@minnie: meld. Haha je hebt een sms terug. @divaatje: balen zeg. Sterkte ermee. @kim: die week is zo voorbij. Jammer dat je moeder het niet stil ikon houden. @all: ik ga jullie verlaten, maar blijf wel meelezen hoor en zal af en toe reageren. We hebben net een echo gehad. Het hartje klopte heel mooi en we zijn doorverwezen naar het zh, waar ik verder onder controle ga.
Nyncke jammer dat je nu je zwanger bent hier weg gaat Maar gefeliciteerd met het kloppende hartje Kim wat belachelijk van je vader, zei je niet tegen hem "dat is dus de rede waarom ik niks gezegt heb!" Maar goed laat gaan laat gaan en ben maar lekker happy met je hubby en staraks met een gezinnetje xxx Diva wij samen in nov/ dec zwanger oké Dikke digi knuf voor jou meis xxx Roxy jij ook een dikke knuf xxx
Meiden t lag niet aan mijn moeder! Mijn moeder heeft altijd haar mond gehouden!!!! Maar waars. Aan mn broertje, die weet t ook gewoon en die wist niet dat mn pa het niet wist. Dus mn vader had t aan mn moeder gevraagd, recht op de man af van is Kim bezig met zwanger worden? Ja en mijn moeder liegt niet! Dat zou k ook nooit van haar vragen! Maar t is goed zo! K ben niet boos!! vind t alleen jammer dat t geen verrassing meer is! (mijn ouders zijn nu een jaar gescheiden, dus dat ligt heel gevoelig!) dus nee k neem mijn moeder absoluut niets kwalijk hoor !! echt niet! Het is goed zo! maar ja ben 21. Vinden me jong. Maar ze vergeten dat k al een poos heel zelfstandig ben! En ze accepteren het wel, maar zijn gewoon geschrokken... En dat geeft niet, ze weten t nu! nu allebei! Maar begrijp me niet verkeerd hoor! K ben niet boos op iemand k doe mijn dingetje gewoon! ze gaan nu eenmaal eerder opa en oma worden dan ze denken hihi
hoi meiden gisteren hcg geprikt ne uitslag gekregen 1100.01 wat betekent dit de dokters assistene kon me niet helpen maandag was het 363
nou in ieder geval dat je lekker zwanger bent hahaha Zo dat gaat lekker omhoog zeg Het is er toch wel 1 hè hahaha
MMMMM oké nou hou er rekening mee want het verdubbelt wel lekker hard Normaal verdubbelt het iedere 2 tot 3 dagen
Dat hoop ik ook voor jou Cilek. En mss wel 2. Wordt tijd voor een banner. @mariek: blijf hier wel meeschrijven, maar mss niet zoveel. En de mei 2012 mama's schrijven wel heel erg veel.
lieve nyncke ik ben zo blij voor je,ik hoop dat de anderen snel volgen ik wacht nog met banner als dinsdag alles goed is gegaan maak ik een mooie banner aan
ik weet niet hoe hoog mijn HCG was maar had een knaller van een test en idd een 2ling cilek.....dus wie weet.
mijn kv test was 2 dagen voor nod ook echt donker maar ja je weet het nooit het is altijd afwachten echo geeft pas duidelijkheid
Kimmikim: Je hebt gelijk, maar ik vind het allemaal best wet spannend! En wil de kansen die we hebben ptimaal benutten. Vervelend dat het via via uit is gekomen dat je hiermee bezig bent, maar misschien ben je er straks wel blij mee dat ze het al weten. Cilek: Nog een spannend puntje dus. Is het er 1tje of stiekem toch 2...... Het is al bijna dinsdag
Cilek, lekker hoge waarde, zou inderdaad weleens een tweeling kunnen zijn!! Ik wens je heel veel succes bij de echo dan weet je het zeker dat het goed zit!!!!!
Vind het zo spannend! Woensdag om 12.10 weer naar het Geertgen Hopelijk heeft de Clomid zijn werk gedaan!