Wauww!! Gefeliciteerd!!!!! . Ik krijg een verse terug plaatsing!!!!!! ik ben helemaaaaal door t dolle heen!!! !!
Nou....een duidelijke streep, dat is geen pregnyl streep meer hoor! Foto? Ik denk dat je zwanger bent! Maar ik ga je feliciteren als je het zelf durft te geloven. Ik weet hoe het is
Wowww, wat een goed nieuws allemaal! Zet even de pc uit, en kijk nou! Cilek, dit is echt wel duidelijk hoor! Je bent zwanger! Ga je toch alvast feliciteren hoor. En Kimmm, goed man een verse tp. Kunnen de andere ingevroren worden? Welkom op het wachtbankje
meiden jullie zijn veel positiever als dat ik ben ,en moet zeggen da test in het echt donkerder is.maar ik ben gewoon bang en weet me geen raad en durf het niet te geloven.ik heb tegen mijn man gezefd dat het nog niet duidelijk is of ik zwanger ben en dat e even moeten wachten
Ook van mij een voorzichtige felicitatie meis De test is wel erg duidelijk en deze kleur heb je niet meer door de pregnyl daar is hij te donker voor Wacht ff af tot de testdatum en dan doe je gewoon een clearebleu met indicator en dan weet je het 100% zeker En dan bellen met geertgen voor een echo By the way het kan niet komen van een candida infectie hoor, dat dacht ik toen ook maar ik was ook gewoon echt zwanger.
mariek73 bedankt voor je geruststelling ik hoop dat het zaterdag ook positief is met clearebleu.en tot die dag is het voor mij nog nie positief wil niet teleurgesteld worden
Ik snap het wel hoor, ik dek mezelf ook altijd in Negatief tot positief is bewezen hahaha Maar diep in je hart weet je wel beter toch Komt helemaal goed meis, nog even geduld en dan heb je de zekerheid die je zoekt xxx
kimmi jaa gelukkig wel een tp.. hoeveel cellig was je emmy??? cilekk zie je nou wel meissie ook jij hoort bij de weinige die met de eerste ivf zwanger is geraakt en nu afwachten 1 of 2 beebjes gefeliciteerd meissie.. ennuh ik heb 15 testjes gedaan voor ik het echt geloofde hoor!!! en zelfs bij de 12 weken echo had ik zoiets van zitdat nou echt in mijn buik? dadelijk doet die echoscopiste gewoon een filmpje erin haha
babyhope hoi lieverd het is zo moeilijk te beseffen en ik denk nog steeds is het nu echt of niet. ik ga natuurlijk door met testen ik hoop dat ik net zo veel geluk heb als jou en dat het een plakbeeb word