Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    Ik lees dat bijna iedereen moet wachten.....dat moeten gelukkig niet zo vaak ahum.
    De ene wacht op de inleiding van de bevalling, de andere op tp en weer anderen op menstruatie (inclusief ikzelf).
    Veel sterkte en succes hiermee allemaal!!

Ikzelf moet vanavond mijn laatste provera, en dan mn menstruatie afwachten. Ik verwacht hem van het weekend.
    Dan 2 weken later een echo. Ook erg spannend allemaal, zeker omdat het de eerste keer is.

Ik merk zelf niet zo veel van de provera, maar mn man zegt dan ik meer gehumeurd ben......

2. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    ik had even een vraagje. ik heb sinds vorige week mijn formulier achter gelaten bij mijn gyn met handtekening zodat ze mijn dossier kunnen op sturen naar t geertgen. weten binnen hoeveel tijd ze dat doen of hoelang moesten jullie wachten daarop.ik wil nog nog donderdag wachten ga ik persoonlijk naar mijn gyn kan ik zelf dan faxen als ik t gelijk kan krijgenn. kan deze week weer een afspraak maken bij t geertgen.

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm bij mij deden ze niet zo moeilijk dat t dossier er niet was nog. Ik kon gewoon gelijk beginnen! Maar idd het is geen moeite dat dossier opsturen! Als die gyn tegen zn doktersass zegt stuur dit dossier even op, zou die ass dat gelijk kunnen doen. En gaat dan 1 hooguit 2 daagjes overheen!

Hoe zijn jullie daar weggegaan?? Misschien doen ze dit wel gewoon om te narren!

K heb net ff in bed gelegen!! Daarna ben k met de hond een klein stukje gaan lopen! En nu lig k op de bank tv te kijken! Morgen hoor k al hoeveel eitjes er bevrucht zijn! :) en donderdag dan de terug plaatsing..!!(alleen als mn eierstokken niet zo groot meer zijn, en als mn folikels niet te groot meer zijn)
    :eek: spannend allemaal!! We zijn benieuwd! K was er al helemaal vanuit gegaan dat t niet zou lukken, omdat dr R dat zei!! :eek: maar dr W vind Een verse tp toch beter! Dus we wachten t rustig af!!

4. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @kimmiikim ik hoop dat je veel bevruchtingen hebt en dat je een verse tp krijgt

5. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    kimmikim. zou best kunnen dat ze gewoon naar doen ,vreselijk hoor. ik ben zonder verwijzing naar t geertgen gegaan, na lang googlen op t net ,omdat ik bij t dz afgewezen werd ikwas tezwaar. ik had toen een bmi van 35 .pfff ik wacht nog tot donderdag ga ik persoonlijk heen. groetjes

6. peetjo

peetjo Actief lid

23 sep 2011
    320
    0
    0
    NULL
    Beverwijk
    wij hebben zelf achter het dossier aan moeten bellen.
    Een maand nadat we het formulier op de bus hadden gedaan, was het dossier nog niet binnen bij geertgen. Toen we belden hadden ze de brief op een plank liggen met de dingen to do. Was voor hun niet zo belangrijk geloof ik.

Na ons telefoontje was het gelukkig wel snel geregeld.
    Bij onze afspraak was het dus nog niet binnen, maar ze helpen je wel gewoon hoor. Je zal alleen een beetje meer info zelf moeten vertellen.

7. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    ik ga maar weer bellen naar geertgen en nog meer uitleggen en hoop dat we deze week weer een afspraak kunnen want dat was de afspraak als mijn dossier deze week binnen was. alvast bedank voor jullie reactie ...xxxx

8. SuzanB

SuzanB Actief lid

4 jul 2011
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo Petra,

Het duurt niet zo lang bij Geertgen. Jullie zullen misschien nog een paar afspraken krijgen voor je kunt beginnen. En ze zullen vragen om iets in te brengen (wederkerigheid). Dus eicellen doneren of bijvoorbeeld een broer die zaad komt doneren (voor de zaadbank). Ze zullen ook vertellen dat je gebruik kunt maken van de Deense zaadbank (is vrij prijzig). Maar ook als dit je allemaal niet lukt, zullen ze je wel een donor uit hun zaadbank geven (er komt dan nog een donor matching gesprek), het gaat erom dat je je bereidheid hebt getoond. En je hoeft dan volgens mij niet op een wachtlijst ofzo, dus met een paar maanden kun je zeker beginnen. Wellicht eerst KID en later IUI. Misschien eerst zonder hormonen en later met. En je zult je eisprong vast moeten gaan stellen dmv ovulatietesten (je hoeft niet zoveel inwendige echo's voor follikelmetingen zolang je geen hormonen gebruikt). Want jij moet naar Geertgen voor de KID zodra die test positief is (want dan heb je binnen 24-48 uur een eisprong). Het helpt wel iets als je nu vast begint je cyclus in kaart te brengen.

Succes!

9. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    He Kimmm ,fijn dat het goed is gegaan. Nu morgen nog even afwachten!

Hier, vanavond Geertgen toch maar gebeld. Onwijs opgezette buik en rugpijn, moeilijk plaasen en benauwd. Klinkt als overstimulatie he. En dat bij iui!! Moet rusten zei dr.W, ik zeg tegen hem: Wat vind u rustig aandoen?? Nou, op de bank of op bed zei hij! Hahaha. Was nog op mijn werk en moest toen nog 3uur! MOet morgen middag bij dr.R komen. Pffff, heb ik weer! Nou meiden, ik ga rusten nu!

10. carma

carma Niet meer actief

Diva rusten en veel water drinken
    Echt rusten hoor meis anders word het gevaarlijk
    Dit is een hele goede kans om zwanger te raken, pak hem met 2 handen
    Ik duim voor je meis
    xxx

11. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    cjeviele. ik heb gewoon aangegeven bij het ziekenhuis dat we over gingen stappen omdat we een beter gevoel hadden bij Geertgen.
    Ze gaven aan dat het ongeveer 2 weken zou duren voor het dossier verzonden was. Ondanks dat ze nog geen dossier hadden hebben we wel provera en clomid hebben gekregen.
    Ik ben alleen afgelopen week vergeten te vragen of ze het dossier al binnen hadden gekregen....

12. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    Hoi meiden. Ik ben nog steeds aan het wachten kaatsen dagen zijn het zwaarst

13. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Ja Mariek, kan een goed teken voor me zijn. Ik doe helemaal niks meer! Vannacht zoooo slecht geslapen, lig nu lekker met mijn laptop op bed.

Oh Cilek, voel je al wat?? Nog een paar daagjes. Ga je eerder een testje doen?

14. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannendd divaatjë!!

Hier wachten op t telefoontje! Na 12e zou k gebeld worden!

15. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Oh na 12u pas, pfff dat duurt nog even. En als je wel een tp krijgt wanneer is dat dan?

16. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Oei dat is wel heftig om te lezen dat Clomid zoveel bijwerkingen heeft! Vind het nu al moeilijk om mijn buien bij mijzelf te houden...

We zitten midden in een heftige verhuizing en het voelt een beetje alsof we dit er tussendoor doen.

17. carma

carma Niet meer actief

DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
    het kaarsje brand hier voor je meis, op naar een verse tp.
    xxx

18. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @divaatje ik heb nog niet getest ik probeer om nog even te wachten

19. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL

Morgen, kheb dan 1st een echo, en als mn eierstokken klein genoeg zijn... Dan heb k die zelfde dag nog de terug plaatsing! Dus das wel spannend!!! :D

20. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    veel succes kimmiikim ik zal voor je duimen

Deel Deze Pagina