vandaag dag 9 en dit is erg spannend ben in het emc iedere keer op dag 9 ongi geworden..:x dus zal blij zijn als ik deze dag overleef zonder rood kruis
Thnx gister cytotec gezet pfff was heftig heel veel weeen vandaag moet ik er weer 4 zetten maar doe dit nooit meer dan maar curretage heb 11 jan weer een afspraak bij kliniek en gaan we voor ronde 2 ben wel bang nu of het goed zal gaan de kerst was dit jaar niks voor ons maar goed ik ga morgen weer ziekenhuis controle of alles schoon is hoop t en met oud op nieuw een keer flink drinken en dan gaan we er weer voor! Hoop dat ik 2011 geluk heb! Voor de dames allemaal een heel gezond en vruchtbaar 2011 en hoop dat 2011 allemaal ons jaar mag worden!
Heftig zeg! Heel veel sterkte en ik hoop ook dat vandaag bij de controle alles weer schoon is!! Hier afgelopen maandag weer een echo gehad. Nog geen eisprong gehad dus Clomid heeft z'n werk definitief niet gedaan. Wel zag Dr K (eigenlijk afspraak bij Dr C maar bij Dr K waren we eerder aan de beurt) 1 follikel van 11mm, dus nu vrijdag een echo om te kijken of deze is gegroeid en anders wordt de ronde afgebroken. Dr K was trouwens wel heel stellig in dat we de volgende ronde voor Clomid 100 moesten gaan, terwijl Dr C ook nog spuiten als optie had genoemd. Maar volgens Dr K had ik dan heel veel kans op teveel groeiende follikels gezien het beeld in mijn eierstokken.. dus dan toch maar een hogere dosis Clomid proberen. @dames in de IVF, heel veel succes!! @all, een gezond en vruchtbaar 2011 toegewenst!
Blondjuh dikke knuf voor jou meis, ik weet verder niks te zeggen Vind het heel erg voor je Jessie ik ga heel hard voor je duimen dat het eitje goed groeit Wel raar dat de ideen per arts zo verschillen Wendy EN EN EN ??????? Hier vanmiddag de eerste afspraak Wel een bah idee, een echo en nog ongi bleee Maar goed het moet Zit nu op cyclusdag 4 en Gonal F 300eh dag 3 (vanavond spuiten) Er zal nog wel niet veel te zien zijn maar het begin is er
Hoi allemaal graag zou ik me bij jullie aansluiten. Ook wij zitten in geertgen nu bijna een jaar. Wij hebben net info mee gekregen voor ivf en weten nog niet zo goed wat te doen hiermee, ik zou graag horen hoe het is of het mee is gevallen of tegen. Ik spuit nu nog gonal-f en pregnyl helaas zonder resultaat tot nu toe. Heb trouwens nog een vraagje hierover heb 21ste 10.000 gezet en op de 28ste nog een keer 2500 nu mag ik van dokter w op de 8ste testen maar zou het al eerder uit mijn lichaam zijn. Blondjuh heel veel sterkte met het verlies.
Het is mij erg meegevallen en ik heb zo goed als geen pijn gehad Heb voor de punctie 1 diclofinac en 2 paracetamol gehad (heb er 's morgens zelf ook al 2 genomen als voorbereiding) Voor de punctie een infuus met dormicum, nou 2 tellen en ik was helemaal high en wist achteraf bijna niks meer van de behandeling behalve het echoschermpje en dat hij zei dat de eitjes er uit waren De naald enz heb ik niet eens gezien hahahaha, mijn man wist meer als ik Je kan ook kiezen voor morfine maar dat is echt alleen voor de pijn en bij mij was de spanning het probleem dus ik wilde een beetje weg Dr W doet de punctie erg goed en neemt alle tijd voor je Hij neemt geen onnodige risico's want er lagen 2 eitjes erg dicht bij de wand van de eierstok en de kans dat hij er door zou steken was groot dus hij liet ze zitten Daarna die dag goed rusten (bedrust) en die dag erop ook nog goed rusten daarna ging het wel weer, maar neem je tijd om te herstellen Slik na de punctie de paracetamol gewoon door, als je slikt als de pijn komt ben je te laat donderdags de punctie en maandag de tp (helaas mislukt) Ik ga zonder zorgen icsi ronde 2 in, alle spanning voor de punctie en tp is weg Het spannendste zijn de WACHTWEKEN zucht Nog iemand vandaag naar geertgen?? rond 14.30?? Ik ben een flinke meid, kort donker/ roodachtig haar, bril en zwarte broek/ grijs vest
Welkom Minimuis! Jij hebt ook al een hoop meegemaakt zeg! Ik hoop voor je dat de IVF niet door hoeft te gaan en je op de valreep nog een mooie test in handen hebt. Volgens mij halveert de Pregnyl per 24 uur. Dus dan zouden dit de waardes zijn: 28 dec 2500, 29 dec 1250, 30 dec 625, 31 dec 313, 1 jan 156, 2 jan 78, 3 jan 39, 4 jan 20.. dus vanaf 5 januari zou het moeten kunnen. Succes!! Marieke, ik niet vandaag.. hopelijk valt het deze keer mee met de drukte en ben je een beetje op tijd aan de beurt! Moet je ver rijden?
