Geertgen kliniek

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Sas1980, Apr 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. divaatje

divaatje Actief lid

Feb 16, 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    @ SuzanB, heb het ook eerder gehad met 4 follikels ofzo en ook niet zwanger hoor!

@ Kimmm, heel veel sterkte morgen met je punctie. Spannend is het wel, maar je weet toch niet wat het is. Ik vond het de 1ste keer 100% meevallen. 2de keer was wat pijnlijker, komt door littekenweefsel. Ik heb nooit bloedverlies of pijn erna gehad. Ik hoor morgen wel weer hoe je het ervaren hebt.

2. divaatje

divaatje Actief lid

Feb 16, 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hey Nyncke, jammer dat er nog geen hartje te zien/horen was. Maar het is zo 7 oktober. Geniet nog maar lekker van je vakantie! Hoe voel je je verder?

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja k met 2eitjes die wel groot genoeg waren en goed zaad!! :eek: maar ook dat is niet gelukt! Dus u never know hoe het afloopt!! De 1 heeft maar 1 eitje nodig en t is raak,de ander heeft er 7 en t is niet raak. Je kunt dat gewoon nooit vergelijken!!

K hoop onwijs voor je dat 1 of 2 van de 5 folikels heel mooi blijft plakken in je buikie!!

Xx

4. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnxx dames, komt vast goed! Manlief is lekker mee morgen ochtend en k ga op tijd naar bed!! K hoop dat het idd mee valt... Ach we zullen zien!! :) k ga optijd slapen! Ben onwijs moe!!!

Fijne avond lady's!

5. nyncke

nyncke Fanatiek lid

Aug 10, 2007
    1,661
    0
    0
    in het brabantse land
    @divaatje: ik voel me heel goed. Heb eigenlijk geen symptomen, maar dat had ik bij mijn dochtertje ook niet. En ja 7 okt is zo. Ik zie dat jij 8 okt mag testen, das ook spannend.

6. chevelie

chevelie Actief lid

Apr 4, 2011
    221
    0
    0
    deventer
    wat is t rustig hier ......ik ben nog steeds wachtende omdat mijn dossier nog niet opgestuurd naar geertgen . gisteren weer gebeld naar dz enige wat ze zeggen ja t word opgestuurd.pfff waardeloos. ik heb al gezegd ik wacht tot woensdag dan kom ik persoonlijk daar....groejes xxx

7. carma

carma Niet meer actief

Lieve kimmie heel veel suc6 vandaag
    Ik duim voor veel goede eitjes en mooie emmy's
    Ik hoop echt dat je een verse tp mag hebben
    xxx

Diva als jij niet zwanger bent met zoveel eitjes dan weet ik het ook niet meer
    Ik wilde zeggen dan eet ik mijn pet op maar dat lukt niet ivm mijn
    maagoperatie hahahahaha :D

Nyncke dat hartje komt wel goed, je was gewoon net iets te vroeg met de echo
    Meestal is het met 7 a 8 wkn echo dus bij dr R zal het wel kloppen
    Ik denk aan je

Hanied fijn dat je weer even schrijft en dat het na omstandigheden goed gaat
    Wanneer heb je weer een tp?
    HAHAHA ik moest zo lachen om je opmerking "sodeju"

8. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thnx mariek! K zit nu in de wachtkamer!! Verse tp mocht k niet op rekenen dus dat zal wel niet!! :eek: zometeen echo! Ben onwijs benieuwd wat er dan te zien is... K hòop iets minder! Zodat ie terug word geplaatst!! :D

9. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Kimmiikim, succes vandaag!

meiden, ik heb vreselijke rugpijn, zou dat kunnen komen van de hormonen, groei eierstokken of zo? Echt niet te harden... :( Kan niet lang lopen, niet lang staan, niet lang zitten en liggen is redelijk te doen.

Ik heb het nog niet eerder gehad..

10. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

Aug 16, 2007
    1,610
    89
    48
    Female
    Mama
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Ik ben inmiddels ook voor het eerst bij het Geertgen geweest.
    (PCOS, overgewicht) Mocht gelijk beginnen met provera en heb de clomid ook in huis!

Nog 1 pilletje provera en dan mijn ongi afwachten!
    Hebben er meer last gehad van de bijwerkingen van de provera?
    Moe, slapeloosheid, zenuwachtig, stemmingswisselingen, maar vooral misselijk !!

Pff vind het na al die jaren zelf rommelen wel heel snel gaan en dus ook heel spannend :D

11. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

Jan 26, 2011
    1,609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee van provera niet, de clomid wel! Dat was verschrikkelijk!!!

