12 artsen!!! echt belachelijk, dat zou ik ook niet pikken. Wij moeten ook een behoorlijk eindje rjden voor Geertgen..maar het is ook wel de moeite waard... sterkte!
Toen ik zwanger was moest ik na de 12 week over naar een ander ziekenhuis voor de verdere behandeling/ controle/ bevalling Het werd het radboudziekenhuis Nou als ze mij daar hadden gevraagt wie is je gyn had ik ook geantwoord GEEN IDEE Steeds een ander en dat is jammer, maar aan de andere kant is het een accademisch ziekenhuis dus mensen moeten de kans krijgen daar te leren. dan had ik maar naar het cwz moeten gaan Het was mijn eigen keuze.
12 artsen is wel héél veel... Wie vinden jullie trouwens leuke assistentes / verpleegkundigen? mijn favo is Dorien...! Ik heb trouwens over anderhalf uur mijn 6e IUI daar, bij dokter Ruis... Ik hoop dat het de laatste is! Trouwens, ik hoorde over dokter Ruis dat hij in het Radboud "de cowboy" genoemd wordt... Vind ik eigenlijk wel een beetje kloppen hahaha. Maar ik hou wel can cowboys: hij is lekker direct en weet goed te relativeren. Heeft humor, ook al belangrijk!
MMIIIIIR, heel veel suc6 vandaag Ik ga voor je duimen dat het de laatste is Ik denk dat ik weet wie dorien is en idd die is erg aardig Ik ben slecht in het onthouden van namen De cowboy? in wat voor opzicht (ik mis hem ff)
Oké Ik vind hem altijd kort van stof maar wel duidelijk (iets te) Heb in het begin bij de eerste een keer een aanvaring met hem gehad vandaar dat ik hem liever niet heb Maaaar als ik moet kiezen tussen Ruis of Kuijpers dat veeeeel liever Ruis Maar geef mij Wissman maar Wissman kan zich goed inleven in een vrouw vind ik
Hoi, mijn voorkeur gaat ook uit naar dr. Wissman ... hij is rustig, duidelijk en idd hij kan zich inleven in de vrouw. Wij hebben toen een gesprek gehad na de 6e IUI ... ik was toen zwanger maar heb toen een mk gehad. Nu kwam ik met de wens dat ik graag over wilde gaan op IVF ... hij begreep dit heel erg goed maar zei ook dat hij afhankelijk was van het fertiliteitsteam. Mijn man zei toen dat als het medisch beter zou zijn om door te gaan met IUI dat we dan gewoon door moesten gaan met IUI ... maar ik zei toen wel dat ik er niet jonger op wordt en dat iedere maand mijn kansen zullen afnemen en dat dit de reden is dat ik graag voor IVF wilde gaan. Dr. Wissman begreep mijn standpunt erg goed en beloofde mij zich hard te maken voor mij en mijn standpunt ... en dat is hem toen gelukt en we zijn nu 1 IVF poging verder. Toen deze niet gelukt was hadden we weer een gesprek bij dr. Wissman ... hij had erg met ons te doen en vond het heel vervelend dat het allemaal zo was gelopen en ook dat de punctie zo ontzettend pijnlijk was ... en hij zei toen dat HIJ de volgende punctie zou willen doen met een andere pijnmedicatie ... ik was echt helemaal blij en opgelucht en ik hoop dat het allemaal gaat lukken ... Dr. Ruis is ook een lieverd hoor hij is altijd erg "enthousiast" soms een beetje "te".... maar dat is niet erg ... je gaat altijd wel erg vrolijk bij hem weg en dat zegt toch ook wel veel over een arts vind ik ... gelukkig heb ik met alle artsen nog geen "aanvaring" gehad ook met dr. Kuijpers niet hoor maar haar manier van werken en omgang met patiënten vind ik gewoon niet prettig dus ik ga liever niet naar haar toe ... gr. Nicole
ik mag om 12.30 weer naar wissmann voor mijn 5e fm. zit vandaag op cd 24. ik heb kuijpers nog nooit gehad maar als ik die verhalen lees en hoor dan hoef ik die ook niet echt te hebben. hebben in het vorige ziekenhuis al zoveel ellende gehad dat ik echt niet zit te wachten op iemand die niet zo geweldig is zeg maar.......ruijs en wissmann heb ik tot nu toe gehad en ik vind ze allebei superfijn!
Er zijn veel negatieve verhalen te ronde gegaan over dr. Ruis, toen hij nog in Veghel werkte. Iets over dat hij zijn eigen zaad zou hebben gebruikt bij het insemineren van vrouwen. Ik geloof er niet zo veel van, mijn vriend ook niet, die was in die tijd ook al bij hem onder behandeling geweest. Daarnaast heeft hij veel kritiek gekregen toen hij Geertgen heeft opgezet. Veel mensen zijn tegen het wederkerigheidsproject. Ik vind dr. Ruis soms wat te joviaal zoals ik al zei, maar goed ik ben dolblij dat wij geholpen kunnen worden. En inderdaad, ik ga altijd met een glimlach de deur uit als ik daar geweest ben groetjes!
HAHAHAHAHA zijn eigen zaad, nou daar geloof ik niks van Ik weet wel dat veghel er problemen mee had dat hij lesbische stellen hielp met zwanger worden en alleenstaande vrouwen. Misschien dat hij daarvoor zaad heeft gedoneerd ofzo maar wat kan dat die mensen nou schelen als ze daarmee accoord zijn gegaan toch Nee dr Ruis is echt wel een prof Mijn dochter lijkt in ieder geval niet op Ruis hahahahaha
Hoi, ik heb ook die verhalen via forums gelezen ja .. maar ach ... Geergen heeft toch niet voor niets 2x de Freya Award gewonnen of wel dan??? Nee hoor ik denk eigenlijk dat het een beetje afgunst is van ex collega's of zo iets ... ik weet in ieder geval dat er heel veel vrouwen ( en mannen ) ontzettend blij zijn dat Geertgen bestaat ... IK ook!! gr. Nicole
Nou stel dat ik binnenkort zwanger ben, dan ga ik na de geboorte toch es even goed opletten of de beeb op dokter Ruis lijkt..! Eerlijk gezegd kan het me niet zo veel schelen hoor! Beter hem dan één of andere uhm debiel...!!
Hahahahaha het zou toch een giller zijn ... ik kan me een film herinneren die over zo iets ging ... ook een arts in de USA die zijn eigen zaad gebruikte om vrouwen te bevruchten ... de kinderen hadden allemaal iets aan het oog net als die arts ... het zou je toch maar gebeuren ... maar goed ik kan me mindere mannen voorstellen hoor ... dr. Ruis is niet één van de slechtste lijkt mij .... gr. Nicole
hahha nou dan ben ik er ook nog om een antwoord te geven hahaha als dr ruis echt zijn eigen zaad gebruikt ben ik als ik ben bevallen wanneer het een keertje raak is haha wel degene die het meteen kan weten want ik ga dus een halfbloedje krijgen hahhaha en die gaat zeker niet echt blank blank zijn want papa is geboren in angola maar opgegroeid in portugal dus dat word gewoon een half afrikaantje hiero... nee ik geloof er helemaal niks van hoor!!! idd zoals mariek zei dat veghel het er niet mee eens was klopt dat heb ik dus ook gehoord..