Even heel ego een bericht weer. Ik lees nog altijd mee maar merk dat ik het sinds de miskraam maar moeilijk vind om echt m'n gevoelens te uiten omtrent het zwanger worden enzo. Ik wil zo graag maar dat is dan meteen iets wat ik niet teveel wil voelen omdat het zo'n pijn doet. Maar goed. Raar hier. Vorige ronde niet gelukt. Dus 14/09 weer beginnen met spuiten. Zoals altijd Gonal-F 150. 21/09 nog niet veel te zien. Dus doorgaan en 24/09 terugkomen. Ook toen nog niet groot genoeg maar het ging (sowieso qua baarmoederslijm) de goede kant op. Nog eventjes doorgaan en dinsdag terugkomen. 27/09 terug en bleek overstimulatie. Veel te veel en ook al echt grote. Zo bizar. Snap er niets van. Moest meteen stoppen met spuiten en donderdag terugkomen. Alles vergroot en niet goed. Advies rusten, veel drinken en dagelijks wegen. Vandaag weer een echo. Het wordt wat minder maar nogmaals waren we allemaal verbaasd hoe dit nu kon in een paar dagen tijd met een dosering die ik al een aantal maanden gebruik. Bah, voelt echt rot. M'n buik is groots, kan m'n broeken niet eens dicht krijgen. En ik baal van de 'weggegooide tijd'. De tijd die ik nu toch moet wachten ga ik me richten op afvallen. Iedere kilo eraf is meegenomen. Ook al ga ik straks natuurlijk weer spuiten en kom ik misschien weer aan. Maar goed, gaat niet zo lekker dus. Meer mensen hier ervaring mee?
Goeiiemorgen dames, Weer getest en hij lijkt heeeeeeeel iets donker. Alleen met afvegen had ik ineens een veel bruin/roze afscheiding! Ik baal als een stekker en hoop niet dat het doorzet. Heb nu niet echt krampen ofzo. Afwachten wat de dag ons vandaag brengt en anders morgen nog maar weer eens een testje doen. Iemand dit ook gehad?
Cilek: Alles boven 100 is prima met deze termijn! Gefeliciteerd Diva: Ik had ook wat roze afgeveegd toen ik net zwanger was van Botervliegbaby. Donkerder streepje klinkt goed!! Suzan: ik duim voor je!
Bij de meeste zwangerschappen is de hoeveelheid HCG na 28 dagen rond de 25 IU/L, dus Cilek, je zit er ruim boven, je bent hartstikke zwanger!!!
Ik had met Botervliegbaby 10 dagen na tp (13 dagen na punctie) 118. Onder 100 kan idd ook gewoon prima zijn (iedereen begint onder de 100 uiteraard), maar boven de 100 is de kans op doorgaande zws heel groot.
Waar moet jij hcg prikken dan? Ik heb dat tijdens mijn zwangerschap bij geertgen nooit gehad Maar idd de hoeveelheid hcg is prima hoor
Spannend hoor cilek! Maar k denk dat je er wel van uit kan gaan dat je zwanger bent meis!! heel erg spannend hoor! Hoe voel je je?? K voel me echt heel goed! K heb gewoon nergens meer last van!! naja we zullen zien hoe het allemaal gaat... Voorlopig naar wel 10 dagen wachten... Jeeeeetje wat gaat de tijd langzaam... Zit nu 6 dagen in mn buik... K ben benieuwd of t blijft plakken of niet!! Ergens vind k t wel jammer dat we er een 2 terug geplaatst mogen krijgen... Omdat k te jong ben... maja... We Züllen zien.. Moet zeggen dat k er ook wel te veel mee bezig ben! K probeer wat te voelen, maar k voel gewoon niets:s pff naja goed k moet me niet aanstellen maar toch....
@Divaatje, je testje hoeft in 1 dag niet veel donkerder te worden hè, als ie maar niet lichter wordt.. hoe is het nu met je afscheiding, bruinig/roze klinkt eng, dus ik hoop dat dat niet door heeft gezet! @Kim, op de helft van de lange wachtweken!! Tenminste ik vind dat je 12 dagen na TP wel kan testen @Cilek, waar blijft je banner? Zo'n mooi HCG getal!!
hoi lieve meiden kimmiikim ik had ook niet veel last alleen zeurderige krampen af en toe en dat heb ik nog steeds. ik heb nu sinds een paar dagen ook lage rugpijn ,maar dat hebben mensen met extra gewicht ook sneller jessie ik wacht met banner tot echo en dan hopelijk een mooie banner