Ik zal duimen voor jullie Kimmm en Cilek! Ik zal me zo eens klaar ggan maken om naar Geertgen te vertrekken. Zit nu in mijn pyama namelijk! Tot later
Kimmm, en? Ik ben net terug van Geertgen en ging er met een klote gevoel weer vandaan! Had dr.R, vond hem al niks en nu helemaal niet meer. Had klein beetje vocht in de buikholte en eierstokken waren ongeveer 6 a 7cm. Ik moest maar kijken wat ik zou doen, hij kan er niks aan doen. Toen ik de vorige keer dit had, moest ik rusten, veel drinken en niet werken. En nu?? Ik moet maar kijken... Wat moet ik daar toch mee. Ga echt veel liever naar dr.C of W. Moest dit echt even kwijt, sorry meiden.
Oohww wat balen zeg van dr R mocht k ook geen tp, en nu dr W.. Die wilt t wel doen! Eerst even kijken hoe mn eierstokken er bij liggen!! Dys k ben benieuwd..!! Van de 18 eitjes zijn er 8 eitjes goed, waarvan er 7 bevrucht zijn! Is opzich wel goed dacht ik..! hopelijk word er morgen 1tje terug geplaatst..! spannenddd.... K hoop t zo! Vandaag tot nu toe niet zo veel gedronken! Dus dat ben k nu aant inhalen!! Ff wat glazen water achter oveer.... K heb nu weer een klein beetje buikpijn!! pff naja we zullen zien wat de dag brengt morgen! Gelukkig zijn we morgen vroeg als eerste aan de beurt!! wie nog meer morgen naar GG?
@Divaatje vraag anders een telefonisch contact aan met dr c of dr w. Misschien kunnen zij je beter helpen met wat je nu wel of niet kan doen. @ Kim Spannend hoor!!! Ga hier duimen voor je! Morgen nog iemand naar Elsendorp? Wij mogen er om 18.40 zijn. Hopen dat we het halen, ze doen een beetje lastig bij mannetje op zijn werk
@kimmiikim het is niet leuk voor jou en begrijp dat je hier geen goed gevoel bij hebt.blijf goed drinken en rust uit lieverd
Wow Kimmm, das een hoop joh! Spannend morgen... Marjolente, ja daar had ik ook al over nagedacht. Misschien doe ik dat morgen ook wel. Bedankt! Heeft iemand wel een telefonische contact gehad met 1 van de artsen?
@Kim, 7 van de 8 eitjes bevrucht, dat is prima! Wel jammer dat er maar 8 eitjes van de 18 goed waren, maar goed, er zijn genoeg meiden die er veel voor over zouden hebben om 8 goede eitjes uit een punctie te verkrijgen. Worden ze nu eigenlijk ook allemaal ingevroren omdat dit beleid is in Düsseldorf? Want dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk.. Ik duim voor een verse TP morgen! @Cilek, pff.. wat spannend meid! Ik ben het even kwijt hoeveel dagen na de punctie zit je morgen? En heb je nog Pregnyl gespoten tussendoor? Als je op 12 dagen na punctie zit zonder extra Pregnyl (na de TP) dan kan je het wel proberen hoor.. al kan negatief dan nog wel vals negatief zijn.. Succes! @Divaatje, hier ook geen fan van Dr R, lompe hork vond ik het.. maar goed, daar heb jij nu weinig aan. Ik zou rust houden en voldoende drinken (maar ook weer niet te veel, want dat is ook niet goed hè).. succes! @Iedereen op het wachtbankje, sterkte! Ego, hier afgelopen maandag een mooie 20 weken echo gehad, dus helemaal gelukkig!!
Op 15 dagen al!! wauw cilek! Dit gaat goedd!! 7 dagen na pregnyl.... Tis wel een lage dosis.. Maar normaal duurt t 10 dagen ongeveer voor het uit je lichaam is!! Maar 15 dagen na tp klinkt al heel erg verwachtingsvol!!! Wanneer mocht je testten van de dokters?? @jessie- en het geslacht al gezien?? Deel je t met ons?? fijn dat t iig weer mooi was om naar te kijken!! heerlijk meis!! @hier, beetje last van mn buik, kan niet plaatsen of t door mn overstimulatie komt, of door de punctie nog.. Verder voel k me goed en ben heel hard aant bidden dat we een verse tp krijgen! (en we zijn nie eens gelovig moet je nagaan! K ga nu maar slapen! Eerder is het morgen!! spannendd!
cilek meiss ga een stesten jij.. die 2500 is er allang uit hoor!! en 15 dagen na tp zonder utro hmmm je zou toch echt denken......
hallo meiden dossier eindelijk binnen . moest wel ieder keer achter aan bellen , (denk dat ze moe waren van mij ) maar goed ik heb volgend week weer een afspraak .dus ben benieuwd wat ze gaan doen . leuk om al die mooie verhalen te horen hier. ik hoop heel gauw mee te kunnen kletsen. ...ik lees ook vaak hier van overstiumilatie .kan iemand even vertellen hoe dat kom. fijne dag verder dames en duim duim en zwanger wordennnnn nou gaat nu werken doeggg
K geloof dat ik dat wel kan vertellen! Aangezien k ook overstimulatie schijn te hebben!! Door de hormonen die je gaat gebruiken kan het zijn dat er te veel folikels gaan groeien! Daardoor worden je eierstokken groot, en kan dit zorgen voor buikpijn! Omdat er zoveel folikels groeien heeft je lichaam heel veel vocht nodig en je bloed word stroperiger dus je hebt meer kans op trombose! Als je dit heb moet je heel veel rust houden... En heul veul drinken!!! !! Als je vocht te kort komt kan het zelfs zijn dat je opgenomen moet worden in het ziekenhuis..! Aant infuus enz enz. Fijn dat je mag beginnen volgende week!! @hier, we zijn nu onderweg naar Geertgen!! Zijn er over een uurtje..! 5min te laat dan! Mah als manlief zo zn gas pedaal kan indrukken, dan haalt ie dat wel in!! ben benieuwd of ze gaan terug plaatsen!!
@ Cilek, zou vandaag gewoon testen joh. De eerste keer deed ik dat ook 15 dagen na punctie. @ Kimmm, succes vandaag!
Chevelie, fijn dat je ook snel kan beginnen en meepraten. Niet iedereen heeft last van overstimulatie hoor. Ik heb het nu dus ook weer, maar niet die ernstige vorm, die heeft maar 2 %. Succes!!
Ik heb getest 30 seconden had ik al een overduidelijke streep vrij donker maaar durf niet te geloven ga zaterdag opnieuw testen