Suzan balen zeg!! succes volgende ronde!! hoop dat t je dan mee zit!! Mariek, ja idd, zit nu al een poosje natuurlijk aan de gekke pilletjes!! K moet zeggen dat k dacht dat k ze onwijs vaak zou vergeten! Maar k heb hem nog geen 1x vergeten! dus dat is wel beter!! Hier is het idd heel spannend! Ben blijk dat deze week een beetje snel voorbij gaat! Zitten nu op dag 11 na de terug plaatsing. K weet niet meer wat k er van moet denken.. 1st dacht k, t is gelukt, dan denk ik weer nee het is niet gelukt... Maar goed we zullen maar van t ergste uitgaan, dan kan het altijd mee vallen! K ben gelukkig wel weer afgevallen wat ik was aangekomen! dus ik zit weer op de -16kg!! Ach we vinden het onwijs spannend Allemaal! Alleen er zijn zoveel mensen die dan zeggen; volgens mij is het nu echt gelukt! Of, ik heb er een goed gevoel over dit x! En dat vind k wel een beetje kut... Gewoon lastig! Ik/wij zitten strax weer met de 'gebakke peren!' Hun leven gaat gewoon dOor na mijn menstruatie! Van ons staat de wereld weer even stil! Maar goed we zullen zien!! K ga gewoon van t ergste uit! Gewoon mezelf in bescherming te nemen! Fijn weekend nog dames! x
Heeft iemand tips voor het slikken van Clomid? De vorige ronde vond ik ze al verschrikkelijk vies, maar nu mag ik dubbele tabletten nemen, dus nog meer vieze smaak.
@Suzan, grr.. wat enorm k*t weer @Marjolente, ik heb weinig problemen met pillen slikken, dus kan je weinig tips geven.. succes! @Kim, ik ben de komende week weg, maar ik hoop op hééél goed nieuws als ik terugkom zaterdag!! Ik duim knetterhard!
jessie ik ook weinig last van slikken van pillen, maar deze zijn zo vies (ja ik weet het, je moet toch wat over hebben voor kinderen, maar als ik het makkelijker kan maken
Hier helaas niet zulk goed nieuws... Afgelopen drie dagen posi getest (zaterdag streepje, zondag iets duidelijker (!) en vandaag er tussen in...). Het zijn redelijk duidelijke streepjes, echt geen tuurlijntjes. Wilde kijken of de Pregnyl al uit mijn lichaam was (8 dagen geleden 5000 gespoten, tp was 10 dagen geleden). Maar dan horen de teststreepjes toch lichter te worden lijkt me? Denk hier zelf dat het is mis gegaan in een vroeg stadium. Heb eerder de ervaring gehad dat Pregnyl bij mij snel uit mijn lichaam is. Naja, heb nog een heel klein beetje hoop, maar denk het eigenlijk niet
Balen botervliegjë, maar testte je vanmorgen dan weer lichter ofzo? Omdat je denkt dat t mis is gegaan? En 10 dagen na tp testen is wel heel erg vroeg vind k zelf! K zit nu op 12 dagen na de tp! En k wacht nog 4 dagen!! dus k ben benieuwd... maar denk dat de pregnyl nog in je lichaam zit... En gewoon over 4-6dagen testten mocht je nog niet ongi zijn geworden! Succes met wachten meis!! Maar zolang je nog niet ongesteld word... Positief denken!
Ik heb niet zoveel geduld Maar het teststreepje is nu net weer even dik als zaterdag... Niet knallend, maar wel duidelijk. Als het pregnyl zou zijn zou ik toch steeds lichter moeten testen? Heb wel eens vaker te vroeg getest en toen was rond deze periode de Pregnyl al 3 dagen uit mijn systeem...
Dames, maken jullie even een deel 2 aan? Dit topic bevat inmiddels ruim 5000 berichten. Doe ik deze alvast dicht.