Mariek dank je voor de uitleg. Jammer dat je eerste ronde mislukt is. Ik duim dat je deze ronde een hele mooie uitslag heb met een positief resultaat aan het einde. Het geeft wel moed dat je deze ronde zonder spanning in ga. Heel veel succes vanmiddag. De wachtweken zijn inderdaad het ergst dat vind ik nu al haha vooral omdat je door die pregnyl niet te vroeg kan testen, gelukkig ga ik van 3 tot 7 jan op vakantie met mijn vriend en twee vriendinnen (ook een stel) dit geeft afleiding als we terug zijn en mijn ongi is er nog niet mogen we testen.
Wij zijn ook in behandeling geweest bij Geertgen, na 5 rondes Gonal F en Pregnyl was het raak en zijn we sinds 10 september de trotse ouders van een prachtige dochter.. Ik wil jullie allemaal veel succes wensen in het komend jaar! En hopelijk komen dromen uit en mogen jullie ook een mooi wondertje verwachten..
Wij zijn de eerst keer ook bij geertgen geweest en waren na 4 rondes iui zwanger en zijn nu sinds ruim 2 jaar trotse ouders van een dochter Nu willen we heeeel graag een brusje voor ons meisje Ik hoop ook echt dat het deze ronde word en dat er in ieder geval emmy's overblijven voor de vriezer Dan hoef ik bij een mislukte 2de ronde niet gelijk weer medicatie en een punctie Bij icsi 1 hadden we maar 1 emmy en die is teruggeplaatst Moet wel eerlijk zeggen dat het lichamelijk wel mee is gevallen maar Geestelijk is het wel behoorlijk heftig allemaal Zeker als je denkt "dat doe ik wel even, ik kan dat wel aan" Nou mooi niet dus En je moet ook een hele sterke relatie hebben
Jessie hopelijk zit er een mooi eitje klaar. Maar 5jan testen is dat niet te vroeg moet je de pregnyl van de eerste spuit er niet bij tellen want dat was toch niet uit mijn bloed. Mariek Ik geloof wel dat het geestelijk heel zwaar is vind het spuiten enz al een hele belasting en dan mogen wij nu nog zelf klussen. Hoe ga je met dat gedeelte om dan doe je iets om rust in je hoofd te krijgen. Ik ben zelf nogal een denker en niet zo'n prater. We hebben wel veel geleerd van de tijd bij het fiom dus word er hier meer gepraat ook over de miskramen. Ik zit alles terug te lezen en las dat jij eigenlijk geen ivf wilde maar nu toch icsi. Wij hebben dit ook altijd gezegd geen ivf maar nu wil ik het inmiddels wel alleen mijn vriend heeft nog bedenkingen.
Zo ik ben weer terug van de kliniek Ben weer goedgekeurd en kan doorgaan met spuiten Er zat nog niet echt wat en dat kom eigenlijk ook nog niet dus hij was te vreden Donderdag 6 jan weer terug voor een meting en dan zo als het er nu uit ziet die week erop de punctie Wat wel erg vervelend is is dat dr W alleen op ma en di de puncties doet die week en het ziet er naar uit dat het bij mij op do of vrij word Dan heb ik een nieuwe arts dr C, ze schijnt wel aardig en goed te zijn maar ja bij dr W weet ik nu wat ik kan verwachten. Nou ja, zorg voor later eerst maar veel eitjes Nog iemand 6 januari??????? ik moet pas om 19.30 geloof ik Wat ik doe om de kop leeg te maken mmmm Ja ik weet het niet, wel praten in ieder geval heeeel belangrijk Met ouders, vriend of vriendin en zeker met je partner En ga soms gewoon lekker in bad liggen of met een boek op de bank of lekker buizen Ik heb al een dochter en dat scheelt wel, die houd me bezig en laat me steeds weer beseffen dat we al een keer geluk hebben gehad Maar juist daardoor is het verlangen soms nog groter naar een 2de wondertje Ik zeg steeds "het maakt niet uit of je geen of 10 kinderen hebt als voor je gevoel je gezin niet compleet is is het verlangen bij beide net zo groot"
yes ben schoon moet alleen donderdag weer terug omdat mijn baarmoederslijmvlies nog dik was maarja kan ok niet verwachten dat echt alles weg is in 2 dagen dat ik die pillen slik maar goed iig geen curretage
O Blondjuh wat ben ik blij voor je meis Het is toch weer even wat positiefs na een flinke tegenslag En nu op naar een mooie zwangerschap in 2011
Yes, follikel was gegroeid naar 14 mm! Nu maandag semen analyse (was nog niet gedaan) en ook wat slijm van mij en zaad samen testen. Spannend, maar ik wil wel graag weten of het van die kant wel goed zit voordat ik nog meer hormonen ga gebruiken. Ik wens jullie allemaal een gelukkig, liefdevol en vruchtbaar 2011!
hey Jessie, hoe is het semenonderzoek verlopen?? Ik heb vandaag de Lucrin gespoten. Nu die lange 15 dagen afwachten tot ik weer naar de kliniek mag.. tot die tijd weet ik niets! Zijn er nog nieuwtjes van andere meiden? De beste wensen trouwens nog voor 2011
hier weinig nieuws vandaag weer ritje ziekenhuis gehad hebben ze weefsel verwijderd omdat ik nog steeds weeen heb na bijna 1 week en nou volgende week weer terug dus moet kliniek verzetten pff baal ervan onderhand maarja ik wil zeker weten dat ik schoon ben en alles goed is voor ik een tp ga doen weer