NOD: Lobi: +- 14 september testen Cilek :2 oktber testen Fireangel: 21 september testen Divaatje: 8 oktober Wenonline: 10 oktober testen IUI8 Het verlengde wachtbankje: Nyncke: Lichte positieve test, 20 september echo Nog niet zwanger, NOD niet bekend: Nadina 32: 9 september FM marjolente: 13 september begonnen met clomid, 22 september afspraak ftjl: 14 september beginnen met Gonal kimmiikim: 16 september afspraak. Divaatje: 19 sept iui8, ipv ivf3 Botervliegje: 19 september intake cryoterugplaatsing SuzanB: 19 september nieuwe afspraak Monique0102: 22 september nieuwe afspraak Mariek:[/I] Novermber 2011 opnieuw opstarten met behandelen Hanied: ICSI 4 Helaas mislukt Rissy: Na de vakantie starte met 1ste IVF poging KrisKras: Start deca 19 sept. Tweede FM 28 sept. ZWANGER: mmiiiiir: 10 oktober 2011. Niet langer in behandeling bij het Geertgen. Annedore: 21 oktober 2011 (jongen) Mniekie: 22 januari Jessie80: 10 februari 2012. Na goede echo doorverwezen naar vk! Koolmees: 28 februari 2012 BEVALLEN: Monica076: bevallen van een meisje 11 april 2011 met de naam Maaike Botervliegje: bevallen van een meisje half april 2011 Minniemouse25: 21 maart 2011 na een zwangerschap van 33w en 3d van een 2ling. Lynn en Sem Babyhope: 2 juli 2011 na een zwangerschap van 42.2 weken en een 72 uurs bevalling(inleiding) bevallen van Jolisa Lyana!! Ronde 8 in de geertgen
@ Mariek: Je ziet er super uit! @Suzan en allemaal: Het ziet er naar uit dat ik het lekkers bij D'n Brabander ga missen. Ik heb al een bijna positieve LH-test . Zal morgen wel positief zijn, dus dan is er dinsdagavond ook niks te zien bij dr. W. en af te spreken over Pregnyl, die moet er morgen gewoon in. Gelukkig heb ik mijn Pregnyl al, jeee. Wilde de assistente me eerst niet meegeven, want dat was tegen protocol. Maar ik had zoiets: als ik voor alle zekerheid LH-testen moet doen, wil ik ook voor alle zekerheid de Pregnyl! Even rekenen... morgen positief + Pregnyl = dinsdag eisprong = vrijdag ontdooien = zaterdag tp! Maar heb eerder met cryo's gehad dat ik zou uitkomen op zaterdag en toen had Genk me verschoven ivm drukte naar maandag (wat niet doorging omdat alle cryo's niet goed ontdooiden, maar dat terzijden...). Dat wil ik nu echt niet! Heb een kortere lf (11 dagen). Misschien dat dan mijn emmy's toch naar Geertgen kunnen worden gebracht...
ga vanaf morgen proberen wat vaker te komen ben zo druk met mijn nieuwe baan (veel werken voor weinig maar nooit chagerijnig) en school... en mijn vrijwilligerswerk.....
@wenonline goed voornemen ) @botervliegje ga duimen voor je! @marieke WOW!!! @susan goed idee, krijgt hij het konijnenvoer en ik de ijs ) Hier is alles rustig, morgen weer proberen te gaan werken denk ik. Afgelopen week niet echt lekker gevoeld door clomid. Eng eigenlijk wel dat 5 pilletjes ervoor zorgen dat je gevoel ineens anders word. (kan niet tegen drukte, 's morgens hoofdpijn en binnen no time moe )
Botervliegje, mooi dat je een bijna-positieve LH-test hebt en Pregnyl al in huis. Voor dit soort urgente dingen (terugplaatsing) mag je echt wel op zaterdagochtend komen. Oh je cryo's zijn in Genk nog he, niet Düsseldorf. Oh wat een gedoe. Maar ik hoop dat ze goed ontdooien!! Kun je ook wat doen met je eisprong, toch zonde om dat ei te laten gaan?
