had je zeker mee mogen rijden!:)

3. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    dank je wel kimmiikim!, en rustig aan he

nee botervliegje, ik heb geen afspraak dinsdag.
    moet eerst wachten op mijn menstruatie.

4. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    #5144 SuzanB, 24 sep 2011
    Laatst bewerkt: 24 sep 2011
    De trein van Utrecht naar Eindhoven is eigenlijk goed te doen en bus 121 van Eindhoven naar Gemert ook nog wel (koop bij de chauffeur voor 3 euro een dalurenkaartje dat is de hele dag geldig, voor alle bussen daar). Máár de buurtbus van Gemert naar Elsendorp gaat maar eens in de 2 uur en niet 's avonds... taxi voor dat stukje Gemert-Elsendorp (10 minuten) is 20 Euro enkele reis. Ik spreek niet voor niets meestal tussen de middag af bij Geertgen, ik kom dan aan om 12:30 en vertrek om 14:30, het gaat gewoon niet anders. Maar ik ben dan wel een hele werkdag bezig! En op het eind kom je dan in de avondspits, vooral op en vanaf Utrecht CS is het dan druk, bleh.

5. knuffeltje

knuffeltje Bekend lid

12 apr 2011
    503
    0
    0
    belmiep
    Noordoostpolder
    Sorry Botervliegje wij hebben op 4 okt een afspraak

6. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Oh, jammer, maar lief, dames! Manlief kan me wel oppikken (2 uur rijden vanaf zijn werk en dan nog 1,5 uur naar huis...), maar niet brengen. En ik dacht dat ik die buurtbus wel kon nemen, maar die gaat niet na 18.00 :$, ov kan dus echt niet. En echt geen treinstation in de buurt, dacht wel even een taxi te kunnen nemen van 'dichtbijgelegen' station, nou, heb even uitgerekend hoeveel dat kost, niet normaal... misschien in combi met die andere bus, maar al met al ben ik dan uuuuuuuuuuren bezig. Misschien kan ik mijn afspraak nog verzetten naar de middag ;)

7. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ook mijn man ging altijd mee. Ik heb geen rijbewijs.
    Heb nooit nagedacht over OV, mijn man wilde ook graag mee.

Was altijd ons dagje eigenlijk. Klinkt raar he.
    Maar ja....1,5 a 2 uur rijden voor enkele reis.
    Dan gingen we altijd onderweg even wat eten of zo.
    We zijn ook een keertje nog even in Gemert rond wezen wandelen.
    Zo maakten we er wat van, ook al kwamen we bijna elke week redelijk sip weer bij Geertgen vandaan.

Ik plande het op vrije dagen. Lukte gelukkig 9 van de 10 keer wel.
    Manlief had goede regeling met werk. Hij nam 50% vrije uren en de andere 50% mocht in de baas zijn tijd :) Soms werkte hij voor of na ons reisje Elsendorp nog even thuis, scheelde toch weer.

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hoe laat moet je er zijn? Ik woon vlakbij en kan je eventueel wel van Gemert naar Elsendorp brengen.. of als je met de trein naar Boxmeer komt dan kan je vanaf het station met me meerijden (ik werk tot ongeveer half 5 in Boxmeer). Ik heb wel zw-pilates van 18.45 tot 19.45..

9. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Jessie, wat ontzettend lief van je!!
    Ik moet om 19.30 bij dr. W. zijn, dus dat komt net niet uit...
    Ben met Mr. Botervliegje aan het overleggen, hij moet toch maar iets met zijn werk regelen en komt me dan ophalen van Den Bosch. Dan kan Botervlieg-baby ook mee, is dat 'probleem' ook opgelost (we hebben nog geen goede oppas gevonden en wil de buurtjes ook niet steeds vragen)...
    En mocht het echt niet lukken, dan mag ik ook LH-testen doen. Maar ik wil zelf graag dat mijn cyclus goed in de gaten wordt gehouden omdat 'ie toch wel iets anders is dan voor de bevalling (langzamer ei) en iets kortere lf (maar goed genoeg). Maar 'het bedje' was ook al 7 mm, terwijl ei nog maar 13 mm was, dus dat komt wel goed.

