Geertgen kliniek

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sas1980, 21 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carma

carma Niet meer actief

Het gaat goed hier
    Super aan het afvallen en dan 1 nov gesprek met dr W wanneer we de cryo gaan terug plaatsten (als hij goed ontdooit natuurlijk)
    En ff alles controleren bij carlo voor een eventueele laatste ronde icsi
    Ik stem ook alleen maar toe voor icsi als ik echt voldoende eitjes heb
    Bij minder als 6 gaat het feest niet door, ik gooi die laatste kans niet weg.

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    cilek daar hoor je gewoon bij hoor;) kijk zo`n mooi streepje.. precies zoals ik 2 dagen voor testdatum had. oh ja ik heb trouwens nooit een knaller van kv 2 v5 gehad wel die van de etos..

mariek gelijk heb je meiss, en spannend weer gaan beginnen:) nou ik duim me suf en hoop dat w weer het grote groene licht gaat geven mop..
    en nogmaals je ziet er supergoed uit:)

3. kimmiikim

kimmiikim Fanatiek lid

26 jan 2011
    1.609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij was 6delig! K heb een mooie foto mee gekregen! Dat vind k echt onwijs mooi!! Dus t is afwachtten nu! 2weekjes... 2 lange weekjes ;) haha maja k test de 14e! Op manlief zn verjaardag! Dus dat zou een geweldig cadeautje zijn!!

4. hanied

hanied Bekend lid

21 feb 2010
    680
    0
    0
    docent vmbo
    brabant...is ie gek dan?
    Wat een goed nieuws hier allemaal! Word er helemaal happy van!
    Kim, fijn dat je tp is doorgegaan! die dr w is ook een engel zeg!
    Cilek, ziet er goed uit.....! Geniet er van en zaterdag nog eens testen!

Mariek, goed joh dat afvallen! Ik heb er alles weer aan wat ik aan gewicht kwijt was! Binnenkort maar weer eens starten met lijnen!

Babyhope, hoe is het met je...Mariek en ik zouden nog steeds bij jou op kraamvisite komen...Zullen we dit verzetten naar je meis der 1e verjaardag?!!!!

@ rest, Geertgen is top! sowwww dat is er uit!!!

5. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    Hey Mariek, zo denk ik er ook over. Minimaal 10 eitjes wil ik bij mijn laatste ivf/icsi. Nou ja, 8 vind ik ook goed. Maar nu met die 5 vond ik dat ook echt te weinig.

Ik denk steeds dat ik zo'n "zwanger gevoel" heb. Maar ja lijkt me wat vroeg. Ben sind gisteren met vlagen misselijk en steeds vlagen van hele licht krampjes. Maar wil me niks inbeelden. Ik mocht van dr. C 5 oktober testen en van dr. W 8 oktober. Nou ja, ik wacht maar gewoon af. Misschien toch een 5-ling! Whaha

6. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer
    allemaal spannende verhalen hier mooi hoor ik hoop dat jullie binnenkort een moie vette streep krijgen...xxxx nog bedank dames die op mijn vraag had gereageerd

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    #5267 babyhope, 29 sep 2011
    Laatst bewerkt: 29 sep 2011
    kimmi 6 cellig is idd heel mooi hoor!! **nu lekker doordelen emmy**en hopelijk over 14 daagjes voor jou net zo`n test als die van cilek ;) deal!!!

hanied jaa lijkt me heel erg leuk om jou en mariek hier te hebben haha mariek heb ik zoiezo al gezien bij geertgen en dat was helemaal op en top gezellig.. (zaten op een gegeven moment in een cirkeltje te buurten) haha koffie erbij en die mensen maar kijken daarzo..

diva klinkt goed hoor meiss.. ennuh vanaf 5 dagen na eisprong gaat het innestelen, en er zijn vrouwen die dat heel erg goed voelen, want dan begint ook de verdeling van het hcg;) ik ga duimen hoor..

hier gaat het heel erg goed.. gister weer spuitjes gehaald met jolisa.. en alweer heeft ze GEEN koorts gehad ze doet het echt super goed, weegt nu 6035 gram is 59 cm dus 10 cm gegroeid in 3 maandjes. en ze mag alvast wat gaan beginnen te proeven;)we hebben haar vorige week 4 hapjes banaan potje gegeven en ze reageerde er goed op. hebben we gewoon gezegd tegen die consulente en ze zei jolisa is een vlotte tante.. want ze grijpt pakt vast kletst de hele dag als je haar rechtop zet wipt ze al door haar beentjes heen. en volgt je bord met eten helemaal.ze zei proeven mag, maar nog niet een volledig potje geven, is goed voor haar smaakontwikkeling.tot slot draait ze daar op tafel van haar rug naar buikje toe.dus heeft zich van haar beste kantje laten zien:)wel moeten we even naar het ziekenhuis om een echo van haar heupje te maken. rechtse beentje schijnt iets langer te zijn. maar dat was nog niet zeker dat wilde ze even laten uitluiten. als dat zo is krijgt ze mischien een spreidbroekje voor een maandje of zo. is niks ernstigs en kan ook net zo goed verkeerd gezien zijn, want ze lag alleen maar te spelen dus niet echt stil..spruw is ook bijna weg. dus jipp op en top ivf/beebje ze zeggen ook wel eens dat die beebjes sterker zijn he dan andere.. en ik ben er toch ook wel van overtuigd nu!! ze is nog niet ziek geweest of niks. terwijl dat dus ook normaal schijnt te zijn de eerste 2 maanden dat ze toch wel een griepje krijgen? hier helemaal niks hahaons poppetje..

8. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    wat zien jullie er prachtig uit met z`n tweetjes

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    cilek ik wil je toch ook al feliciteren meid! deze streep is echt niet meer van de pregnyl. Ik snap dat je nog niet blij durft te zijn. spannend allemaal! Zaterdag zal hij wel donkerder zijn.

En kim een verse TP. Whoehoooooooo wat goed meid!

oooo mijn duimen draaien overuren voor jullie! Knuffels!

10. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Kom ff kijken en ik zie alleen maar goed nieuws.

Kimm mn duimen draaien voor een mooie posi test over twee weken

Cilek: wat een duidelijke streep zeg. Die van mij was op mn nod nog niet zo duidelijk.

@all: dikke knuff

11. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    bedankt voor jullie lieve woorden meiden

12. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Cilek, ik begrijp je terughoudendheid maar ook van mij een voorzichtige felicitatie! Net als de andere meiden kan ik niet geloven dat dit door de pregnyl komt. Ik weet niet hoeveel testen je nog hebt liggen, maar gewoon lekker door testen en dan op de testdatum een digitale met indicator.. en dan doorschuiven naar het verlengde wachtbankje!!

@Kim, hoera, toch een verse TP!! Nu 2 lange weken wachten, maar we zijn er om jou te steunen hoor!

@Divaatje, ik hoop dat je zwanger gevoel terecht is meid.. wat zou dat heerlijk zijn. Voor jou ook nog een lange week wachten.. ennuh, als je geen extra Pregnyl meer hebt gespoten kan je ook best wel 5 oktober testen hoor ;)

@Babyhope, wat fijn dat ze het zo goed doet! En wat is het een schatje zeg!!

@Mariek, ik had nog niet gereageerd op je foto, maar wat ben jij goed bezig (geweest) zeg.. je mag trots zijn op jezelf!!

@geslacht, we wilden het niet weten en zijn er ook niet per ongeluk achtergekomen.. dus ik kan het ook niet met jullie delen :)

13. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    @kim TOP! fijn dat je toch nog een verse TP krijgt!!

@cliek een voorzichtige felicitatie hoor!

@hier weer terug naar de provera en dan 100 mg Clomid. Durfde het toch nog niet aan om te spuiten, maar heb nu wel hard geroepen dat dit laatste ronde clomid word (ook al is het de 2e). Better luck next round :)

14. divaatje

divaatje Actief lid

16 feb 2011
    298
    0
    0
    gelderland
    @ Babyhope, wat een schatje(s) zeg!;)

@ Jessie, ik heb dus wel extra pregnyl gespoten. Afgelopen zaterdag de laatste 2500.

Bedankt voor jullie reacties!

@ Kimmm, laat het lekker plakken bij je, haha!

15. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    Ik word heel blij van alle verhalen die ik hier lees.
    Gefeliciteerd Cilek en de meiden die aan het wachten zijn heel veel succes.

Ik ben gisteren bij Dr B. geweest voor een echo. Het was heel positief vond ik zelf. Ik heb eerst maar eens aangegeven dat ik was geschrokken van de info die ik de vorige keer had gekregen over de PCOS. Ze zei dat we eerst en echo zouden doen en dan verder zouden kijken. Na de echo zei ze dat ze eraan twijfelt of ik wel PCOS heb want de echo was deze keer hel goed en verder heb ik geen symptomen die op PCOS wijzen. Daarbij zei ze dat vrouwen met PCOS toch goed zwanger kunnen raken dus ik hoefde me geen zorgen te maken als ik het wel zou hebben.

Maar nu even terug op de echo. Ik had 2 eitjes van 15 mm in mijn re eierstok. Ik moet morgen in de loop van de ochtend Pregnyl spuiten (de 1e keer) en dan zaterdag terug voor de 3e poging dus heel erg spannend allemaal. We hopen nu maar op 3x scheepsrecht. Ik heb de afspraak om 9.30 uur bij Dr W.

Mocht ik deze keer niet zwanger blijken dan gaan we met hormonen beginnen dus moet ik de 3e dag van mijn cyclus daarmee beginnen. Maar nu een vraagje: Ik moet dus deze keer eerder ongi worden dan dat ik een test moet doen. Als nu blijkt dat ik niet ongi wordt maar ook een negatieve test dan ben ik dus te laat in mijn cyclus om nog te beginnen met hormonen. Hoe gaat dat dan? Kan iemand mij dat vertellen?

Ik ga even de hondjes uitlaten. Dat zijn notabene ook net kindjes en dan maar mijn bed opzoeken.
    Ik houd jullie op de hoogte.

16. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey monique je mag bij iui of zelf klussen gewoon 14 dagen na pregnyl testen.. meestal (als het niet raak is) ben je wel ongi geworden hoor!! soms zelfs wel een dagje eerder..en als je begint te stimuleren met hormonen, spreek je niet meer van een cyclus;)want soms kan het wel eens 64 dagen duren ahhaha.op de dag dat je ongi word start je weer met dag 1 en dan dag 3 begin je gewoon weer te spuiten. komt goed na 2 rondes is het een gewoonte geworden en doe je niks anders meer!!! succes en zet hem op met de pregnyl he;) *tipje** spuit hem langzaam in want hij prikt behoorlijk..

17. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    meiden op omroep brabant uitzending gemist is een docu over geertgen te vinden in het programma `onder ons`

18. Marjolente

Marjolente Bekend lid

13 jul 2011
    969
    0
    0
    Secretaresse
    Leiden
    Wat een geneuzel, al die domme regeltjes!!!
    Maar wel leuk om te zien wie dr R nu is :)

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik ga nu even kijken haha lag nog te knorren met jolisa..om 12 uur komt het trouwens ook weer op omroep brabant.xxxx

20. chevelie

chevelie Actief lid

4 apr 2011
    221
    0
    0
    deventer

Deel Deze Pagina