@Cilek: Klinkt als een infectie idd. Geertgen kan je hier ook wat voor voorschrijven volgens mij, maar daar hoef je nog even niet heen natuurlijk, pas met de 7-weken-echo . @Suzan: dat de vorige keer doorschuiven van zaterdag naar maandag was omdat Genk toen vol zat (toen deed GG nog geen terugplaatsingen). Vind het geen probleem om naar Genk te gaan, maar niets als ze me weer naar maandag zouden zetten, dan heb ik liever dat de emmy's nog gauw naar Elsendorp gaan! Maar goed, loop vooruit op de zaken. Net GG gebeld, wordt zo teruggebeld...
@ Botervliegje, nou ben benieuwd wat ze zeggen! @ Cilek, heb jij de huisarts nog gebeld dan? Of wacht je gewoon af? @ Hier op het wachtbankje, zo de eerste week wachten zit erop! Nu nog 1, haha! IK voel me zoooo moe, last van mijn rug, opgezette buik en obstipatie! Verder gaat het prima hoor. Zal allemaal wel door die Pregnyl komen. Soms denk ik echt dat ik zwanger ben, maar soms ook helemaal niet. Het zal wel niet, en mijn lichaam zal me wel voor de gek houden. Het is mijn 8ste iui, en nog nooit is het bij een iui gelukt. Maar het voelt nu wel heel anders, maar dat komt misschien omdat ik nu 5 grote eitjes had. Weeet het ook niet. Lekker werken deze week, en het wachten is zo voorbij!
Wow 5 eitjes? Dat vergroot je kansen aanzienlijk! Hoe groot zou de kans op een meerling nu zijn, konden ze daar iets over zeggen?
Hihi Suzan, ja dat ei gaan we wel benutten! Maar dat heeft alle tientallen keren dat we dat geprobeerd hebben nooit iets opgeleverd, dus denk ik vooral voor de lol . 'Maar' enkele 100.000-en zaadcellen waarvan 96 % niet goed gevormd en ook ene deel langzaam, maar you never know. Straks een tweeling
Botervliegje, weet niet hoeveel die kans is. Maar zeker aanwezig en ben er heel voor gewaarschuwd. Maar dr. W durfde het toch aan. Normaal doen ze het niet snel, zeker niet omdat het zaad van mijn man gewoon goed is, en ik ook niks mankeer. Maar ja ik vond het te weinig voor ivf, aangezien dit mijn laatste poging wordt. Vandaar...
@botervliegje ik heb nog niet getest dus weet niet of ik zwanger ben @divaatje ik ga vanmiddag naar de huisarts
zozo dat klinkt wel heel erg spannend allemaal... hoop dat het lukt meiden! zooo mariek mooie foto hoor ziet er goed uit!! morgen de punctie.. ben onwijs benieuwd hoe dat voeld.. ben er niet echt bang voor.. maar wel gespannend.. zal wel gezonde spanning zijn. gistere mn pregnyl gezet... nu ga ik mn huisje even opruimen.. das wel nodig.. tis eenzooitje..!! fijne dag dames!
@kimmiikim na de punctie ben je suf en heb je echt rust nodig,je moet lekker op de bank liggen en niks doen ik had kramen na de punctie.punctie zelf is niet heel erg pijnlijk alleen voel je wel wat na de punctie veel succes
Ik heb weleens een IUI met goed zaad gehad terwijl ik 7 follikels had!!! Toen vroeg ik ze ook of ze niet bang waren dat ik de Nederlandse Octomom zou worden. Maar die follikels waren niet allemaal even groot. En nou ja ik was helemaal NIET zwanger...
Hoi Dames, Ik heb nie echt bijgelezen. Ben nl op vakantie in Turkije en sinds vandaag hebben we internet gevonden op de laptop. Wou alleen ff alle nieuwe welkom heten en succes wensen. Alle mensen op de wachtbank succes wensen bij het wachten en op naar een mooie test. Eigenloijk wil ik iedereen succes wensen. Hier 20 sept dus een echo gehad. Bij dr W, die zoals altijd weer lekker uitloopt. De echo incl vruchtje lag mooi op schema, maar hellaas nog geen hartje gezien. We mogen 7 okt nog een keer terug daarvoor bij dr R. Nou ben er weer van tussen