allereerst blondjuh... sterkte meis... krijg er de kriebels van.. en dat werkt dus net als decapeptyl dus ,maar waarom spuit je het niet dagenlijks dan??
Je krijgt in het geval van het lange schema maar 1 spuit ipv iedere dag spuiten Dat is gewoon om het makkelijk en confortabel te maken Spuiten is nu niet het leukste Ik krijg nu dagelijks omdat ik maar max 2 wken hoef te spuiten en dat is dan deca samen met gonal F tegelijk va cd 2 (deca al va cd1)
Maar Mariek..of iemand anders.. kunnen jullie antwoord geven op mijn vraag? Of het dus wel goed is dat ik zo lang pas na de Lucrin terug hoef naar de kliniek.. ik lees van iedereen dat ze op CD 1, 2 of 3 al terug moeten voor een uitgangsecho.. ik dus pas na 14 dagen. Is dat niet vreemd?
Dit was vorige keer mijn schema 21 sept lucrin en bloedprikken 24 sept stoppen pil 28 sep ongi 5 okt dr W starten gonal F 300 eh 18 okt dr W 22 okt dr W punctie 23 okt genk bellen 25 okt terugplaatsing Als je het niet vertrouwd bel even met geertgen
Dank je Mariek voor je snelle antwoord! Nee ik ben er nu gerust over, ik lees dat jij ook pas 14 dagen na de Lucrin ging stimuleren, en tussentijds ook ongesteld was. Ik slik alleen geen pil, dat is het enige verschil. Groetjes KrisKras
Fijn dat je nu gerust gesteld bent meis Suc 6 met alles , wij allebij rond oktober 2011 mama goed? Ik zag net toen ik mijn schema opschreef dat ik ongeveer nu kan stoppen met de pil als ik in de week van de 10de januari de punctie zou willen 22 dec stop pil 26 dec ongi + deca 27 dec deca + gonal F 13 jan = net als vorige cyclus 18 dgn, dus dan punctie Dan denk ik dat maandag de 17 jan de terugplaatsing is en dan nog 14 tot 16 dgn dat is dus 30 jan of 1 febr test datum Net als met de vorige zwangerschap toen ik zwanger was van onze dochter, 31 jan 2008 testen toen Misschien de vruchtbare periode van het jaar voor ons hahaha
.. .dus jij krijgt decapeptyl ipv Lucrin depot, deze keer, Mariek? Enig idee waarom? Is dat omdat je nu de pil gebruikt?
Nee ik krijg nu deca ipv lucrin omdat ik het flare up schema krijg en dat duurt +/- 2 wkn en geen maand Lucrin blijft een maand werkzaam Die pil is alleen om zeker te zijn dat ik een bloeding krijg Ik ben namelijk een keer een half jaar niet ongi geweest en dat kan ik nu niet hebben Daarnaast is genk gesloten tot 10 jan en ik zou dan net deze ronde mislopen en weer een maand moeten wachten Met de pil is dat nu iets opgeschoven dmv doorslikken en ik kan nu gewoon beginnen
Hahahaha en heb je ze meegenomen???? Kleuters kunnen zooo grappig zijn hè, ik heb er hier ook een van 2 jaar Hier lekker wezen shoppen vandaag, vanalles gekocht De kerstboodschappen had ik gister allemaal al binnen gelukkig Ik snap niet dat mensen de laatste dag voor kerst alles nog moeten halen Verder ben ik vanaf vandaag pilvrij dus laat het bloed maar komen over een dag of 3/4 En dan op naar veel eitjes en veel vruchtjes Ik heb besloten om toch nog maar even mijn maagband strakker te laten zetten Hij zit nu iets te los en als er een 1/2 cc bij zit zit hij vaak aan de stakke kant, ik snap er niks van Maar ik laat de 1/2 cc toch weer bijspuiten omdat ik nu de verkeerde kant opga en stel dat ik nu zwanger raak wil ik die paar kilo toch weer even kwijt voor de band los moet Na een eventuele 2de zwangerschap ga ik toch voor een gastic bypass Dat is wel heftiger maar ik wil die kilo's er echt af, voor mezelf maar ook voor kind (deren) Hier kerstavond met z'n 3en en ik ga lekker koken 1ste kerstdag 's morgens naar mijn ouders en 's middags naar mijn schoonouders Mijn schoonvader is dan ook jarig, dus 2 in 1 2de kerstdag blijven we lekker thuis en komen mijn ouders en zus gourmetten bij ons
@Blondjhu,....zag net je onderschrift,...heftig hoor,....heel veel sterkte!! @All,.....hele fijne kerstdagen en een ontzettend vruchtbaar,..gezond en gelukkig 2011!!!
Hier ook weinig nieuws, nog steeds in afwachting van de brief. Wel een hoop gezeur op mijn werk: blijkbaar functioneer ik niet (na 3 jaar) maar ik krijg wel een extra bonus vanwege mijn inzet ??? Lekker vaag. Maar eens bedenken wat ik wil want ik heb geen zin in dit soort gedoe als we in januari/februari kunnen gaan beginnen in Geertgen.. Iedereen ondanks alles toch fijne feestdagen en ik hoop dat eind 2011 we allemaal zwanger cq bevallen zullen zijn!!!
Ik ga morgenochtend de Lucrin zetten! Dan mag daarna het bloed ook wel komen, misschien laatste bloeding in 2011?? En dan een de herfst weer een keertje Morgen kerst vieren met de familie, en daarna een weekje met vrienden naar Frankrijk... Dat wordt véél spelletjes doen en de kachel hoog! Wordt vast heel gezellig: nieuwjaar daarzo vieren. (en nee, ik ga niet skiën... )
Voor Jullie allemaal Een heel gezond, liefdevol en vooral vruchtbaar 2011 gewenst Dit word ons jaar !!!!!!!!! xxx Hoera, om 17.00 naar het toilet geweest en jaaa ongi geworden Precies op schema Ik heb er dus ook de 1ste deca in geprikt om 17.30 Morgen dus starten met deca en gonal F en even bellen met geertgen voor een afspraak morgenmiddag of donderdag Woensdag is dr w er niet en die heb ik wel graag. Maar goed het mag op cyclus dag 2, 3 of 4. We zijn dus weer in de race, nog een dag of 15/ 16 en dan weer een punctie Hoop zo dat de acupunctuur en het minderen van koffie de kwaliteit van het zaad heeft verbeterd. Hubby drinkt nu 1 a 2 koppen ipv 2 liter koffie per dag en hij drinkt ipv koffie thee Ik ben echt trots op hem Ga van de week even vragen of hij voor de punctie een keer mag laten testen
Mariek, fijn dat je kunt beginnen! Ik mag maandag beginnen! Ik wens ook iedereen een heel fijne jaarwisseling toe, ik zal niet meer zeggen dat het 'ons' jaar wordt want daar snijd ik me al een aatal jaren mee in de vingers.. hoe dan ook 2011 wordt voor ons het jaar van afsluiten.. mèt een kindje of zonder een kindje.. Succes allemaal!