@ Annedore: De afgelopen keren hebben we het ook zo kunnen regelen, maar nu is er net een heel belangrijk project op het werk. Wandelen in Elsendorp, idd ook heel vaak gedaan vorig jaar! (vaak even navragen hoeveel dr. W. uitliep, beter dan wachten in de wachtkamer zo lang!). En dan standaard nog een milkshake voor terug onderweg :D

10. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    De verse aardbeien met ijs bij D'n Brabander (restaurant achter het tankstation achter Geertgen) al eens uitgeprobeerd? Hmmmm.... Ze hebben ook goeie wifi daar, voor wie met een laptop (of ipad) onderweg is!

11. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    sommige dingen wil ik niet weten suzan :)
    Kreeg niet voor niets te horen in het ziekenhuis dat ik moest afvallen (doe er alleen niets mee, ben immers naar GG toegegaan :)) Maar dan nog ;):p;)

Voor jou zeg ik in ieder geval: Eet smakelijk!!

12. carma

carma Niet meer actief

Ik wil ook even spammen met hoe ik er nu uit zie (-25 kilo) voor de mensen die mij kennen
    Ik heb before foto's in mijn album staan

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    mariekkk woww!!! je ziet het wel echt heel erg goed he!!
    toppie ,meissie.. ik ben er trouwens ook over aan het nadenken de docter heeft het me aangeboden om te doen maar pop de een of andere manier durf ik niet:(
    echt ben super trots op je mop ga zo door;)

14. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mariek, dat is een geweldige prestatie!

Enne... ze hebben bij D'n Brabander ook lekkere salades hoor ;)

15. carma

carma Niet meer actief

Weet je babyhope aan de ene kant is het heel eng, zeker nu je net een kleintje hebt :(
    Je kijkt nu meet nog heel veel zwangerschapshormonsters in je lijf nog vaak aan de nadelen van z'n operatie
    Aan de andere kant zegt vaak een stemmetje in je hoofd ook dat het zeer onwaarschijnlijk is dat je de kilo's er ooit alleen af gaat krijgen en dat hulp welkom is
    Daarnaast plak je natuurlijk ook wat jaren aan je leven vast als je afvalt en je word bewegelijker en dat is weer goed voor je kleine meid en voor jezelf natuurlijk
    Denk er goed over na want het is het wel waard en als je verder nu gezond bent dan is het risico op complicaties erg klein omdat de operatie zo vaak uitgevoerd word.
    Als een arts het aanbied zou ik het zeker over een tijdje laten doen.
    (en zwanger worden kan daarna ook nog en zal waarschijnlijk ook makkelijker gaan:))

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    @mariek thxx meiss is ook wel zo, want nu stel ik het lijnen en sporten telkens uit, elke keer komt er wat tussen,of denk ik nou maandag begin ik er wel aan.
    hmm ga er toch nog eens over nadenken want vind echt dat jij al een hele mooie prestatie hebt hoor!!;)

17. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    #5157 cilek, 25 sep 2011
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
    hoi meiden.
    ik heb sinds 3 dagen waterig afscheiding en sinds gisteren jeuk(lijkt linfectie)dit heb ik nog nooit gehad

heeft iemad dit meegemaakt

18. carma

carma Niet meer actief

Ja cilec ik ken het, het klinkt als een candidainfectie
    Daar kun je bij de huisarts een vaginale pil voor halen, die breng je 's avonds voor het slapen gaan en dan word het langzaam minder
    Dit kan je krijgen bij bv stress, maar ik had hem ook toen ik net zwanger was ;)
    Het komt door een verstoorde zuurtegraad zeg maar
    Niks ergs maar kijk wel uit want je kan het wel overdragen aan hubby tijdens een gezellige avond :D.

19. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    @Mariek, Sodeju jij ziet er goed uit! You go girl! Hartstikke goed!

@rest, ben even minder zp actief, veel aan het hoofd! Komt wel goed en dan ben ik er wel weer!

@wachtbankje, dames zet um op ben gewoon aan het duimen voor jullie hoor!

@Babyhope, hoe is t met je? En met je meid?

20. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @mariek73
    bedankt voor je uitleg morgen maar gelijk huisarts bellen

en je had het dus toen je net zwanger was :)

ik blijf hopen

Deel Deze Pagina