K heb net de punctie achter de rug!!! T is goed gegaan!! K heb 18 eitjes van de 24 folikels die zijn aangeprikt! Morgen krijg k de uitslag hoe de bevruchtingen zijn! :) k ben onwijs benieuwd!! :)
    Spannend! K krijg dan ook te horen of k een terugplaatsing krijg!! :D pffff spannenddd!!! :D

12. KrisKras74

KrisKras74 Bekend lid

Jul 1, 2008
    500
    0
    0
    Leerkracht speciaal voortgezet onderwijs
    Gelderland
    Das een heel mooi aantal!! Succes!

13. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

Dec 30, 2007
    1,732
    72
    48
    Wat goed Kimmikim! 24 follikels dus in totaal? En wow 18 eitjes! :D Hoop dat dat net binnen de marge is dat men nog een tp wil gaan doen!! Denk dat je nog wel een goede kans maakt als de klachten tot nu toe meevallen, hoop het voor je!

@all: waarschijnlijk vrijdag tp!

14. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @kimmiikim ik duim voor je meid

15. kittykit

kittykit Lid

Sep 2, 2011
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg bedankt voor je antwoord! Zo heb ik toch een redelijke indicatie!

16. Annedore

Annedore VIP lid

Feb 17, 2010
    7,338
    836
    113
    Female
    Flevoland
    @Sam86: ik had ook vreselijke bijwerkingen van de Provera: stemmingswisselingen, koppijn, depressief.
    MOcht de keer erna ook aan de Primolut ipv Provera.

@babynieuws: wij hebben het net met de gyn gehad over inleiden. 'Kleintje' is erg aan de grote kant, mama slaapt amper nog en bloeddruk is wat aan het stijgen. Gyn zag mij niet tot 42 weken doorlopen, maar wil hem er wel voor de 40 weken uit hebben :) Waarschijnlijk over een week of 2 eens een poging doen tot inleiden. Spannend! :)

17. SuzanB

SuzanB Actief lid

Jul 4, 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    KrisKras, ik heb dat laatst ook gehad, heel erge rugpijn. Ik kon de eerste dagen bijna niks. Ik ben toen naar de huisarts gegaan want ik dacht ook straks heb ik een blaasontsteking of iets raars met baarmoeder/eierstokken, maar ze sloot dat uit (maar ik denk zelf dat hormonen best rare dingen kunnen doen, want ik had niet eens een verkeerde beweging gemaakt of zwaar werk gedaan oid). Vooral zitten aan mijn bureau en werken achter de computer ging echt niet met die rug, maar de hele dag in bed liggen is natuurlijk ook niks en niet eens goed. Ik ben toen maar andere dingen gaan doen, zoals naar de kapper en zo. Eerst liep ik rond als een 100-jarige, maar weet je wat nou gek is, juist als je wel een beetje gaat bewegen, merk je dat de pijn langzaam minder wordt! Sterkte!

Kim, wat fantastisch, 18 eitjes!!!! Heel veel succes en houd ons op de hoogte!!!

18. cilek

cilek Bekend lid

Apr 28, 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @annedore dat gaat al snel
    ik hoop dat het allemaal meevalt en dat jij je knulletje snel in je armen hebt

19. petrab

petrab Actief lid

Aug 19, 2010
    398
    0
    0
    Hallo meiden,

Wat een verhalen.
    Kom niet bij gelezen.
    Wij hebben 12 okt as een intake bij geertgen.
    Bij mij is alles in orde (is uigezocht in radboud ziekenhuis)en we (mijn man en ik) willen nu proberen om via KID zwanger te worden.(man is onvruchtbaar)
    Maar weet niet wat ons te wachten staat.
    Kan iemand mij dat vertellen??
    Ervaring met donorzaad??
    Hoe lang duurt het voor je aan de behandeling, iui/ivf kunt beginnen??
    Zijn er kosten aangebonden??

Hoor graag van jullie!!
    Ene succes met zwanger worden of geniet van je zwangerschap of geniet van jullie kindje.

20. Marjolente

Marjolente Bekend lid

Jul 13, 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @kriskras misschien kun je iets van spierverslappers krijgen bij de huisarts vandaan? Dan ga je je rug niet zo geforceerd houden. Het andere wat ik tegen je kan vertellen is inderdaad blijven bewegen, proberen te rekken en te strekken, misschien word je daarna weer iets leniger. Een andere tip die je zou kunnen doen is zorgen dat je benen op bed of stoel liggen en je rug op de grond. Dit even volhouden, misschien wordt de pijn daardoor minder.

@Sam68 Hier geen extra bijwerkingen van de provera. Hoofdpijn heb ik wel eens vaker, zo ook rugpijn. Daarentegen van de Clomid des te meer o.a. "Geen hamertje meer maar supermoker" bonkend in hoofd, opvliegers, niet tegen drukte kunnen en ga zo nog maar even door. Bedenk wel dat de bijwerkingen van de Clomid niet voorbij zijn na het laatste pilletje, maar dat dit zeker nog wel 2 weken kan duren (mij verteld door dokter K). In ieder geval wens ik je succes toe en hopelijk heb je (bijna) geen bijwerkingen.

Share This Page