Hoi hoi, ff een vraagje... Ik heb niet gehoord dat ze zeiden na de tp geen sex te hebben. Maar hier lees k altijd van wel...? Hoe zit dat?? X
Nou het is verstandig om even geen sex te hebben omdat je net voor de tp een punctie hebt gehad En ivm bacterien enz kan je het beter even laten rusten Maar als het zit dan zit het hoor kim Ik denk zeker wk 2 dat het best kan hoor
Oohhwww gelukkigg!! Daarom wilde k dat je op msn ff spreken Zal manlief blij mee zijn! hahaha (en k Ook trouwens! )
ik heb in de wachtweken geen sex gehad maar dat was omdat ik het zelf niet durfde het lijkt mij ook geen probleem in de tweede week
Ja k voel me goed! K heb geen pijn meer ofzo... dus k heb zo iets van, waarom niet?? T zal toch geen kwaad kunnen??
Gefeliciteerd voor de mensen met de positieve testen! Super! En tof dat je echo goed was, Nyncke! Geniet ervan. Rot weer voor wie deze ronde (weer) niet gelukt is. Blijft verdrietig. Hier vandaag weer naar GG geweest. Zou eigenlijk maandag voor een echo om weer te kijken of het rustiger was (na de overstimulatie) maar werd gisteren ongesteld. Omdat ik normaal op de 3e dag met de Gonal begin belde ik gisteren even om te vragen hoe dat dan nu zat. Dus vandaag een afspraak voor een echo. Die echo kwam er niet. Het werd een lang gesprek en nog geen halve minuut nadat we binnen waren viel het woord IVF. Best wel even schrikken hoewel mijn vriend en ik er een tijd geleden ook al over gesproken hebben. Fijn dat GG er zelf al mee kwam. Erover gepraat, 'plan' gemaakt, bloed geprikt en een gevulde envelop mee naar huis. O, en Provera. Dat ga ik eerst een week slikken. Dan een week daarna een uitgangsecho en dan beginnen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de een of andere manier er wel blij mee ben hoewel ik ook wel er tegenop zie. Het voelt zo'n stap verder. Maar we zijn er klaar voor. En ben ook wel blij dat we nu eventjes een tijdje wat rustig aan doen. Al een tijd geen Gonal gespoten vanwege de overstimulatie en nu ook eventjes alleen Provera maar geen echo's meer. Die was ik na de laatste weken (met zo'n 2 á 3 echo's per week) wel zat. Spannend...
Succes meis!! Hoop dat je het allemaal mee vind vallen en dat het voor jullie snel mag lukken....! Liefs,
Nou dames... We zitten nu op 10 dagen na de tp! Spannend allemaal!! Nog 6dagen dan mogen we testen!! Spannendddd...
Hoi allemaal, zaterdagochtend nog een testje gedaan, die was al heel licht (van de Pregnyl nog) en een paar uur later werd ik ongesteld. Nou het zat er al een week aan te komen met die lage rugpijn en buikpijn en als je dan toch niet zwanger bent kun je maar beter ongesteld worden... Ik denk dat ik maar een pauzemaand ga inlassen en in november nog een keer aan de hormonen en retourtjes Geertgen.
Hè balen susanB dikke digi knuf Misschien zien we elkaar in nov bij geertgen. Kimmieieieieie spannend meis, nog een dag of 4 en dan weet je meer Het kan zijn trouwens dat als je ongi moet worden dat dat pas gebeurt als je stopt met de mutsbollen Dit kan ongi tegen houden
Ik gebruik Pregnyl ipv bolletjes, maar ik geloof inderdaad dat de Pregnyl het uitstelt. Handig voor het innestelen, maar beroerd als je toch ongesteld moet worden.
Ja maar de bollen gebruik je na een tp en niet na de iui Deze gebruik je tot ongeveer 14 dgn na de tp of langer als het raak is De pregnyl stelt wel iets uit maar je word dan ongeveer 14 dgn na de iui toch vanzelf ongi Met de bolletjes moet je eerst stoppen om ongi te worden Dat is dus wel lastig omdat je dan misschien hoop krijgt dat je zwanger bent en dat het niet zo is
Ik gebruik ook pregnyl na de IUI en wordt meestal ook op dat 17 ongesteld. Stelt dus iets uit maar minimaal, normaal wordt ik op dag 14 of 15. Succes!
@ Mariek, wij gaan er samen met Suzan voor in november! @ Suzan, balen meid! @ Nyncke, gaaf dat je hartje hebt zien kloppen! @ Ftjl, ook ivf! Welkom bij bij de ivf-club. @ Kriskras, weer escape iui?! Pfff, sterkte weer! En alle andere meiden ook succes natuurlijk. X Divaatje
Suzan: balen meid! knuffel voor jou! en een pauze is af en toe ook fijn. Voor jezelf en je lichaam. Kimmikim: Spannend!! het komt steeds dichter bij. Ik duim vor je! Weet iemand trouwens of het normaal is dat je na provera maar een klein beetje menstruatie hebt? In totaal duurde het 4 dagen, waarvan ik er 1 maar echt menstruatie kan noemen. Is alles er dan wel uit? want het slijmvlies was goed zeiden ze.